Abacus compra el club de consumidors de cultura TresC

L'objectiu de la cooperativa és crear "una gran plataforma" per impulsar la cultura i l'entreteniment

Abacus ha arribat a un acord per l’adquisició del TresC que cristal·litzarà els propers mesos amb l’objectiu de crear, a partir del club de consumidors, una “gran plataforma” de cultura i entreteniment que serveixi també per donar impuls a la indústria cultural catalana.

En una nota de premsa, Abacus ha informat que ara serà la propietària única del projecte, amb la voluntat de continuar col·laborant amb els anteriors accionistes en cadascun dels àmbits que treballen. L’adquisició del TresC busca reforçar el rol dels consumidors en el projecte de futur d’Abacus, i aconseguir que la cooperativa catalana sigui “motor” del consum cultural entre tots els seus clients i el milió de socis de consum.

Abacus ja formava part de l’accionariat del TresC, juntament amb Focus, Bitó, Magma Cultura, Grup 62, El Periódico i la Federació Llull. Tal com explica Oriol Soler, director general d’Abacus, ara l’objectiu serà “escalar el projecte” per tal de fer-lo més útil a la societat com a eina d’accés de continguts culturals de qualitat, informa ACN.

Soler posa en valor que “el TresC manté una comunitat fidel i el que cal és actualitzar la proposta de valor i el model”. En una primera fase el projecte es mantindrà sense canvis, però la previsió és començar a introduir-hi novetats a partir de la segona meitat de l’any 2023.

La plataforma TresC va néixer el dia de Sant Jordi de 2006 com una iniciativa de Focus i altres organitzacions, fundacions i mitjans de comunicació, per fomentar l’accés a la cultura a Catalunya. Els socis del TresC tenen accés a espectacles i propostes culturals exclusives amb descomptes i promocions especials.

Alhora, el TresC també funciona com a plataforma de comunicació multimèdia perquè els agents culturals puguin promocionar les seves activitats i incentivar la venda d’entrades.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Trencadís

El cinema a la fresca de la Sala Montjuïc es trasllada a les Tres Xemeneies

Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…

30 d'abril de 2025
  • Creativitat

La Escocesa, residència d’art entre vidres trencats i edificis fabrils intel·ligents

L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La japonesa NYK construirà la nova terminal de cotxes del port per 75 milions

La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025