Aldara tanca una ronda de 2,7 milions liderada per K Fund i Y Combinator

Emprenedors barcelonins han creat ‘startup’ per modernitzar l'administració de finques i comunitats de veïns, amb un equip de gestors recolzats en eines digitals

La startup Aldara ha captat 2,7 milions d’euros en una ronda de finançament que ha liderat l’acceleradora Y Combinator i el venture capital K Fund, amb diversos business angels. Y Combinator ha apostat pel projecte d’emprenedors de Barcelona després d’haver-ho fet per companyies com Airbnb, Reddit, Dropbox i Revolut, mentre que la firma d’inversió K Fund ha contribuït en el creixement d’Urbanitae i l’unicorn barceloní Factorial. 

L’objectiu de la ronda passa per ampliar l’equip de l’empresa per enfocar-se a captar a potencials usuaris a nivell estatal, i atreure’ls cap al seu projecte, que aspira a oferir un servei d’administració de finques i comunitats de veïns àgil i transparent. Proposa fer-ho mitjançant un equip de gestors que utilitzi tecnologies i operacions que accelerin la resposta a les necessitats de les comunitats. 

Entre altres eines, Aldara ofereix l’opció de votar en línia i sense necessitat d’assistir a les reunions de veïns, detalla el CEO de la iniciativa, Daniel Carmona. A més, la plataforma ofereix informació en temps real, permetent als propietaris disposar d’una àmplia visió de les seves despeses i aspectes com la morositat, saldo bancari i factures, així com comprovar l’estat de les seves sol·licituds, explica el responsable tecnològic d’Aldara, Dani Torramilans. 

Aquesta informació en temps real es posa a la disposició dels propietaris mitjançant un portal en línia, en el qual es pot consultar l’estat de la comunitat, comunicar-se amb els gestors, fer seguiment de gestions en curs i consultar quotes i mètodes de pagament, entre altres funcions. 

De cara al futur, Carmona avança que preveuen invertir en noves funcionalitats i processos. Entre ells, plantegen articular un marketplace de proveïdors, així com habilitar l’actualització d’incidències en temps real i millorar les operacions internes per avançar en la instantaneïtat dels tràmits que es gestionin entorn de les necessitats dels propietaris.

Compartir
Publicado por
Anna Badia López

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els ‘rebesavis’ de l’aeroport de Barcelona

Globus i Setmana Aèria de 1910: Passió pel vol a la ciutat

15 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Livo, l’app que connecta professionals i centres sanitaris per cobrir torns i vacants

La plataforma opera en 200 hospitals i sociosanitaris, i es proposa arribar a 250 a…

15 d'agost de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Els 5 millors locals de Barcelona per prendre un Bitter KAS

A Barcelona, el Bitter KAS continua sent el rei dels aperitius, un clàssic que ha…

15 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

El Parc de l’Alba suma 127 pisos protegits més entorn del Sincrotró

La cooperativa Fem Ciutat invertirà cinc milions d’euros en una promoció que s’inscriu en la…

15 d'agost de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Tercera vida per a Montjuïc

Un paquet d'actuacions des de la Plaça Espanya fins l’Anella Olímpica, en el centenari de…

13 d'agost de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

El Gran Hotel la Florida reneix interpel·lant als barcelonins amb la seva restauració

L'emblemàtic establiment reobrirà al setembre amb la mirada posada en els turistes però també en…

13 d'agost de 2025