Good News Barcelona

AliExpress obre la seva segona botiga a Catalunya a Gran Via 2

La plataforma de comerç electrònic continua expandint-se a l'àrea metropolitana de Barcelona, després de la seva obertura a Finestrelles fa dos anys, i consolidant la seva presència a Espanya, el seu mercat amb més botigues físiques de tot el món.

El gegant asiàtic AliExpress segueix apostant per Catalunya. Després d’estrenar-se fa dos anys amb la seva primera botiga física al centre comercial de Finestrelles, aquest dissabte obrirà la segona al de Gran Via 2, a L’Hospitalet de Llobregat.

En aquesta inauguració no s’haurien de veure les llargues cues que es van produir el 2019 al centre comercial d’Esplugues per aconseguir els premis que es van donar als primers clients —fins i tot, va haver-hi gent que es va quedar a dormir—. Adaptant-se a les noves mesures per la pandèmia, la nova botiga a Gran Via 2 limitarà l’aforament a 40 persones i oferirà descomptes del 20% sobre els 800 productes que posarà a la venda durant els seus cinc primers dies en funcionament.

Per a aquells que s’acostin a visitar el nou local AliExpress Plaza, veuran que presenta un disseny diferent del de Finestrelles. És més petit, amb una superfície d’uns 300 metres quadrats, i incorpora nous productes a la seva oferta, més enllà dels tecnològics i els electrodomèstics, com material d’oficina i de la llar. També hi ha productes friquis, com tasses de Star Wars, clauers del Barret Seleccionador de Harry Potter, estores per a la porta de casa de Stranger Things o puzles de Friends.

Zona de productes friquis a la nova botiga d’AliExpress.

Però aquestes no seran les úniques novetats de la botiga a Gran Via 2. S’ha inclòs una zona d’ofertes, que canviarà cada setmana. Hi haurà un total de vuit i seran de primeres marques. Les primeres ofertes que s’inclouran seran els AirPods Pro d’Apple, un altaveu Mi, una tauleta de Samsung o el Satisfyer.

Per al responsable de comunicació d’AliExpress a Espanya, Julio Gil, aquest nou plantejament de botiga física respon a la concepció que tenen els clients de Barcelona de la plataforma de comerç electrònic. Gil assenyala que, quan els compradors anaven a Finestrelles, es trobaven que els productes eren majoritàriament tecnològics i amb preus elevats, a diferència del que estaven acostumats a trobar a l’aplicació. És per això que s’ha volgut diversificar l’oferta presencial, sempre amb productes que ja saben que funcionen online.

Previsió d’obrir més establiments aquest any

L’obertura d’AliExpress a Gran Via 2 dóna una mica d’esperança a aquest centre comercial de L’Hospitalet, on es veuen unes quantes botigues que han baixat les persianes des de l’arribada de la pandèmia, com Oysho i Lush. Gil no concreta la inversió que ha suposat la nova botiga, que comptarà amb desenes de treballadors.

No obstant això, el portaveu apunta que anunciaran “més novetats” al llarg d’aquest any, tenint en compte l’aposta del gegant del grup Alibaba per continuar reforçant la seva presència omnicanal a Espanya, on també té una botiga al centre comercial Xanadú, a Madrid. “No hi ha cap altre país al món amb tantes botigues”, recalca. Aquesta estreta relació també es tradueix en la presència de marques espanyoles a la botiga, com Cecotec, Mr. Wonderful, Enfel, InnovaGoods i MP.

Zona amb productes tecnològics i electrodomèstics a la nova botiga.
Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

Big Mamma amplia el seu imperi gastronòmic a Barcelona amb un nou homenatge a la dolce vita

Amb més de 30 restaurants a Europa i després de la seva exitosa arribada a…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

“Soc optimista amb la tecnologia: anirem cap a una ciutat més còmoda”

El director de l'Smart City Expo World Congress, Ugo Valenti, aborda les novetats d'una edició…

3 de novembre de 2025
  • Opinió

Barcelona i blockchain, una aposta pel futur de la tecnologia

Barcelona s'ha convertit en la seu, un any més, de la European Blockchain Convention, la…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

Pimec reivindica el paper de les empreses com a motor de progrés en el II Congrés de Joves Empresaris

L’esdeveniment, que tindrà lloc el 5 de novembre, comptarà amb la participació destacada del cofundador…

1 de novembre de 2025
  • El Bar del Post

Carola Ortiz: Tots els mons que són en aquest món

“A través de la música és com estableixo un vincle amb tots aquests mons que…

1 de novembre de 2025
  • Barcelona Futur

El Port s’erigeix com a motor d’innovació a Smart Ports: Piers of the Future

L'esdeveniment escalfa motors com a laboratori global dels ports intel·ligents, dins de l'Smart City Expo…

31 d'octubre de 2025