La firma de Marsella oferirà productes per a dona, home i infants des d’un establiment de dues plantes
Botiga d'American Vintage al Passeig de Gràcia de Barcelona.
La moda d’American Vintage arriba al Passeig de Gràcia. La botiga, de 145 metres quadrats distribuïts en dues plantes, ha obert les seves portes a la confluència de l’emblemàtica avinguda amb la reformada Consell de Cent. La boutique aspira a traslladar al client des del centre de Barcelona fins a la regió que va veure néixer la marca el 2005, mitjançant la seva ambientació amb característics rajoles.
L’establiment és el tercer de la firma marsellesa a la capital catalana, i oferirà productes per a dona, home i públic infantil. Tot amb materials i colors naturals que volen evocar al Mediterrani i remetre als orígens i materials d’American Vintage.
La nova botiga compta amb les rajoles com a element diferencial. El disseny s’inspira en una samarreta d’una de les col·leccions de la marca, i les peces s’han creat en col·laboració amb un artesà.
L’establiment compta amb zones destinades a fer una pausa entre compres i fins i tot prendre un cafè mentre es llambrega un llibre
L’espai vol convidar al visitant a aturar-se i submergir-se en la realitat d’American Vintage, amb zones destinades a fer una pausa entre compres i fins i tot a prendre un cafè mentre es consulta un llibre. La botiga disposa a més d’una guia de la ciutat que ha creat American Vintage amb motiu d’aquesta obertura.
El nou establiment de la firma de Marsella se suma a la quinzena de botigues de les quals disposa a Espanya, que recentment ha sumat també una obertura a Madrid, on disposa de dos establiments.
Juntament amb Caram Caram!, identifiquem els productes amb empremta que configuren la identitat culinària de…
Madrid DF no és només el títol d'un llibre: és una provocació, una tesi urbanística…
L'alcalde referma la voluntat de la ciutat de liderar àmbits com el tecnològic, el científic,…
El Govern vol doblar el nombre de famílies acollidores i garantir que cap infant menor…
Al llarg de les sis edicions de la campanya 'Cap llar sense aliments' s'han recollit…
La companyia barcelonina de 'delivery' es fixa en el 'retail' per al seu creixement, amb…