Arket ultima a Passeig de Gràcia la seva primera botiga a Espanya

La marca del grup suec H&M compta actualment amb prop de 30 establiments distribuïts per Europa i Àsia

Passeig de Gràcia es prepara per rebre una nova firma internacional. La marca de moda Arket està ultimant la seva obertura al número 26 de l’emblemàtica avinguda, en un local que es convertirà en la seva primera botiga a Espanya. El nou establiment de la marca, que forma part del grup H&M, comptarà amb dues plantes al centre de la capital catalana. 

La cadena, creada el 2017 com a marca premium d’H&M, ha escollit Barcelona per continuar la seva expansió internacional, emmarcada en una estratègia que també preveu obrir aviat a Milà, estrenant-se a Itàlia. Arket és la vuitena marca del grup H&M, que té ubicada la seva oficina central a Espanya al districte 22@, a una nau de més de 4.000 metres quadrats on es va traslladar fa dos anys. 

Arket, que significa full de paper en suec, està marcada per un caràcter funcional, minimalista, nòrdic i atemporal. Amb seu a Estocolm, la seva oferta inclou productes de terceres marques repartides en les seves col·leccions de moda femenina, masculina i infantil, i fa un pas més cap al lifestyle, amb productes per a la llar i de cura personal. 

Els seus establiments també aspiren a anar més enllà de la moda: a més de vendre les seves col·leccions, les seves botigues inclouen una cafeteria, que basa la seva proposta en l’alimentació saludable i de qualitat, alineada amb la gastronomia sueca. De fet, les seves cafeteries segueixen la filosofia del New Nordic Food Manifesto, que mira a l’alimentació tradicional nòrdica des d’un angle innovador que prioritza la salut i la producció ètica, i que ara arribarà també a la capital catalana. 

Sense tenir en compte les dues futures obertures a Barcelona i Milà, Arket compta amb 27 establiments a 14 països distribuïts sobretot a Europa i a Àsia, on té presència amb quatre botigues a la Xina i tres a Corea del Sud. Des de la seva primera obertura a Londres el 2017, la cadena ha arribat també a uns 70 països a través de la seva botiga online, l’únic canal disponible a Espanya fins a l’aterratge de la marca a la capital catalana.

Compartir
Publicado por
Anna Badia López

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025