Ecosistema emprenedor

Banc Sabadell inverteix un milió d’euros en el ‘bootcamp’ Nuclio Digital School

L'entitat financera es vol posicionar com a soci estratègic d'aquest centre de formació barceloní fundat per Carlos Blanco en el seu desenvolupament de l'estratègia d'expansió internacional

La manca de perfils tecnològics per cobrir tota la demanda de professionals que està generant el sector emprenedor és una de les grans assignatures pendents de la ciutat. Davant d’aquesta necessitat, el centre de formació Nuclio Digital School, fundat per l’emprenedor Carlos Blanco, ofereix cursos per adquirir les habilitats digitals i tecnològiques que reclamen les startups. Concretament, la seva oferta formativa inclou màsters intensius de quatre mesos en data science, ciberseguretat, product management, programació, màrqueting digital, talent management i UX/UI design.

Banc Sabadell, a través de la seva divisió de capital risc Sabadell Venture Capital, ha invertit un milió d’euros en aquest bootcamp, que compta amb campus a Barcelona i Madrid, a banda d’un de digital. L’entitat financera es vol posicionar d’aquesta manera com a soci estratègic per al desenvolupament de l’estratègia d’expansió internacional de Nuclio Digital School. Per al director de Sabadell Venture Capital, Raúl Rodriguez, “el dèficit de talent digital suposa una barrera per a moltes companyies en el camí de la digitalització i és en aquest creixent espai on Nuclio es posiciona amb una oferta d’educació digital, transversal i de qualitat, tal com demostra l’alt grau d’ocupabilitat dels seus estudiants”.

A banda de Blanco, Nuclio Digital School compta dins del seu equip directiu amb el conseller delegat i cofundador de l’escola, Jared Gil; el managing partner en el grup Nuclio i Nekko Capital, Ernest Sánchez, i l’actual conseller delegat de McCann Barcelona, ​​CIO de McCann Spain i McCann Worldgroup, i cofundador i exdirector acadèmic a ESIC, Enric Jové.

L’entrada de Banc Sabadell al centre de formació barceloní es produeix en un moment de màxim auge per a la indústria educativa. Les noves edicions dels programes de Nuclio Digital School, que s’han llançat al setembre, ompliran les aules dels campus de Barcelona, ​​Madrid i les sessions en streaming amb alumnes de tot el món. Els alumnes internacionals han incrementat en nombre gràcies a la nova edició en anglès del màster en data science i a les noves edicions per a Llatinoamèrica.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Trencadís

El cinema a la fresca de la Sala Montjuïc es trasllada a les Tres Xemeneies

Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…

30 d'abril de 2025
  • Creativitat

La Escocesa, residència d’art entre vidres trencats i edificis fabrils intel·ligents

L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La japonesa NYK construirà la nova terminal de cotxes del port per 75 milions

La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025