Ecosistema emprenedor

Banc Sabadell inverteix un milió d’euros en el ‘bootcamp’ Nuclio Digital School

L'entitat financera es vol posicionar com a soci estratègic d'aquest centre de formació barceloní fundat per Carlos Blanco en el seu desenvolupament de l'estratègia d'expansió internacional

La manca de perfils tecnològics per cobrir tota la demanda de professionals que està generant el sector emprenedor és una de les grans assignatures pendents de la ciutat. Davant d’aquesta necessitat, el centre de formació Nuclio Digital School, fundat per l’emprenedor Carlos Blanco, ofereix cursos per adquirir les habilitats digitals i tecnològiques que reclamen les startups. Concretament, la seva oferta formativa inclou màsters intensius de quatre mesos en data science, ciberseguretat, product management, programació, màrqueting digital, talent management i UX/UI design.

Banc Sabadell, a través de la seva divisió de capital risc Sabadell Venture Capital, ha invertit un milió d’euros en aquest bootcamp, que compta amb campus a Barcelona i Madrid, a banda d’un de digital. L’entitat financera es vol posicionar d’aquesta manera com a soci estratègic per al desenvolupament de l’estratègia d’expansió internacional de Nuclio Digital School. Per al director de Sabadell Venture Capital, Raúl Rodriguez, “el dèficit de talent digital suposa una barrera per a moltes companyies en el camí de la digitalització i és en aquest creixent espai on Nuclio es posiciona amb una oferta d’educació digital, transversal i de qualitat, tal com demostra l’alt grau d’ocupabilitat dels seus estudiants”.

A banda de Blanco, Nuclio Digital School compta dins del seu equip directiu amb el conseller delegat i cofundador de l’escola, Jared Gil; el managing partner en el grup Nuclio i Nekko Capital, Ernest Sánchez, i l’actual conseller delegat de McCann Barcelona, ​​CIO de McCann Spain i McCann Worldgroup, i cofundador i exdirector acadèmic a ESIC, Enric Jové.

L’entrada de Banc Sabadell al centre de formació barceloní es produeix en un moment de màxim auge per a la indústria educativa. Les noves edicions dels programes de Nuclio Digital School, que s’han llançat al setembre, ompliran les aules dels campus de Barcelona, ​​Madrid i les sessions en streaming amb alumnes de tot el món. Els alumnes internacionals han incrementat en nombre gràcies a la nova edició en anglès del màster en data science i a les noves edicions per a Llatinoamèrica.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Compte enrere al MNAC: el futur del museu que havia de ser

Amb un pressupost de 122 milions i un calendari ja definit, el MNAC afronta una…

16 de desembre de 2025
  • Opinió

Un viatge de Barcelona a Nova York

Hi ha moments en què les ciutats ens parlen amb una claredat inesperada. A mi…

16 de desembre de 2025
  • Gastronomia

El millor menú de l’any

Il Milione convida a un viatge sense mapes, on el gust guia i la memòria…

16 de desembre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Gastronomia, art i vistes, plats forts de Nadal a la Terrassa del Claris

L’emblemàtic rooftop del buc insígnia de Derby Hotels Collection s’omple de sabor combinant tradició i…

16 de desembre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

De larves a medicaments antibacterians, la revolució tecnològica de Dapibus

L’empresa biotecnològica prepara una ronda de fins a 40 milions d’euros per construir una planta…

15 de desembre de 2025
  • Escena

“Germans de Sang’ és una obra de bones persones”

Daniel Anglès és actor, cantant, director teatral i artístic, l’ànima que hi ha darrera de…

15 de desembre de 2025