Catalonia compra a Meridia un hotel a Barcelona per més de 27 milions

La cadena suma 29 establiments a la ciutat després d'adquirir el nou hotel, de quatre estrelles i situat al Poblenou

Catalonia Hotels & Resorts creix a Barcelona. La cadena hotelera ha comprat per 27,7 milions d’euros un establiment de quatre estrelles a la gestora d’inversió alternativa Meridia. El nou actiu, situat en primera línia de mar al Poblenou, se suma al portfolio de la cadena de la família Vallet com el seu hotel número 29 a la capital catalana, que concentra la meitat dels 60 establiments dels quals disposa a nivell estatal.

L’hotel, que passa a dir-se Catalonia Barcelona Beach, compta amb 84 habitacions i mira a la platja de la Mar Bella amb un gastrobar, zona d’esmorzar amb terrassa, àrea fitness, sala de reunions i un pàrquing amb 29 places.

Amb aquesta incorporació al seu portfolio, Catalonia reafirma la seva aposta tant per Barcelona com per “un creixement orgànic vinculat a la inversió immobiliària, en una zona que encara té potencial de creixement i que representa un valor segur a llarg termini”, segons el Global Head of Real Estate de la cadena, Federico Holzmann.

L’operació, assessorada per Cushman & Wakefield, s’emmarca en una estratègia de la cadena mitjançant la qual prioritza la compra d’actius. Arran d’aquesta estratègia, més del 90% dels establiments de Catalonia són de propietat, la qual cosa la dota de gran estabilitat i solvència, segons Holzmann, que assegura que “els extraordinaris resultats obtinguts per la cadena el 2024 permeten abordar amb confiança els plans d’expansió previstos”.

Tant és així que la cadena s’obre a explorar altres models de creixement alternatius a la compra d’actius, “com arrendaments o contractes de gestió, i fins i tot aliances creuades de co-inversió en l’actiu immobiliari i gestió de l’operativa”.

En els seus plans d’expansió, la cadena preveu obrir pròximament un hotel a Madrid i un altre a Màlaga, als quals se sumarà un resort de cinc estrelles a Zanzíbar a finals d’any, que representarà l’entrada de Catalonia a Àfrica. La cadena, que acumula més de 40 anys de trajectòria, compta en total amb 78 hotels en 25 ciutats del món.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025
  • Hashtag Barcelona

La foto de Collboni

El dia de Sant Jordi, l’alcalde Jaume Collboni va publicar una fotografia, al seu compte…

29 d'abril de 2025
  • Ecosistema emprenedor

DeepUll aixeca 50 milions per accelerar el diagnòstic de la sèpsia

L'empresa de tecnologia mèdica destinarà els recursos a la validació clínica de la seva solució

29 d'abril de 2025
  • Professionals

El patronat de la Fundació La Caixa relleva Ángel Simón com a conseller delegat de CriteriaCaixa

El president de Naturgy, Francisco Reynés, és designat nou membre del consell i serà nomenat…

29 d'abril de 2025