Cdmon apunta a 9 milions de facturació amb els seus serveis d’allotjament web

L'empresa catalana creada el 2002 posa el focus en la seva expansió internacional després de facturar 8,5 milions l'any passat i de preveure un creixement del 6% per a aquest exercici

Prop de 60.000 clients i 200.000 usuaris a través de 800 extensions de dominis per a empreses i marques a Internet. Amb aquestes xifres, la companyia catalana Cdmon preveu facturar nou milions d’euros enguany, amb un increment del 6% respecte a 2023, quan va arribar a 8,5 milions, i un 12% més respecte a l’any anterior.

L’empresa, creada el 2002 i actualment amb una plantilla de 85 treballadors, posa el focus en la seva expansió internacional: “Avui el nostre objectiu és portar la nostra proposta a la resta de continents, sota un pla d’expansió que garanteixi la mateixa qualitat en tots ells”, segons el ceo de la companyia, Jaume R. Palau.

Les perspectives de creixement de Cdmon van més enllà d’aquest any; augura arribar a deu milions d’euros de facturació el 2025 amb 70.000 clients, sumant 10.000 als actuals. Buscant aquest creixement, l’empresa està reinvertint els seus beneficis en nous projectes centrats en la millora i desenvolupament dels seus productes i serveis.

El creixement de la companyia, posicionada com a primera entitat registradora en dominis .cat, s’emmarca en una aposta per renovar l’enfocament de la seva marca. Amb aquest objectiu, Cdmon ha realitzat una anàlisi de la trajectòria i les necessitats emergents del mercat, per oferir una experiència millorada dels seus productes i plataformes.

En aquest sentit, l’empresa ha apostat per generar un ecosistema de serveis interconnectats però no interdependents. “Aquest procés de renovació va més enllà d’una simple actualització visual de la marca, sinó que és una declaració dels nostres principis”, segons el director de Tecnologia de Cdmon, Marc Palau, que ha defensat la seva aposta per establir “un nou estàndard en la indústria en el qual la responsabilitat proactiva es converteix no només en un compromís, sinó en accions concretes i contínues”.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Business and Talent

El ‘real state’ observa els primers brots verds cap a la solució de la crisi de l’habitatge

El sector immobiliari es repensa al sud d’Europa a pocs dies del tret de sortida…

19 de setembre de 2025
  • Gastronomia

El llegat barceloní dels besavis genovesos

Carla Rivali és l’ànima de La Italiana, la botiga de menjar que des de l’any…

19 de setembre de 2025
  • Opinió

I si maridem autoestima i país?

Hi havia complicitat a l’escenari, d’aquella que es nota quan les veus no competeixen, sinó…

19 de setembre de 2025
  • Barcelona Futur

La Sagrada Família homenatjarà Gaudí coronant la Torre de Jesús per a 2026

Amb la vista posada en la celebració del centenari de la mort del seu artífex,…

19 de setembre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Les vikingues de l’economia blava

Deu dones participen en el pioner programa Lagertha de formació de directives per a empreses…

18 de setembre de 2025
  • Creativitat

1.500 activitats per a reivindicar Barcelona com a capital mundial de l’arquitectura

Amb un pressupost d'onze milions d'euros, la celebració de l'esdeveniment internacional desplegarà propostes de febrer…

18 de setembre de 2025