Cdmon apunta a 9 milions de facturació amb els seus serveis d’allotjament web

L'empresa catalana creada el 2002 posa el focus en la seva expansió internacional després de facturar 8,5 milions l'any passat i de preveure un creixement del 6% per a aquest exercici

Prop de 60.000 clients i 200.000 usuaris a través de 800 extensions de dominis per a empreses i marques a Internet. Amb aquestes xifres, la companyia catalana Cdmon preveu facturar nou milions d’euros enguany, amb un increment del 6% respecte a 2023, quan va arribar a 8,5 milions, i un 12% més respecte a l’any anterior.

L’empresa, creada el 2002 i actualment amb una plantilla de 85 treballadors, posa el focus en la seva expansió internacional: “Avui el nostre objectiu és portar la nostra proposta a la resta de continents, sota un pla d’expansió que garanteixi la mateixa qualitat en tots ells”, segons el ceo de la companyia, Jaume R. Palau.

Les perspectives de creixement de Cdmon van més enllà d’aquest any; augura arribar a deu milions d’euros de facturació el 2025 amb 70.000 clients, sumant 10.000 als actuals. Buscant aquest creixement, l’empresa està reinvertint els seus beneficis en nous projectes centrats en la millora i desenvolupament dels seus productes i serveis.

El creixement de la companyia, posicionada com a primera entitat registradora en dominis .cat, s’emmarca en una aposta per renovar l’enfocament de la seva marca. Amb aquest objectiu, Cdmon ha realitzat una anàlisi de la trajectòria i les necessitats emergents del mercat, per oferir una experiència millorada dels seus productes i plataformes.

En aquest sentit, l’empresa ha apostat per generar un ecosistema de serveis interconnectats però no interdependents. “Aquest procés de renovació va més enllà d’una simple actualització visual de la marca, sinó que és una declaració dels nostres principis”, segons el director de Tecnologia de Cdmon, Marc Palau, que ha defensat la seva aposta per establir “un nou estàndard en la indústria en el qual la responsabilitat proactiva es converteix no només en un compromís, sinó en accions concretes i contínues”.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025
  • Hashtag Barcelona

La foto de Collboni

El dia de Sant Jordi, l’alcalde Jaume Collboni va publicar una fotografia, al seu compte…

29 d'abril de 2025
  • Ecosistema emprenedor

DeepUll aixeca 50 milions per accelerar el diagnòstic de la sèpsia

L'empresa de tecnologia mèdica destinarà els recursos a la validació clínica de la seva solució

29 d'abril de 2025
  • Professionals

El patronat de la Fundació La Caixa relleva Ángel Simón com a conseller delegat de CriteriaCaixa

El president de Naturgy, Francisco Reynés, és designat nou membre del consell i serà nomenat…

29 d'abril de 2025