La marca de begudes desenvoluparà iniciatives a favor de la sostenibilitat
El director general de Coca-Cola Europacific Partners Iberia, Francesc Cosano, i el conseller delegat de l'America's Cup Event Barcelona, Grant Dalton.
Coca-Cola Europacific Partners se suma a la Copa Amèrica. La marca de refrescos ha signat un acord amb els organitzadors de la competició nàutica per convertir-se en patrocinador de la seva 37a edició, que se celebrarà a Barcelona l’any que ve.
“Coca-Cola sempre ha estat present en els esdeveniments esportius més importants del món”, defensen des de la companyia. No obstant això, en aquest cas, remarquen, l’acord anirà més enllà del patrocini esportiu, ja que també executarà iniciatives en el marc de la sostenibilitat.
En aquest sentit, durant els mesos de regata, Coca-Cola impulsarà la utilització del vidre retornable. També desenvoluparà accions de neteja de platges a través del seu programa Mars Circulars, amb el qual ha recuperat més de 1.800 tones de residus a Espanya des de l’any 2018.
Per a l’empresa, l’acord també permet reafirmar la relació de Coca-Cola amb la ciutat, on té una de les majors plantes de producció a nivell europeu, situada a Martorelles. “Aquest acord ens permet reforçar el nostre compromís amb Barcelona, donant suport a l’economia local i marcant una diferència positiva a la societat catalana”, valora el director general de Coca-Cola Europacific Partners, Francesc Cosano.
La directora del festival repassa els preparatius i novetats de la cita des de l'oficina…
Projectes pioners com el de Can Viver, al Vallès Oriental, recuperen la varietat vera i…
Fa falta més que ironia i llocs comuns per diagnosticar una ciutat. Fernando Caballero va…
Ramblejant per l’Eixample, torno a comprovar com són les mares qui asseguren la continuïtat estètica…
La 36a edició de la setmana de la moda barcelonina s'acomiada del recinte modernista de…
“Estic molt content d'haver deixat la tonteria i haver fet el pas de dedicar-me a…