Apple, Amazon, Google, Microsoft i Facebook són les cinc principals empreses del món de la tecnologia. Cadascuna d’aquestes ha apostat per a un model de negoci diferent i una via d’ingressos principal.
Statista ha elaborat un infogràfic en què fa un resum dels ingressos totals d’aquestes cinc companyies l’any 2017 i mostra quina és la seva principal línia d’activitat, aquella amb la qual obté més ingressos, i quin percentatge suposa aquests sobre el total.
El cas més radical és el de Facebook: el 98 % dels seus ingressos procedeix de la publicitat. En el cas de Google, la publicitat també és la principal via de negoci, però en aquest cas els anuncis suposen el 86 % dels ingressos del cercador.
Per a Apple, la venda de dispositius tecnològics, l’iPhone entre ells, és la primera via d’ingressos: el hardware aporta el 81 % dels ingressos de la companyia. En el cas d’Amazon, el comerç detallista suposa el 82 % dels ingressos, mentre que, per a Microsoft, el software representa el 62 % dels ingressos totals.
Mentre la societat aprèn un nou llenguatge, el digital, hi ha pors molt antigues que…
Durant la Setmana de la Literatura, recorrem indrets d'algunes de les novel·les més destacades que…
Tot i els vaticinis pessimistes, el llibre en paper continua sent el format preferit entre…
És una sensació semblant a mirar una foto moguda: en els darrers tres anys, la…
La ciutat consolida el seu lideratge editorial amb més segells, més lectors i un sector…
L'aposta de la ciutat per combinar la tradició amb la innovació i la creativitat han…