Ecosistema emprenedor

Competició de ‘startups’ per innovar en el canal horeca

Horeca Challenge, una iniciativa de Mediapro, Damm i Familia Torres, finançarà tres empreses emergents que responguin a alguns dels reptes que afronta el sector de la restauració, com la gestió de l'afluència dels clients, la garantia de les condicions sanitàries i l'optimització de la rendibilitat. En total, s'han presentat més de 200 startups i només s'han seleccionat 18 finalistes.

Mediapro, Damm i Familia Torres s’han unit per rellançar el sector de la restauració, un cop passi la crisi. L’Horeca Challenge, amb el suport d’Acció, F6S, el Gremi de Restauració de Barcelona, Hostelería de España, Barcelona Tech City i Spanish Startups, vol trobar les solucions més innovadores per impulsar el negoci de bars i restaurants. Més de 200 startups, la majoria espanyoles i bona part de Barcelona, han presentat propostes per aconseguir-ho.

D’aquestes, els organitzadors han escollit 18 empreses emergents finalistes, sis per cadascun dels reptes que s’han plantejat, que ara competiran fins que només quedi una per categoria. El primer repte, solucions per a la gestió de l’afluència de clients, ha recollit les propostes de Click and plan, Findyt i de les barcelonines Bookline, The Friend Zone, Loypop i Vipcard. Al segon, projectes de garantia de les condicions sanitàries, s’han presentat NuWave Sensors, iFlares, PurificAir, Nob166 i les startups de Barcelona Kuki i Air8. Per últim, el repte que demana projectes per a l’optimització de la rendibilitat ha seleccionat les solucions plantejades per BR Bars & Restaurants, Pikotea, Miss Tipsi, Neareo i les barcelonines QuickTendr i Haddock.

Les startups finalistes hauran de presentar els seus projectes a experts del sector en un pitch en línia. Després, se seleccionaran les tres guanyadores, que es coneixeran el pròxim 26 de febrer. A partir d’aquest moment, les guanyadores hauran de treballar per desenvolupar un pilot durant tres mesos, cofinançat per Mediapro, Damm i Familia Torres, amb 6.000 euros per projecte. L’Horeca Challenge finalitzarà amb un demo day a finals de juny, on les guanyadores mostraran els resultats dels seus pilots a inversores i companyies.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

Les vikingues de l’economia blava

Deu dones participen en el pioner programa Lagertha de formació de directives per a empreses…

18 de setembre de 2025
  • Creativitat

1.500 activitats per a reivindicar Barcelona com a capital mundial de l’arquitectura

Amb un pressupost d'onze milions d'euros, la celebració de l'esdeveniment internacional desplegarà propostes de febrer…

18 de setembre de 2025
  • Professionals

Dones líders en tecnologia emergeixen com a noves referents per al talent del futur

El Tech Spirit 4 Women reuneix professionals de l'ampli ventall tecnològic enaltint l'ecosistema barceloní i…

18 de setembre de 2025
  • Opinió

10 milions? Potser sí, però on viuran?

Una de les claus per a planificar les estratègies de futur en termes de població…

17 de setembre de 2025
  • Baco Boca

Reneix el Mundial Bar: l’històric local del Born torna amb aire fresc

Renovat pel Grup Confiteria, que respecta el seu llegat centenari i recupera el caràcter històric,…

17 de setembre de 2025
  • Imatges

Helen Levitt: La mirada de l’invisible

Del 24 de setembre de 2025 a l'1 de febrer de 2026, podrem acostar-nos a…

17 de setembre de 2025