El centenari grup familiar barceloní arriba al Garraf i eleva la seva xarxa a 37 punts de venda
La botiga insignia de la firma, a la Rambla de Catalunya, a Barcelona.
La cadena d’òptiques i serveis d’audiologia Cottet ha adquirit tres nous centres ubicats a Vilanova i la Geltrú (2) i a Sitges i que fins ara pertanyien al grup La Holandesa, que forma part d’Opticalia. Amb aquesta operació, Cottet amplia la seva presència a Catalunya, on ara disposarà de 29 botigues i s’estrena a la comarca del Garraf. “Aquestes adquisicions formen part de la implementació del pla d’expansió del grup, que inclou noves obertures en l’àmbit nacional”, destaca Javier Cottet, president de l’empresa.
L’objectiu de la companyia és “estar present en ciutats i poblacions estratègiques”, de manera que segueix analitzant noves oportunitats de creixement. Cottet passa a tenir ara una xarxa de 37 establiments, quatre d’ells franquiciats, i disposa també d’una botiga online. A més d’operar a Barcelona, la marca està present a Madrid i en ciutats com Girona o Tortosa.
El grup òptic La Holandesa–Opticalia comptava fins ara amb una xarxa d’onze botigues a Barcelona, Mollet de Vallès, Cerdanyola, Sant Boi, Vilanova i Sitges. Després d’adquirir els tres centres ubicats en aquestes dues últimes ciutats, Cottet ha assumit ja aquesta setmana la gestió i preveu més endavant reformar els locals per adaptar-los al nou concepte que ha implementat en les seves últimes obertures, com la realitzada recentment a la Rambla Catalunya de Barcelona.
Amb una trajectòria marcada per la cerca de projectes híbrids, flexibles i generosos amb el…
Els ciclistes desfilaran des de Sant Pau a la Sagrada Família el 2 de juliol,…
Aquest accelerador de partícules permetrà desenvolupar medicaments essencials per al diagnòstic i tractament personalitzat de…
El compositor Albert Guinovart s’acomiada de 'Mar i Cel' amb una doble simfonia a l’esquena…
Agost a Barcelona. La ciutat baixa el ritme, es despulla dels compromisos, es relaxa. No…
El món de l'enologia convida al visitant a redescobrir el vi més enllà del producte,…