La firma assoleix el 9% de quota en el segment de SUV mitjans i grans de gasolina
El model s700 d'Ebro, el primer que fabrica l'antiga marca de camions i tractors.
Quatre mesos després de començar a fabricar a la Zona Franca, Ebro ha superat les mil unitats venudes. Des que va arrencar la seva activitat a l’antiga planta de Nissan a finals de novembre, l’automobilística ha comptabilitzat un total de 1.182 matriculacions dels seus dos models per ara disponibles.
De fet, des que va començar aquest any, la firma ha aconseguit una quota de mercat del 9% en els SUV de mida mitjana i gran amb motor de gasolina, i la xifra va en ascens: segons l’automobilística, la xifra augmenta fins al 12% si es tenen en compte només les dades de març.
En concret, des del rellançament de la històrica marca s’han venut 930 unitats del seu Ebro s700, que es va estrenar al gener, i 250 de l’Ebro s800, de set places, que va sortir al mercat al febrer.
Ebro ha superat aquestes mil primeres unitats venudes mentre es prepara per llançar la seva variant híbrida endollable de tots dos models, que arribaran als concessionaris aquest mes. Tots ells es fabricaran a l’antiga planta de Nissan de la Zona Franca, reconvertida ara en l’Ebro Factory, i a la de Montcada i Reixach, especialitzada en l’estampació i soldadura de peces metàl·liques.
A més del medicament per al tractament del Parkinson, pel qual han obtingut subvencions de…
Cada cop més restaurants i hotels de Barcelona comencen a mirar el món des d’altres…
L'alcalde farà balanç de la situació de la capital catalana i la seva visió per…
Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…
“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…
La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…