Eurofragance creix un 27% fins els 180 milions en vendes

Totes les categories i regions en les quals opera la multinacional amb seu a Sant Cugat van veure millorats els seus resultats el 2024 respecte a l'any anterior

Eurofragance ha tancat 2024 amb un creixement sense precedents. Les fragàncies de la multinacional catalana l’han portat a facturar 180 milions d’euros durant l’any passat, xifra que representa un 27% més respecte el 2023 i que manté la tendència a l’alça de la firma, fundada el 1990 a Barcelona.

La companyia, que produeix i comercialitza fragàncies per a marques internacionals, ha registrat aquest creixement en totes les seves categories i regions en les quals opera. De fet, “la contribució de cada regió ha resultat fonamental a l’hora d’aconseguir aquests resultats”, segons el director financer de l’empresa, Juan Ramón López. En concret, les diverses regions han registrat augments que oscil·len entre 19% i el 30%.

“Estem capitalitzant el ràpid desenvolupament de mercats dinàmics com els Emirats Àrabs Units i l’Aràbia Saudita”, que continuen expandint-se amb inversions en el comerç minorista de bellesa. Així ho explicat el director de mercats de l’empresa, Joan Pere Jiménez, que el 2026 assumirà la direcció general de la companyia, en substitució de Laurent Mercier.

La multinacional també ha aprofitat les tendències positives del mercat a Turquia, Indonèsia i l’Índia. En aquesta línia, l’empresa va inaugurar l’any passat un nou centre a Bombai per reforçar la seva posició al mercat indi. A més d’obrir aquest nou centre, l’empresa ha apostat per invertir en innovació en diversos àmbits: “El nostre compromís amb la innovació continuarà sent el motor del nostre èxit durant els pròxims anys”, ha garantit Mercier.

En aquest any de creixement, també han registrat augments les diferents categories de la companyia, amb un increment del 28% en la perfumeria fina, i del 20% en els sectors de la cura de la llar i de la cura personal.

Per fabricar els seus productes, la multinacional gestiona les seves pròpies fàbriques a Espanya, Singapur i Mèxic, i compta amb socis de producció a la Xina i l’Índia. Tenint en compte les seves filials i les seves acadèmies de desenvolupament professional, la plantilla d’Eurofragance va créixer un 15% el 2024, fins els 600 treballadors.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Trencadís

El cinema a la fresca de la Sala Montjuïc es trasllada a les Tres Xemeneies

Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…

30 d'abril de 2025
  • Creativitat

La Escocesa, residència d’art entre vidres trencats i edificis fabrils intel·ligents

L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La japonesa NYK construirà la nova terminal de cotxes del port per 75 milions

La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025