FIATC estrena una campanya 360 per potenciar el coneixement de marca

En aliança amb l'agència creativa Honest i la productora Albiñana Films, el grup assegurador busca incrementar la seva notorietat i accelerar la captació de clients en el marc del seu nou pla estratègic

FIATC és un dels grups asseguradors més antics de Catalunya, fundat el 1930 i amb seu a l’Avinguda Diagonal de Barcelona. La marca comercial de l’entitat, no sempre fàcil de recordar, és un acrònim que respon a un nom societari original que molt poques persones coneixen: Federació Industrial d’Autotransports de Catalunya. Avui, poc importa què signifiquen realment aquestes sigles, però la companyia sí que s’ha proposat millorar el coneixement de marca amb el llançament de la seva primera campanya publicitària 360º, batejada amb el lema 5 Lletres que donen tranquil·litat.

Ideada per l’agència barcelonina Honest i dirigida i produïda per Albiñana Films, la campanya busca explicar d’una manera propera l’objectiu principal de FIATC: oferir tranquil·litat als seus clients amb un ventall d’assegurances que permeten protegir els diferents àmbits i moments de la seva vida. “La campanya busca millorar el coneixement de la marca per generar confiança entre el públic i donar suport així la tasca comercial dels nostres mediadors”, explica el grup presidit per Joan Castells. “Les nostres cinc lletres signifiquen moltes coses, perquè ens vam inspirar en tu perquè cadascú senti que té l’assegurança que necessita”, diu l’espot, del que s’han realitzat versions de 40″, 20″ i 10.

Així, l’anunci dóna veu a diferents perfils de client de FIATC perquè donin significat a cadascuna de les cinc lletres. “Font Il·limitada d’Absoluta Tranquil·litat i Confiança”, defineix una de les protagonistes. “Fora Impossibles Ara Tenim Casa”, expressa una altra. A l’espot se succeeixen diferents escenes quotidianes i en diferents etapes de la vida, amb una imatge molt cuidada que dóna especialment importància a la llum.

La campanya per incrementar la notorietat de marca és una de les iniciatives emmarcades en el nou pla estratègic del grup assegurador, que vol dinamitzar així la seva xarxa comercial. Es pot veure a la televisió, ràdio i mitjans digitals, a més de comptar amb presència en xarxes socials, amb el suport d’influencers. La planificació de mitjans ha estat desenvolupada amb Havas Media.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Business and Talent

El fil vermell que uneix Segundo Plato, Mathew i Superlativa amb Netmentora

Netmentora celebra la cinquena edició de la Impact Night amb quatre premiats i un reconeixement…

23 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

La Nova Cuina Catalana protagonitzarà una edició històrica del Gastronomic Forum Barcelona

El saló gastronòmic reunirà per primera vegada tots els xefs catalans amb tres estrelles Michelin

23 d'octubre de 2025
  • Imatges

Pensar la fotografia com a refugi, testimoniatge i responsabilitat

L'Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya (IEFC) celebra les VII Jornades de Fotografia en un moment crític, i…

22 d'octubre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Barcelona i Sevilla s’acosten en una nova ruta directa amb trens de Ouigo

La capital catalana reforça la seva connectivitat amb un nou trajecte que farà parada també…

22 d'octubre de 2025
  • Business and Talent

La productivitat entra al cercle virtuós de l’economia, però l’absentisme la frena

Amb un optimisme prudent, la Cambra de Comerç de Barcelona eleva fins al 2,9% el…

22 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Autenticitat i diferenciació: El futur del ‘retail’ es debat a Barcelona

La capital catalana exerceix d'epicentre del comerç de proximitat amb una doble cita: el Retail…

22 d'octubre de 2025