Fueguia 1833. Laboratori de perfums

Fueguia 1833 va ser fundat per Julian Bedel, un perfumista argentí que va buscar la inspiració en els seus ancestres, naturalistes i escriptors. Aquest ambient d'acadèmics i artistes li va permetre la "llibertat de crear alguna cosa inesperada”

Marilyn Monroe dormia amb tan sols 5 gotes de perfum sobre la seva pell. És probable que tots alguna vegada ens hàgim creuat amb algú que ens ha deixat el record de la seva aroma. Tots aspirem a això, a aquesta olor inconfusible al nostre pas: un núvol de perfum subtil i seductor, que és el que es coneix com a sillage.

Fueguia 1833 va ser fundat per Julian Bedel, un perfumista argentí que va buscar la inspiració en els seus ancestres, naturalistes i escriptors. Aquest ambient d’acadèmics i artistes li va permetre la “llibertat de crear alguna cosa inesperada”. La manca d’educació formal en química la va compensar a través d’experimentació i certa ingenuïtat en un principi que li van permetre jugar amb ingredients amb els quals altres perfumistes no s’havien animat, una de les claus de l’èxit de la seva companyia. Bedel ha creat els seus propis perfums (ja més de vuitanta), que són un reflex de la diversitat de la flora exòtica de Sud Amèrica. Perfums que capturen algunes de les essències autèntiques de la mateixa Argentina, i sempre prestant atenció al detall i l’estil. Les fragàncies de Fueguia 1833 traspuen un refinament subtil i natural.

Enmig de dificultats en el retail global i locals que tanquen, Fueguia aposta per espais físics exclusius on el diàleg entre perfumista i client genera un intercanvi d’idees i permet crear una fragància única. Visitar aquesta casa de perfums és una experiència diferent, l’estètica sofisticada és perfecta i les aromes completament captivadores.

Fueguia és avui una de les marques argentines més internacionals, amb boutiques a Milà, Nova York, Estocolm, Zuric, i Tòquio. Totes, metròpolis amb les quals mantenen una afinitat cultural.

Un consell, si ha de triar un perfum segueixi la consigna de Christian Dior al seu perfumista: “Fes-me un perfum que faci olor d’amor”.

Compartir
Publicado por
Vivirdemais

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

El sector social mira les empreses a la recerca d’aliances més enllà del finançament

Entitats del tercer sector treballen amb el teixit empresarial per generar sinergies estratègiques que multipliquin…

8 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Jèssica Celda Rescalvo: “Hem de cohesionar la societat, trobar-li el sentit i l’ànima”

La Taula d’Entitats del Tercer Sector de Catalunya es va crear el 2003 per representar…

8 d'octubre de 2025
  • Opinió

Més de 30 anys impulsant el compromís social

El mecenatge és una manera de donar suport a activitats culturals, científiques o socials; una…

7 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

“El mecenatge neix del cor i transforma la societat”

“Les petites accions i donacions tenen el poder de generar grans transformacions”. Aquest és el…

7 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Mecenes i ciència: un binomi clau per avançar en recerca

En un context d'efervescència científica, els investigadors troben en el mecenatge d'empreses i particulars part…

7 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Lluís Bernabé (Fundació La Marató): “Posem en valor la força de la ciutadania a través de les fundacions”

El director executiu de la Fundació La Marató enalteix el teixit associatiu català i la…

7 d'octubre de 2025