Fueguia 1833 va ser fundat per Julian Bedel, un perfumista argentí que va buscar la inspiració en els seus ancestres, naturalistes i escriptors. Aquest ambient d'acadèmics i artistes li va permetre la "llibertat de crear alguna cosa inesperada”
Il·lustració del packaging de Fueguia de Mar Ferrer.
Marilyn Monroe dormia amb tan sols 5 gotes de perfum sobre la seva pell. És probable que tots alguna vegada ens hàgim creuat amb algú que ens ha deixat el record de la seva aroma. Tots aspirem a això, a aquesta olor inconfusible al nostre pas: un núvol de perfum subtil i seductor, que és el que es coneix com a sillage.
Fueguia 1833 va ser fundat per Julian Bedel, un perfumista argentí que va buscar la inspiració en els seus ancestres, naturalistes i escriptors. Aquest ambient d’acadèmics i artistes li va permetre la “llibertat de crear alguna cosa inesperada”. La manca d’educació formal en química la va compensar a través d’experimentació i certa ingenuïtat en un principi que li van permetre jugar amb ingredients amb els quals altres perfumistes no s’havien animat, una de les claus de l’èxit de la seva companyia. Bedel ha creat els seus propis perfums (ja més de vuitanta), que són un reflex de la diversitat de la flora exòtica de Sud Amèrica. Perfums que capturen algunes de les essències autèntiques de la mateixa Argentina, i sempre prestant atenció al detall i l’estil. Les fragàncies de Fueguia 1833 traspuen un refinament subtil i natural.
Enmig de dificultats en el retail global i locals que tanquen, Fueguia aposta per espais físics exclusius on el diàleg entre perfumista i client genera un intercanvi d’idees i permet crear una fragància única. Visitar aquesta casa de perfums és una experiència diferent, l’estètica sofisticada és perfecta i les aromes completament captivadores.
Fueguia és avui una de les marques argentines més internacionals, amb boutiques a Milà, Nova York, Estocolm, Zuric, i Tòquio. Totes, metròpolis amb les quals mantenen una afinitat cultural.
Un consell, si ha de triar un perfum segueixi la consigna de Christian Dior al seu perfumista: “Fes-me un perfum que faci olor d’amor”.
Des del desenvolupament personal fins a la millora de la salut física o les competències…
La startup barcelonina permet estalviar una mitjana de prop de 400 euros anuals.
La Fundació TMB i el Concurs Maria Canals acorden donar continuïtat a la prova pilot…
La gran plaça que Cerdà dissenyà com a nou centre de Barcelona deixa de ser…
Una seixantena de joves artistes, menors de 35 anys, exposen les seves creacions a més…
El Pacte per Ciutat Vella defineix el full de ruta per a la dècada vinent…