Giny Barcelona estrena imatge de marca i posicionament

L'agència de comunicació de Must Media Group se centrarà en l'ecosistema de la ciutat i en la seva especialització en la marca Barcelona per posicionar-se com una firma de referència al sector

Punt i seguit en la trajectòria de més de deu anys de Giny Comunicació. L’agència de comunicació de Must Media Group, grup al qual pertany The New Barcelona Post, ha estrenat una nova imatge de marca i també un nou posicionament d’agència centrat en l’ecosistema de la ciutat. Així, a partir d’ara, l’agència passa a anomenar-se Giny Barcelona i oferirà al mercat la seva àmplia especialització en la marca Barcelona.

Aquesta decisió és fruit d’un replantejament estratègic basat en el seu ampli i profund coneixement de la marca Barcelona i tots els públics, fusionat amb el talent creatiu i el domini de les estratègies de comunicació. “Amb aquest canvi estratègic de la marca, Giny s’enforteix i es posiciona com una agència referent a Barcelona, amb un plantejament únic i diferencial dins del mercat de les agències”, afirma Adrià Barrio, director general de Giny Barcelona i Must Media Group. Segons Barrio, aquesta especialització en la marca Barcelona “ens permet acompanyar les empreses i les entitats per connectar amb els seus públics potencials i que obtinguin els millors resultats”.

Conformada per un equip de més de 25 professionals de la comunicació, la publicitat, la creativitat, el disseny i la producció audiovisual, Giny Barcelona fa un pas endavant situant-se com una de les agències natives digitals més ben posicionades dins de l’ecosistema barceloní.

Aquesta evolució reafirma l’experiència de l’agència, que actualment treballa per a clients com Fira Barcelona (amb projectes com l’Smart City Expo World Congress o Automobile), Circuit de Barcelona-Catalunya, Parlem Telecom, Mobile World Capital Foundation, Proactiv Entertainment o Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Giny Barcelona és l’agència de comunicació i creativa del grup de comunicació Must Media Group, integrat pel magazín digital The New Barcelona Post i per la productora audiovisual Incís Films.

La nova imatge corporativa de Giny Barcelona.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025