Giny Barcelona estrena imatge de marca i posicionament

L'agència de comunicació de Must Media Group se centrarà en l'ecosistema de la ciutat i en la seva especialització en la marca Barcelona per posicionar-se com una firma de referència al sector

Punt i seguit en la trajectòria de més de deu anys de Giny Comunicació. L’agència de comunicació de Must Media Group, grup al qual pertany The New Barcelona Post, ha estrenat una nova imatge de marca i també un nou posicionament d’agència centrat en l’ecosistema de la ciutat. Així, a partir d’ara, l’agència passa a anomenar-se Giny Barcelona i oferirà al mercat la seva àmplia especialització en la marca Barcelona.

Aquesta decisió és fruit d’un replantejament estratègic basat en el seu ampli i profund coneixement de la marca Barcelona i tots els públics, fusionat amb el talent creatiu i el domini de les estratègies de comunicació. “Amb aquest canvi estratègic de la marca, Giny s’enforteix i es posiciona com una agència referent a Barcelona, amb un plantejament únic i diferencial dins del mercat de les agències”, afirma Adrià Barrio, director general de Giny Barcelona i Must Media Group. Segons Barrio, aquesta especialització en la marca Barcelona “ens permet acompanyar les empreses i les entitats per connectar amb els seus públics potencials i que obtinguin els millors resultats”.

Conformada per un equip de més de 25 professionals de la comunicació, la publicitat, la creativitat, el disseny i la producció audiovisual, Giny Barcelona fa un pas endavant situant-se com una de les agències natives digitals més ben posicionades dins de l’ecosistema barceloní.

Aquesta evolució reafirma l’experiència de l’agència, que actualment treballa per a clients com Fira Barcelona (amb projectes com l’Smart City Expo World Congress o Automobile), Circuit de Barcelona-Catalunya, Parlem Telecom, Mobile World Capital Foundation, Proactiv Entertainment o Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Giny Barcelona és l’agència de comunicació i creativa del grup de comunicació Must Media Group, integrat pel magazín digital The New Barcelona Post i per la productora audiovisual Incís Films.

La nova imatge corporativa de Giny Barcelona.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Lletres

Ondulacions i prodigis dispars a la Barcelona de Mendoza

Durante la Semana de la Literatura, recorremos rincones de algunas de las novelas más destacadas…

4 de desembre de 2025
  • Lletres

Eva Baltasar: “Jo em rendeixo abans d’escriure, i la història m’arrossega”

Eva Baltasar ens rep lluny de Barcelona, en una cafeteria de les d’abans. L’escriptora ens…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

De generació perduda a un motor del sector editorial: l’impuls de la literatura juvenil

En un món digital i hiperconnectat, joves i adolescents es consoliden com la franja que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

La gran Biblioteca Pública de Barcelona comença a perfilar-se amb una mirada global

La futura Biblioteca Pública de l’Estat es construeix al costat de l’Estació de França amb…

3 de desembre de 2025
  • Good News Barcelona

Genís Roca: “Segurament Lorca avui no faria poemes, sinó reels”

Mentre la societat aprèn un nou llenguatge, el digital, hi ha pors molt antigues que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

El Carmel de Marsé i els nous pijoaparte

Durant la Setmana de la Literatura, recorrem indrets d'algunes de les novel·les més destacades que…

3 de desembre de 2025