La companyia catalana, especialitzada en estratègies de publicitat en botigues i superfícies comercials, genera un 70% del seu volum de negoci fora d'Espanya, amb presència en nou països i tres continents
Fernando de Vicente, conseller delegat d'in-Store Media.
In-Store Media continua la seva expansió internacional. La firma catalana, especialitzada en estratègies de publicitat i dinamització de vendes en suports publicitaris de botigues i grans superfícies comercials, desembarca a Itàlia a través d’una aliança amb Carrefour. Amb aquest acord, la marca estén la seva presència a nou països, cinc d’ells a Europa, i actualment genera un 70% de la seva facturació fora d’Espanya, on també concentra el 60% dels seus empleats.
L’entrada en el mercat italià s’ha efectuat amb una aliança amb Carrefour a través de Unlimitail, la joint-venture de Grup Carrefour amb Publicis Group, i amb la qual In-Store Media també va arribar a un acord fa uns mesos per a gestionar els suports publicitaris de les botigues d’aquest supermercat a Espanya.
“Identifiquem aquest mercat com un de gran potencial en el sector i preveiem que, a curt termini, es converteixi en un dels pilars estratègics del grup”, ha valorat el conseller delegat de in-Store Media, Fernando de Vicente. La firma catalana ha obert una oficina a Milà per a coordinar la seva activitat al país italià, i preveu implementar-ne les primeres campanyes al febrer.
En l’últim any la companyia ha tancat onze nous contractes, set d’ells internacionals, que ja generen una facturació anual de més de 25 milions d’euros. A més d’Itàlia i Espanya, la marca també té presència a França, Portugal, Xile, Mèxic, Argentina, Polònia i Filipines. El conseller delegat de la firma considera la internacionalització com una “palanca clau per al creixement de la companyia” i projecta l’obertura de dos nous mercats en els pròxims quatre anys, amb el punt de mira en el continent asiàtic i l’Orient Mitjà, a més de consolidar la seva presència a Sud-amèrica. La multinacional catalana també es reafirma en el seu objectiu de superar els 160 milions de facturació l’any 2026.
Fundada l’any 1998 a Barcelona, la firma gestiona actualment 330 centres comercials, 1.500 hipermercats, 6.000 supermercats, 60 farmàcies i 92 botigues departamentals a tres continents, i compta amb clients com El Corte Inglés, Alcampo, Samsung o Apple. L’accionariat de la multinacional està format per ISP Hòlding —societat de la família Rodés—, Artá Capital i Pablo Vilá.
A més del medicament per al tractament del Parkinson, pel qual han obtingut subvencions de…
Cada cop més restaurants i hotels de Barcelona comencen a mirar el món des d’altres…
L'alcalde farà balanç de la situació de la capital catalana i la seva visió per…
Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…
“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…
La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…