In-Store Media invertirà 55 milions per duplicar el negoci el 2026

La firma catalana especialitzada en estratègies de màrqueting, publicitat i dinamització de vendes a les botigues ha tancat el 2021 amb una facturació de 75 milions d'euros, amb un creixement del 10% respecte del 2019

La companyia catalana especialitzada en estratègies de màrqueting publicitat i dinamització de vendes a les botigues in-Store Media preveu invertir 55 milions d’euros fins al 2026 per incrementar la digitalització del punt de venda físic, el desenvolupament publicitari del canal online dels comerços i l’expansió internacional.

Aquests tres elements centren el pla d’expansió de la firma, que és present a 9 països, amb un pes destacat a Espanya, on obté el 40% dels ingressos. El 2021, l’empresa va registrar una facturació de 75 milions d’euros, un 10% més de facturació respecte del 2019. Segons la companyia, el negoci arribarà als 167 milions el 2026.

Actualment, in-Store Media compta amb 196 empleats i gestiona serveis a 330 centres comercials, 1.500 hipermercats, 5.821 supermercats, 57 farmàcies i 92 departaments a tot el món. L’accionariat d’in-Store Media Group està format per Pablo Vilá, ISP Holding —societat de la família Rodés— i Artá ​​Capital.

Per a in-Store Media són bàsics la digitalització del punt de venda físic, amb més de 1.200 punts digitalitzats a 7 països i més de 8.000 pantalles instal·lades, i el desenvolupament dels canals d’e-commerce, que pesen gairebé un 30% del volum de negoci anual. Però l’objectiu per al 2026 és elevar aquest percentatge al 42,5%, amb un 35% dels seus ingressos publicitaris generats a través dels seus circuits digitals i un 7,5% gràcies al desenvolupament dels circuits de publicitat als portals online de gran consum.

Pel que fa als plans d’internacionalització, la firma ha informat que, de cara als propers quatre anys, pretén que arribi al 70% del negoci. Per això posarà el focus al continent asiàtic, a països com Vietnam, Indonèsia o Malàisia. Així mateix, obrirà nous mercats a Llatinoamèrica i continuarà el creixement a Europa Central.

Després del darrer exercici, “un any espectacular”, segons el conseller delegat Aleix Martí, les previsions situen la facturació del 2022 en 80 milions d’euros. La firma oferirà a comerços i cadenes eines perquè “comuniquin la seva proposta de valor al consumidor de manera adequada”, perquè “la pandèmia ha accelerat canvis al shopper i aquest exigeix ​​cada vegada més una major flexibilitat, rapidesa i personalització de la seva experiència de compra, provocant que la comunicació al punt de venda sigui més crítica que mai”, segons Aleix Martí.

La companyia catalana gestiona més de 1.200 punts digitalitzats a set països.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Un temple com una veritat

Visita actualitzada de les obres de la Sagrada Família, analizant-ne els detalls i els calendaris,…

18 d'agost de 2025
  • Baco Boca

Bonavista, la terrassa que revoluciona el Moxy Barcelona

Elevant-se sobre la ciutat, Bonavista -la nova terrassa de l'Hotel Moxy Barcelona- irradia energia amb…

18 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

The Blue Box, el dispositiu per detectar càncer de mama amb una prova d’orina

L'empresa es prepara per començar els assajos clínics a Europa, amb l'objectiu de obtenir el…

18 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

El Barcelona Contech Hub impulsa la tecnologia en la construcció amb mirada internacional

El 'hub' agrupa 70 membres que inclouen des de grans corporacions a 'startups', que ara…

18 d'agost de 2025
  • Opinió

Reciclar a la ciutat

Ha mort Javier Rui-Wamba Martija, fundador de la consultora d'enginyeria Esteyco, i n’he llegit uns…

18 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Nepalí de naixement, catalana d’adopció

Chandra Kala va aterrar a Barcelona fa vint-i-set anys, venia d’un orfenat de Katmandú, on…

18 d'agost de 2025