Professionals

InfoJobs fitxa Gemma Sorigué com a directora general

L'experta en comerç electrònic i cofundadora de Deliberry treballava fins ara al grup andorrà Pyrénées i s'incorpora al portal d'ofertes de treball líder al mercat espanyol, propietat d'Adevinta

Nova etapa professional per a Gemma Sorigué, que suma gairebé 20 anys d’experiència en negocis digitals i comerç electrònic. La directiva catalana acaba de fitxar com a directora general d’InfoJobs, on substitueix Román Campa, que ara se centrarà en les seves funcions de conseller delegat del grup Adevinta Spain, propietari de marques líders a Internet com InfoJobs, Fotocasa, habitaclia, coches.net, motos.net i Milanuncios.

Sorigué ha estat treballant el darrer any pel grup de distribució andorrà Pyrénées, on ha exercit de directora de la divisió de comerç electrònic. Amb anterioritat, havia desenvolupat la seva trajectòria a les empreses Atrapalo.com, Emagister.com, LetsBonus i Deliberry, startup de la que va ser cofundadora.

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat de Barcelona i Màster en Màrqueting per la Universitat Pompeu Fabra, Sorigué ha rebut nombrosos premis i reconeixements en els darrers anys, tant per la seva faceta emprenedora amb Deliberry com per convertir-se en un referent femení de lideratge.

L’emprenedora i directiva Gemma Sorigué.

“Estic molt il·lusionada per l’oportunitat de liderar una plataforma com InfoJobs. La feina que tot l’equip està duent a terme per posicionar-nos com a tecnològica líder al sector de les ofertes laborals és excel·lent i estic convençuda que aconseguirem assolir totes les metes que tenim a l’horitzó per portar InfoJobs a un altre nivell”, ha explicat Sorigué. La directiva també formarà part del comitè de direcció d’Adevinta Spain juntament amb la resta de directius dels diferents marketplaces de la companyia.

En aquest últim any, InfoJobs ha publicat més de 2 milions de llocs de feina vacants. Cada mes compta amb 40 milions de visites (més del 80% procedeixen de dispositius mòbils) i prop de 6 milions d’usuaris actius.

Amb seu central al districte 22@ de Barcelona i amb 1.100 empleats, Adevintia Spain és l’empresa hereva de les antigues revistes i diaris d’anuncis classificats en paper. Pertany a un grup que cotitza a la Borsa d’Oslo des del 2019 i que és fruit de l’escissió del conglomerat editorial Schibsted Media Group. La multinacional opera a quinze països i els seus portals d’anuncis i llocs de treball reben 3.000 milions de visites cada mes.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

Barcelona i Sevilla s’acosten en una nova ruta directa amb trens de Ouigo

La capital catalana reforça la seva connectivitat amb un nou trajecte que farà parada també…

22 d'octubre de 2025
  • Business and Talent

La productivitat entra al cercle virtuós de l’economia, però l’absentisme la frena

Amb un optimisme prudent, la Cambra de Comerç de Barcelona eleva fins al 2,9% el…

22 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Autenticitat i diferenciació: El futur del ‘retail’ es debat a Barcelona

La capital catalana exerceix d'epicentre del comerç de proximitat amb una doble cita: el Retail…

22 d'octubre de 2025
  • Creativitat

Memòria i oblit prenen forma a Juno House amb l’art tèxtil de Blanca Nieto

La primera exposició de l'artista a Barcelona s'aboca a l'univers dels records a través de…

22 d'octubre de 2025
  • Opinió

Barcelona Finance Cluster: créixer junts per competir millor

Barcelona té història financera. Des de la fundació de la Borsa de Barcelona el 1915…

21 d'octubre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

TOUS es renova a Passeig de Gràcia per a convertir Barcelona en el seu gran aparador internacional

La marca catalana ha renovat la seva ‘flagship’, sota el nom de CASA TOUS, en…

21 d'octubre de 2025