Iréne és Isolda. Una caracterització superba, en què Iréne Theorin demostra una empatia i un coneixement de l’obra excepcionals. El públic del Gran Teatre del Liceu ho reconeix amb fervor poc usual. En privat, la cantant sueca, extremament professional i propera, ens parla sense reserves de la seva participació en la meravellosa posada en escena d’Àlex Ollé (La Fura dels Baus). Producció que ha recollit un èxit sensacional el passat mes de desembre, amb una estètica absolutament impactant: la massa esfèrica que s’aproxima als personatges, des de dalt, en el primer acte, acaba sent l’habitacle, el món, en què es desenvolupen els amors de Tristany i Isolda, sota l’efecte impenitent del filtre. En un tercer moviment, des de l’òcul d’aquest panteó invertit -el satèl·lit lunar, després de la rotació- es projecta una llum final, eterna, sobre els amants. Iréne triomfa com a Isolda. Apassionada també en el seu vessant humà, la soprano no dubta a compartir la seva història d’amor amb Barcelona.
La presència de Barcelona a la FIL de Guadalajara serà recordada quasi únicament per una…
La consigna és no deixar res per a demà, “perquè desconfio de la vida des…
Nous formats, nous lectors i noves tecnologies que redefiniran com escrivim, què llegim i fins…
Vestits de 'cosplay', perruques de colors, aromes de receptes japoneses i còmics en blanc i…
Durante la Semana de la Literatura, recorremos rincones de algunas de las novelas más destacadas…
A Barcelona, tot corre. Corren les bicicletes pel carril, els turistes per les Rambles, les…