Good News Barcelona

La marca francesa de moda Ba&Sh substituirà Bimba i Lola al Passeig de Gràcia

La firma de roba femenina fundada per Barbara Boccara i Sharon Krief lloga un dels locals de l'antic Bulevard Rosa per obrir la primera botiga a peu de carrer a la capital catalana. Fins ara, estava present a El Corte Inglés i a La Roca Village.

Gairebé un any ha transcorregut des que Bimba i Lola va abaixar definitivament la persiana de la botiga que ocupava al número 55 del Passeig de Gràcia de Barcelona l’1 de desembre passat. El local, dividit en dues altures, acaba de ser llogat per la marca francesa de roba de dona Ba&sh, que desembarca a l’emblemàtica avinguda comercial i se sumarà a les obertures que també ultimen altres firmes com la joieria Tiffany.

L’operació, avançada per Expansión, ha estat intermediada per la consultora immobiliària Gramar, que confirma que és un local que té una superfície de 80 metres quadrats a peu de carrer i 300 metres quadrats més en un nivell inferior. La previsió és que pugui obrir a partir del gener. Fins ara, a Barcelona Ba&sh comptava amb dos establiments ubicats a El Corte Inglés de Plaça Catalunya i al de Diagonal, a més, també té una botiga outlet a La Roca Village. Cada vegada és més habitual que marques d’alta gamma que són presents en aquest centre comercial per donar sortida als seus excedents facin el salt i obrin una boutique al centre de Barcelona; va passar també recentment amb Moncler, que es va instal·lar al número 89 de Passeig de Gràcia.

Especialitzada en roba i accessoris de dona, Ba&sh té també presència comercial a Madrid —amb botigues a Claudio Coello i Serrano i en centres d’El Corte Inglés–, A Coruña, Bilbao, San  Sebastián, Marbella, Màlaga i Palma de Mallorca.

Interior d’una de les botigues de Ba&sh. ©Ba&sh

Fundada per Barbara Boccara i Sharon Krief el 2003, Ba&sh és una firma posicionada en l’anomenat segment de moda premium assequible que, després d’experimentar un fort creixement a França, va llançar un pla d’expansió internacional que l’ha dut a implantar-se a múltiples països europeus, asiàtics i als Estats Units. L’empresa pertany al 50% a dues firmes inversores: Groupe VOG –especialitzada a donar suport al creixement de noves marques de moda– i al gegant francès del capital risc L Catterton, que va adquirir la meitat de l’accionariat el 2015. Aquest fons és considerat el braç inversor de l’empori familiar Groupe Arnault, amo del conglomerat de marques de luxe LVMH. L Catterton també és accionista de Pepe Jeans, de la marca de sandàlies Birkenstock, dels cosmètics Bliss i de la cadena espanyola d’hamburgueseries Goiko, per la qual va pagar 120 milions d’euros el 2018.

 

Compartir
Publicado por
Sergi Saborit

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025