Good News Barcelona

La marca francesa de moda Ba&Sh substituirà Bimba i Lola al Passeig de Gràcia

La firma de roba femenina fundada per Barbara Boccara i Sharon Krief lloga un dels locals de l'antic Bulevard Rosa per obrir la primera botiga a peu de carrer a la capital catalana. Fins ara, estava present a El Corte Inglés i a La Roca Village.

Gairebé un any ha transcorregut des que Bimba i Lola va abaixar definitivament la persiana de la botiga que ocupava al número 55 del Passeig de Gràcia de Barcelona l’1 de desembre passat. El local, dividit en dues altures, acaba de ser llogat per la marca francesa de roba de dona Ba&sh, que desembarca a l’emblemàtica avinguda comercial i se sumarà a les obertures que també ultimen altres firmes com la joieria Tiffany.

L’operació, avançada per Expansión, ha estat intermediada per la consultora immobiliària Gramar, que confirma que és un local que té una superfície de 80 metres quadrats a peu de carrer i 300 metres quadrats més en un nivell inferior. La previsió és que pugui obrir a partir del gener. Fins ara, a Barcelona Ba&sh comptava amb dos establiments ubicats a El Corte Inglés de Plaça Catalunya i al de Diagonal, a més, també té una botiga outlet a La Roca Village. Cada vegada és més habitual que marques d’alta gamma que són presents en aquest centre comercial per donar sortida als seus excedents facin el salt i obrin una boutique al centre de Barcelona; va passar també recentment amb Moncler, que es va instal·lar al número 89 de Passeig de Gràcia.

Especialitzada en roba i accessoris de dona, Ba&sh té també presència comercial a Madrid —amb botigues a Claudio Coello i Serrano i en centres d’El Corte Inglés–, A Coruña, Bilbao, San  Sebastián, Marbella, Màlaga i Palma de Mallorca.

Interior d’una de les botigues de Ba&sh. ©Ba&sh

Fundada per Barbara Boccara i Sharon Krief el 2003, Ba&sh és una firma posicionada en l’anomenat segment de moda premium assequible que, després d’experimentar un fort creixement a França, va llançar un pla d’expansió internacional que l’ha dut a implantar-se a múltiples països europeus, asiàtics i als Estats Units. L’empresa pertany al 50% a dues firmes inversores: Groupe VOG –especialitzada a donar suport al creixement de noves marques de moda– i al gegant francès del capital risc L Catterton, que va adquirir la meitat de l’accionariat el 2015. Aquest fons és considerat el braç inversor de l’empori familiar Groupe Arnault, amo del conglomerat de marques de luxe LVMH. L Catterton també és accionista de Pepe Jeans, de la marca de sandàlies Birkenstock, dels cosmètics Bliss i de la cadena espanyola d’hamburgueseries Goiko, per la qual va pagar 120 milions d’euros el 2018.

 

Compartir
Publicado por
Sergi Saborit

Artículos recientes

  • Trencadís

El cinema a la fresca de la Sala Montjuïc es trasllada a les Tres Xemeneies

Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…

30 d'abril de 2025
  • Creativitat

La Escocesa, residència d’art entre vidres trencats i edificis fabrils intel·ligents

L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La japonesa NYK construirà la nova terminal de cotxes del port per 75 milions

La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025