Good News Barcelona

La marca francesa de moda Ba&Sh substituirà Bimba i Lola al Passeig de Gràcia

La firma de roba femenina fundada per Barbara Boccara i Sharon Krief lloga un dels locals de l'antic Bulevard Rosa per obrir la primera botiga a peu de carrer a la capital catalana. Fins ara, estava present a El Corte Inglés i a La Roca Village.

Gairebé un any ha transcorregut des que Bimba i Lola va abaixar definitivament la persiana de la botiga que ocupava al número 55 del Passeig de Gràcia de Barcelona l’1 de desembre passat. El local, dividit en dues altures, acaba de ser llogat per la marca francesa de roba de dona Ba&sh, que desembarca a l’emblemàtica avinguda comercial i se sumarà a les obertures que també ultimen altres firmes com la joieria Tiffany.

L’operació, avançada per Expansión, ha estat intermediada per la consultora immobiliària Gramar, que confirma que és un local que té una superfície de 80 metres quadrats a peu de carrer i 300 metres quadrats més en un nivell inferior. La previsió és que pugui obrir a partir del gener. Fins ara, a Barcelona Ba&sh comptava amb dos establiments ubicats a El Corte Inglés de Plaça Catalunya i al de Diagonal, a més, també té una botiga outlet a La Roca Village. Cada vegada és més habitual que marques d’alta gamma que són presents en aquest centre comercial per donar sortida als seus excedents facin el salt i obrin una boutique al centre de Barcelona; va passar també recentment amb Moncler, que es va instal·lar al número 89 de Passeig de Gràcia.

Especialitzada en roba i accessoris de dona, Ba&sh té també presència comercial a Madrid —amb botigues a Claudio Coello i Serrano i en centres d’El Corte Inglés–, A Coruña, Bilbao, San  Sebastián, Marbella, Màlaga i Palma de Mallorca.

Interior d’una de les botigues de Ba&sh. ©Ba&sh

Fundada per Barbara Boccara i Sharon Krief el 2003, Ba&sh és una firma posicionada en l’anomenat segment de moda premium assequible que, després d’experimentar un fort creixement a França, va llançar un pla d’expansió internacional que l’ha dut a implantar-se a múltiples països europeus, asiàtics i als Estats Units. L’empresa pertany al 50% a dues firmes inversores: Groupe VOG –especialitzada a donar suport al creixement de noves marques de moda– i al gegant francès del capital risc L Catterton, que va adquirir la meitat de l’accionariat el 2015. Aquest fons és considerat el braç inversor de l’empori familiar Groupe Arnault, amo del conglomerat de marques de luxe LVMH. L Catterton també és accionista de Pepe Jeans, de la marca de sandàlies Birkenstock, dels cosmètics Bliss i de la cadena espanyola d’hamburgueseries Goiko, per la qual va pagar 120 milions d’euros el 2018.

 

Compartir
Publicado por
Sergi Saborit

Artículos recientes

  • Creativitat

Barcelona impulsa marques emergents per a convertir-se en capital mundial de la moda

Des de 2019, el programa Barcelona Fashion Forward ha acompanyat en el seu procés de…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Trent posa el focus en nous dissenyadors emergents per al seu model de lloguer de moda

La plataforma que ha vestit estrelles com Rosalía i Karol G se centra ara en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Portal de l’Àngel avança en les obres per mudar la seva pell

L'avinguda renova el seu paviment en una reforma que va més enllà d'allò estètic, en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

La vela busca popularitzar-se amb un nou format de competició escolar

Barcelona Capital Nàutica i la Federació Catalana de Vela impulsen un nou programa que aspira…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Barcelona prova d’establir circuits més segurs per a dones esportistes

Combinant tecnologia i voluntaris, la prova pilot, que es testarà fins a finals de desembre…

26 d'agost de 2025
  • Opinió

Barcelona SOS

Per què una ciutat de la categoria de Barcelona no té un pla B i…

25 d'agost de 2025