La polonesa Pepco obre a Diagonal Mar la primera botiga a Barcelona

La cadena de productes de baix cost de moda i per a la llar incrementa fins a sis el nombre d'establiments a tot Catalunya. El nou punt de venda, dels 61 que té a Espanya, ha creat 10 llocs de treball.

La cadena de productes de baix cost Pepco, especialitzada en moda i productes per a la llar, continua amb una forta expansió per guanyar quota de mercat a Catalunya. Ha triat Barcelona, en concret el centre comercial de Diagonal Mar, per obrir el seu sisè establiment en el territori. La botiga se suma a les que aquesta marca de retail polonesa té als centres comercials Finestrelles, a Esplugues; Vilamarina, a Viladecans; Barnasud, a Gavà, i Magic Badalona, a Badalona, així com a Reus, la major part d’ells oberts el 2022.

El nou establiment de Pepco se situa a la primera planta del centre comercial Diagonal Mar i ocupa un total de 467 metres quadrats. Per posar-lo en marxa, la marca ha creat 10 llocs de treball.

El creixement d’aquesta cadena ha esta exponencial si es té en compta que la seva primera botiga a Espanya es va obrir l’abril de 2021, en concret a Alacant, i que actualment ja té 61 establiments a tot l’Estat, sis dels quals a Catalunya.

Coneguda en el sector del retail com el Primark polonés per la seva similitud a la cadena irlandesa de moda low cost Primark, el grup Pepco pertany al propietari de les botigues britàniques Poundland i Dealz i ha centrat la seva expansió per l’Europa central. Fins a l’arribada de Pepco, el grup a Espanya només tenia presencia amb la cadena Dealz, una xarxa de supermercats d’alimentació que basa la seva estratègia en oferir productes de primeres marques a preus molt competitius, amb descomptes entre el 30% i el 70%.

Respecte a Pepco, els establiments ofereixen roba infantil i per a adults, decoració i articles de cuina, organització i neteja, joguines i productes educatius, a més d’articles per a mascotes. L’assortiment de Pepco inclou col·leccions de temporada i amb llicències com ara Disney o Marvel i complementa l’oferta de roba per a nens i adults amb productes elaborats amb cotó orgànic. Una de les seves característiques, segons la pròpia companyia, és l’accessibilitat que el consumidor té a tots els seus productes. Actualment, a Europa compta amb més de 2.700 botigues repartides per 16 països.

La cadena polonesa va aterrar a Espanya l’abril del 2021, amb una botiga a Alacant.
Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

40 anys d’impuls al creixement industrial des d’Avançsa

L'entitat pública va gestionar el 2024 una cartera valorada en 153 milions d'euros, en un…

31 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

EstarB, l’aposta de Barcelona per la universalització de la salut mental per als joves

L’any 2021, en ple procés de normalització postpandèmia, l’Ajuntament de Barcelona va consultar als joves…

31 d'octubre de 2025
  • Gastronomia

“Del Gastronomic Forum Barcelona surts amb idees noves, contactes de valor i el paladar despert”

El saló posarà enguany el focus en la Nova Cuina Catalana, en un moment clau…

31 d'octubre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Barcelona, pol de l’economia circular per transformar la indústria

El nou BAC exerceix de laboratori d'idees i "d'escola de cofundadors” per impulsar projectes que…

31 d'octubre de 2025
  • Opinió

Barcelona, ciutat de mar… d’esquena al mar?

Repensar la mobilitat i l'accessibilitat ciutadana és clau per recuperar la nostra identitat mediterrània

31 d'octubre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

W Barcelona: La gran vela que va minvar

Tercer capítol de la sèrie hotels amb història i històries d'hotels. En aquesta ocasió, el…

31 d'octubre de 2025