La polonesa Pepco obre a Diagonal Mar la primera botiga a Barcelona

La cadena de productes de baix cost de moda i per a la llar incrementa fins a sis el nombre d'establiments a tot Catalunya. El nou punt de venda, dels 61 que té a Espanya, ha creat 10 llocs de treball.

La cadena de productes de baix cost Pepco, especialitzada en moda i productes per a la llar, continua amb una forta expansió per guanyar quota de mercat a Catalunya. Ha triat Barcelona, en concret el centre comercial de Diagonal Mar, per obrir el seu sisè establiment en el territori. La botiga se suma a les que aquesta marca de retail polonesa té als centres comercials Finestrelles, a Esplugues; Vilamarina, a Viladecans; Barnasud, a Gavà, i Magic Badalona, a Badalona, així com a Reus, la major part d’ells oberts el 2022.

El nou establiment de Pepco se situa a la primera planta del centre comercial Diagonal Mar i ocupa un total de 467 metres quadrats. Per posar-lo en marxa, la marca ha creat 10 llocs de treball.

El creixement d’aquesta cadena ha esta exponencial si es té en compta que la seva primera botiga a Espanya es va obrir l’abril de 2021, en concret a Alacant, i que actualment ja té 61 establiments a tot l’Estat, sis dels quals a Catalunya.

Coneguda en el sector del retail com el Primark polonés per la seva similitud a la cadena irlandesa de moda low cost Primark, el grup Pepco pertany al propietari de les botigues britàniques Poundland i Dealz i ha centrat la seva expansió per l’Europa central. Fins a l’arribada de Pepco, el grup a Espanya només tenia presencia amb la cadena Dealz, una xarxa de supermercats d’alimentació que basa la seva estratègia en oferir productes de primeres marques a preus molt competitius, amb descomptes entre el 30% i el 70%.

Respecte a Pepco, els establiments ofereixen roba infantil i per a adults, decoració i articles de cuina, organització i neteja, joguines i productes educatius, a més d’articles per a mascotes. L’assortiment de Pepco inclou col·leccions de temporada i amb llicències com ara Disney o Marvel i complementa l’oferta de roba per a nens i adults amb productes elaborats amb cotó orgànic. Una de les seves característiques, segons la pròpia companyia, és l’accessibilitat que el consumidor té a tots els seus productes. Actualment, a Europa compta amb més de 2.700 botigues repartides per 16 països.

La cadena polonesa va aterrar a Espanya l’abril del 2021, amb una botiga a Alacant.
Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Catalunya i Estat estableixen les bases per al finançament singular i el reforç de l’ATC

El model, per al qual Catalunya defensa el criteri d'ordinalitat, és exportables a altres comunitats…

15 de juliol de 2025
  • Good News Barcelona

Scopely inverteix 13,5 milions en un nou hub per reforçar-se a Barcelona

El grup estatunidenc, que desenvolupa videojocs com 'Pokémon GO' o 'Monopoly GO', inaugura unes noves…

15 de juliol de 2025
  • Good News Barcelona

“Quan Barcelona parla, el món escolta, i això és una responsabilitat”

Collboni projecta una Barcelona assequible i econòmicament equilibrada, sense turisme massificat. En una nova sessió…

15 de juliol de 2025
  • Creativitat

CASA SEAT s’endinsa en l’univers de Grangel Studio, els dibuixants de Hollywood

L'exposició ret homenatge a l'estudi d'animació barceloní, encarregat d'il·lustrar les imaginacions de directors com Tim…

14 de juliol de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

El Grec 2025 transforma Barcelona en un gran escenari escènic

Del 26 de juny al 4 d'agost, la ciutat de Barcelona es torna a convertir…

14 de juliol de 2025
  • Gastronomia

Gastronomia d’alta cuina: les estrelles Michelin que brillen fora de Barcelona ciutat

Visitem set restaurants que, des de diversos punts de la província, s’han guanyat un lloc…

14 de juliol de 2025