La polonesa Pepco obre a Diagonal Mar la primera botiga a Barcelona

La cadena de productes de baix cost de moda i per a la llar incrementa fins a sis el nombre d'establiments a tot Catalunya. El nou punt de venda, dels 61 que té a Espanya, ha creat 10 llocs de treball.

La cadena de productes de baix cost Pepco, especialitzada en moda i productes per a la llar, continua amb una forta expansió per guanyar quota de mercat a Catalunya. Ha triat Barcelona, en concret el centre comercial de Diagonal Mar, per obrir el seu sisè establiment en el territori. La botiga se suma a les que aquesta marca de retail polonesa té als centres comercials Finestrelles, a Esplugues; Vilamarina, a Viladecans; Barnasud, a Gavà, i Magic Badalona, a Badalona, així com a Reus, la major part d’ells oberts el 2022.

El nou establiment de Pepco se situa a la primera planta del centre comercial Diagonal Mar i ocupa un total de 467 metres quadrats. Per posar-lo en marxa, la marca ha creat 10 llocs de treball.

El creixement d’aquesta cadena ha esta exponencial si es té en compta que la seva primera botiga a Espanya es va obrir l’abril de 2021, en concret a Alacant, i que actualment ja té 61 establiments a tot l’Estat, sis dels quals a Catalunya.

Coneguda en el sector del retail com el Primark polonés per la seva similitud a la cadena irlandesa de moda low cost Primark, el grup Pepco pertany al propietari de les botigues britàniques Poundland i Dealz i ha centrat la seva expansió per l’Europa central. Fins a l’arribada de Pepco, el grup a Espanya només tenia presencia amb la cadena Dealz, una xarxa de supermercats d’alimentació que basa la seva estratègia en oferir productes de primeres marques a preus molt competitius, amb descomptes entre el 30% i el 70%.

Respecte a Pepco, els establiments ofereixen roba infantil i per a adults, decoració i articles de cuina, organització i neteja, joguines i productes educatius, a més d’articles per a mascotes. L’assortiment de Pepco inclou col·leccions de temporada i amb llicències com ara Disney o Marvel i complementa l’oferta de roba per a nens i adults amb productes elaborats amb cotó orgànic. Una de les seves característiques, segons la pròpia companyia, és l’accessibilitat que el consumidor té a tots els seus productes. Actualment, a Europa compta amb més de 2.700 botigues repartides per 16 països.

La cadena polonesa va aterrar a Espanya l’abril del 2021, amb una botiga a Alacant.
Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Opinió

Plaça de Catalunya, la plaça que centrifuga

No és habitual que a la plaça de Catalunya hi passin coses. Tot i ser…

8 de maig de 2025
  • Imatges

DocsBarcelona revisita passat i futur d’una Europa vulnerable

El festival de cinema documental projectarà un total de 48 films, 11 dels quals seran…

8 de maig de 2025
  • Música

Festival Dudamel: El compromís d’un mestre passional

Fill adoptiu de la ciutat de Barcelona, el director veneçolà encarrila el final de temporada…

8 de maig de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona, primera ciutat europea en captació d’inversió estrangera

La capital catalana es fa un lloc entre les 20 ciutats més competitives a nivell…

8 de maig de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona crearà 70 espais d’ombra de cara a aquest estiu

Amb un pressupost de 13 milions d'euros, l'Ajuntament habilitarà més de 50.000 metres quadrats per…

7 de maig de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

El Tast a la Rambla reuneix la millor gastronomia barcelonina a preus populars

El festival delectarà amb les creacions de 32 restaurants i 6 pastisseries de Barcelona, entre…

7 de maig de 2025