El complex comercial ha invertit 57 milions en una reforma que ha permès incorporar firmes com Adidas, Boboli, Etnia Barcelona i Pronovias, i que generarà més de 170 nous llocs de treball
Nova plaça a La Roca Village, presidida per palmeres.
Value Retail Spain, la companyia operadora de La Roca Village, continua apostant per Barcelona amb una inversió total de 57 milions d’euros que ha permès reformar la zona sud del complex comercial de luxe. La remodelació s’ha traduït en un pàrquing subterrani, que permet sumar 850 noves places fins a arribar a les 1.000, i una plaça central, concebuda com a punt de trobada i inspirada en els edificis de l’arquitectura noucentista.
“Aquesta remodelació, amb una inversió directa de 50 milions d’euros i indirecta de set milions i que generarà més de 170 nous llocs de treball addicionals als 1.800 actuals, suposa un clar exemple del nostre compromís amb el territori. Així ha estat des que fa 23 anys vam inaugurar La Roca Village”, defensa el director general de Value Retail Spain, Michael Goldenberg.
L’estudi d’arquitectura L35 ha estat l’encarregat de la reforma, que s’ha basat en criteris mediambientals, amb la instal·lació de plaques fotovoltaiques, sistemes de captació d’aigua pluvials o reg per degoteig. Així mateix, el nou pàrquing incorpora llum i ventilació natural per generar continuïtat entre la zona subterrània i exterior.
La renovada Roca Village, molt pendent de la recuperació turística de Barcelona, suma 18 noves marques a la seva cartera, tant nacionals com internacionals. Adidas, American Vintage, Brunello Cucinelli, Boardriders, Boboli, Etnia Barcelona, Kids Around, Missoni i Pronovias són algunes de les firmes que s’incorporen al complex comercial de luxe, a més dels restaurants Iluzione i Farggi. Aquest últim s’ubicarà a un jardí inspirat en el Patí dels Tarongers.
“És una clara aposta pel futur de l’economia a Catalunya. El fet que marques internacionals com Missoni o Brunello Cucinelli obrin noves boutiques en circumstàncies com les actuals i altres com Moncler o Rituals doblin el seu espai comercial és un clar indicador de la seva confiança en la recuperació de Barcelona i Catalunya com a destins turístics”, remarca Goldenberg.
També s’ha creat un espai per incubar marques emergents o consolidades i ajudar-les a desenvolupar les seves estratègies de negoci i generar creixement. Un altre servei que s’ha incorporat a La Roca és una sala de 260 metres quadrats i capacitat per a 100 persones on es podran organitzar activitats socials i culturals o esdeveniments de les marques presents.
“Des d'un punt de vista literari tracto de no analitzar-me massa. Només et diria que…
Dimecres passat al Palau, Teodor Currentzis va arrasar amb un concert que generà opinions radicalment…
Escriure sempre ha estat la meva eina més valuosa per mantenir-me alineada amb el meu…
Catalunya, amb la seva capital al capdavant, es posiciona com a pol innovador del sud…
L’Associació de Publicacions Periòdiques en Català reconeix el magazín digital per la seva "estètica moderna,…
Algunes de les passes que es fan cada dia al món es fan dins de…