La Roca Village guanya més botigues i una incubadora de marques emergents

El complex comercial ha invertit 57 milions en una reforma que ha permès incorporar firmes com Adidas, Boboli, Etnia Barcelona i Pronovias, i que generarà més de 170 nous llocs de treball

Value Retail Spain, la companyia operadora de La Roca Village, continua apostant per Barcelona amb una inversió total de 57 milions d’euros que ha permès reformar la zona sud del complex comercial de luxe. La remodelació s’ha traduït en un pàrquing subterrani, que permet sumar 850 noves places fins a arribar a les 1.000, i una plaça central, concebuda com a punt de trobada i inspirada en els edificis de l’arquitectura noucentista.

“Aquesta remodelació, amb una inversió directa de 50 milions d’euros i indirecta de set milions i que generarà més de 170 nous llocs de treball addicionals als 1.800 actuals, suposa un clar exemple del nostre compromís amb el territori. Així ha estat des que fa 23 anys vam inaugurar La Roca Village”, defensa el director general de Value Retail Spain, Michael Goldenberg.

L’estudi d’arquitectura L35 ha estat l’encarregat de la reforma, que s’ha basat en criteris mediambientals, amb la instal·lació de plaques fotovoltaiques, sistemes de captació d’aigua pluvials o reg per degoteig. Així mateix, el nou pàrquing incorpora llum i ventilació natural per generar continuïtat entre la zona subterrània i exterior.

Nou pàrquing a La Roca Village, que permet arribar fins a les 1.000 places disponibles.

La renovada Roca Village, molt pendent de la recuperació turística de Barcelona, suma 18 noves marques a la seva cartera, tant nacionals com internacionals. Adidas, American Vintage, Brunello Cucinelli, Boardriders, Boboli, Etnia Barcelona, Kids Around, Missoni i Pronovias són algunes de les firmes que s’incorporen al complex comercial de luxe, a més dels restaurants Iluzione i Farggi. Aquest últim s’ubicarà a un jardí inspirat en el Patí dels Tarongers.

“És una clara aposta pel futur de l’economia a Catalunya. El fet que marques internacionals com Missoni o Brunello Cucinelli obrin noves boutiques en circumstàncies com les actuals i altres com Moncler o Rituals doblin el seu espai comercial és un clar indicador de la seva confiança en la recuperació de Barcelona i Catalunya com a destins turístics”, remarca Goldenberg.

També s’ha creat un espai per incubar marques emergents o consolidades i ajudar-les a desenvolupar les seves estratègies de negoci i generar creixement. Un altre servei que s’ha incorporat a La Roca és una sala de 260 metres quadrats i capacitat per a 100 persones on es podran organitzar activitats socials i culturals o esdeveniments de les marques presents.

Nova botiga d’Etnia Barcelona a La Roca Village.
Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Creativitat

Barcelona impulsa marques emergents per a convertir-se en capital mundial de la moda

Des de 2019, el programa Barcelona Fashion Forward ha acompanyat en el seu procés de…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Trent posa el focus en nous dissenyadors emergents per al seu model de lloguer de moda

La plataforma que ha vestit estrelles com Rosalía i Karol G se centra ara en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Portal de l’Àngel avança en les obres per mudar la seva pell

L'avinguda renova el seu paviment en una reforma que va més enllà d'allò estètic, en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

La vela busca popularitzar-se amb un nou format de competició escolar

Barcelona Capital Nàutica i la Federació Catalana de Vela impulsen un nou programa que aspira…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Barcelona prova d’establir circuits més segurs per a dones esportistes

Combinant tecnologia i voluntaris, la prova pilot, que es testarà fins a finals de desembre…

26 d'agost de 2025
  • Opinió

Barcelona SOS

Per què una ciutat de la categoria de Barcelona no té un pla B i…

25 d'agost de 2025