Ecosistema emprenedor

La ‘startup’ Last.app, plataforma de gestió per a restaurants, capta 2,2 milions

El desenvolupador de software per al canal Horeca, amb seu a Barcelona, ​​creixerà per ampliar els seus productes i funcionalitats i contribuir a que qualsevol restaurant pugui competir al mateix nivell que una multinacional

Last.app, la startup que desenvolupa i comercialitza software per facilitar l’activitat dels negocis del sector de l’hostaleria (restaurants, cadenes de restaurants, dark kitchens) ha tancat una ronda de finançament de 2,2 milions d’euros.

Amb seu a Barcelona i creada pels emprenedors Eric i Iván Nikolic, ex desenvolupadors de Glovo, la plataforma impulsarà el seu creixement a Espanya, per posteriorment abordar els mercats internacionals. La fase d’expansió es centrarà en el desenvolupament de nous productes i funcionalitats de les eines que actualment comercialitza.

Els germans Nikolic volen consolidar-se com a proveïdors del sector de l’hostaleria en tots els seus àmbits i per a tot tipus d’establiments, de manera que ofereixen al conjunt del sector els programes i els procediments necessaris perquè qualsevol restaurant pugui competir al mateix nivell que una multinacional. Per aconseguir-ho, reforçarà les àrees de tecnologia, servei al client, vendes i màrqueting.

Les dark kitchen s’han convertit en una peça clau de les entregues a domicili.

La ronda de finançament ha estat liderada per All Iron Ventures –fons promogut per Jon Uriarte i Ander Michelena, fundadors de Ticketbis–, amb participació del fons de capital risc portuguès Bynd i business angels de referència a Espanya. L’operació ha permès també que emprenedors com Hugo Arévalo, cofundador de ThePowerMBA; Iñaki Ecenarro, cofundador de Trovit; Albert Armengol, cofundador de Doctoralia, i Gonzalo Manrique, cofundador d’Ironhack, s’impliquin a la companyia.

Els impulsors de Last.app confien en la revolució de la indústria de l’hostaleria perquè els restaurants puguin transformar la forma d’operar, automatitzar processos i fer la seva activitat diària d’una manera més senzilla. Tot això amb eines tecnològiques capdavanteres, a un preu competitiu i d’una forma flexible.

Les seves eines, segons la companyia, arriben a la gestió global dels establiments i les marques amb funcionalitats per a aspectes com ara pagament TPV, integrador de delivery, botiga online, reserves, gestió de flotes o marques virtuals, entre d’altres.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

La barcelonina vLex, nou unicorn després de la seva compra per part de la canadenca Clio

La gestora Oakley Capital ha venut la companyia catalana 'legal tech' per uns 850 milions…

1 de juliol de 2025
  • Barcelona Startup Week

El teixit inversor com a combustible per a la Barcelona emprenedora

Amb un ecosistema madur, la capital catalana viu la irrupció de nous fons locals i…

1 de juliol de 2025
  • Barcelona Startup Week

Carlos Julià (Miura Partners): “A més d’aportar capital, aportem capacitats”

El soci director de la firma de capital privat barcelonina crida a posar el focus…

1 de juliol de 2025
  • Barcelona Startup Week

Daniel Oliver (Capital Cell): “La inversió ha d’ajudar la màquina que és Catalunya a nivell científic”

El fundador i director de la plataforma de finançament participatiu aposta per propulsar la ciència…

1 de juliol de 2025
  • Barcelona Startup Week

L’Ajuntament com agent actiu de l’ecosistema emprenedor

Barcelona ha esdevingut en els darrers anys un dels pols més dinàmics d’innovació i emprenedoria…

1 de juliol de 2025
  • Opinió

I si emprendre no fos tan difícil?

El suport local com a palanca per fer créixer idees, consolidar projectes i impulsar el…

29 de juny de 2025