La companyia farmacèutica danesa ha nomenat a Nuno Bras nou director general per a Iberia i ha traslladat les seves oficines de la Torre Mapfre a la Via Laietana en l'any del seu 25è aniversari a Espanya.
Nuno Bras, nou director general de Leo Pharma a Espanya i Portugal.
[dropcap letter=”I”]
mportants novetats a la filial ibèrica de Leo Pharma en l’any del seu 25è aniversari. La companyia farmacèutica, un dels referents mundials en dermatologia mèdica, acaba de nomenar Nuno Bras com a director general a Espanya i Portugal. L’executiu pilotarà en aquests dos països el nou pla estratègic 2030 que ha posat en marxa la multinacional amb l’objectiu de convertir-se “en el laboratori proveïdor líder de medicaments innovadors que ajudin a tractar les malalties de la pell”.
Bras treballa a Leo Pharma des de 2011 i va ser el director general de la companyia a Portugal i als Països Nòrdics. Des de 2019 ocupava el càrrec de vicepresident del laboratori a França, Canadà i Benelux. Substitueix Paolo Cionini, que ara dirigirà Leo Pharma en l’anomenada àrea Eucan, que engloba una dotzena de països, des de el Canadà a Nova Zelanda, passant per Suïssa, Eslovàquia, Grècia i Austràlia.
“Espanya és, juntament amb Portugal, un dels mercats estratègics per a Leo Pharma a Europa”, destaca Nuno Bras, nascut a Portugal, Llicenciat en Farmàcia i especialista en bio-dermatologia.
El nou director general arriba en l’any de celebració del 25è aniversari de la filial Ibèrica, que té la seu a Barcelona, ciutat que sempre ha estat molt vinculada a la indústria farmacèutica. El canvi a la cúpula directiva ha coincidit amb el trasllat de la seu central de l’empresa des de la Torre Mapfre a unes noves oficines situades a la Via Laietana.
Leo Pharma també ha incorporat en l’últim any a una nova directora de comunicació, Montse Carbó, procedent del grup GBfoods.
El laboratori danès, fundat el 1908, pertany íntegrament a la Fundació Leo, que reinverteix tots els beneficis a R + D + i de nous medicaments. L’empresa és un dels referents en el tractament de la trombosi i opera en més de 130 països, amb una facturació d’uns 1.500 milions d’euros. L’any 2019 la farmacèutica va donar un fort impuls al seu negoci en adquirir la divisió de dermatologia de prescripció de Bayer.
En una ciutat on els edificis parlen tant com les persones, La Capell ha sabut…
Un laberint de galeries plenes de maquinària formen el cor subterrani dels jocs d’aigua de…
"Els catalans fan coses" sí, però fa la sensació que pensen únicament en si mateixos
Més de 160 activitats, xerrades de 170 ponents i 45 ‘workshops’ ofereixen fins a aquest…
La ronda de finançament permetrà a la 'scaleup' reforçar la seva expansió internacional i ampliar…
Tenim un nivell de talent interpretatiu majúscul en aquest país. Ho certifica la recent obra…