Mango instal·la el seu logotip a Francesc Macià i reforça la seva imatge de marca a Barcelona

El rètol lluminós de la firma de moda substitueix el que tenia l'asseguradora Caser

Nou pas de Mango en la seva aposta per reforçar la visibilitat i “l’històric compromís” de la marca amb la ciutat de Barcelona. El grup tèxtil ha instal·lat el seu logotip a la Plaça Francesc Macià de la capital catalana, a dalt de la façana de l’emblemàtic edifici on també llueix des de fa dècades el logotip de Danone.

Amb unes dimensions de 9,5 metres d’amplada i 1,5 d’alçada, el nou cartell de Mango substitueix el que anunciava la marca d’assegurances Caser, encara que aquest emplaçament, anteriorment, també l’havia ocupat Coca-Cola. Segons la companyia, el rètol podrà impactar una mitjana de 52.000 vehicles i 285.000 persones al dia, equivalent a un 20% de la població de Barcelona. El nou rètol lluminós utilitza làmpades LED de baix consum i està dissenyat per minimitzar també l’impacte lumínic.

“Aquesta instal·lació reforça la visibilitat i aposta del grup per estrènyer llaços amb els territoris on és present, especialment l’històric compromís de Mango amb la ciutat de Barcelona”, assenyala la cadena, que recorda també l’acord per estrenar-se com a patrocinador del torneig de tenis Barcelona Open Banc Sabadell, que aquesta setmana celebra la 70a edició. La firma ha vestit més de 400 persones de l’organització i del personal del torneig, incloent-hi els aplegapilotes, jutges de línia i jutges de cadira.

Mango va néixer a Barcelona el 1984 de la mà del seu president i propietari, Isak Andic, que va obrir un primer establiment al número 65 del Passeig de Gràcia. Avui, s’ha convertit en una multinacional amb presència a 115 països i una xarxa propera als 2.600 punts de venda. El 2022, el grup va tancar el millor exercici de la seva història en vorejar uns ingressos de 2.700 milions d’euros i obtenir un benefici net 81,1 milions, fet que suposa una alça del 20%.

A més de tenir a Barcelona alguna de les principals botigues, com la nova Mango Kids de Passeig de Gràcia —la més important del món en facturació de la línia infantil—, a la capital catalana l’empresa té un centre d’innovació anomenat Mango Innovation Center al districte tecnològic 22@. En paral·lel, tota la seva activitat creativa i de disseny de les peces està centralitzada a la seu corporativa de Palau-solità i Plegamans, ara en procés d’ampliació. Finalment, des d’una altra població barcelonina, Lliçà d’Amunt, Mango coordina tota la seva activitat logística internacional.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025