Mango obre una botiga ‘flagship’ a la Diagonal de Barcelona

La botiga serà la primera de la ciutat que tindrà en un mateix espai les línies de roba per a dones, homes, nens i adolescents

Mango es reforça a la ciutat que el va veure neix fa més de 40 anys. La cadena de moda ha inaugurat la seva nova botiga insígnia —flagship en anglès— a l’Avinguda Diagonal. Es troba en el número 514, en l’edifici vermell dissenyat pels arquitectes Federico Correa i Alfonso Milá on abans hi havia una gran botiga de l’empresa francesa de decoració Habitat. L’obertura ha suposat la contractació de 30 treballadors.

La nova botiga de Mango compta amb una superfície de més de 1.500 metres quadrats repartits en tres plantes. És una superfície similar a la que té la marca al carrer Canuda amb la Rambla, en un establiment que va rellevar a la mítica llibreria de segona mà que va inspirar a Carlos Ruiz Zafón. Totes dues són les més grans que hi ha a la ciutat.

La de la Diagonal es tracta de la primera que té a la capital catalana en la qual reuneix sota un mateix sostre les línies de roba per a dones, homes, nens i adolescents. Un model que fins ara només es trobava a Madrid, als establiments del carrer Serrano i Plaça Espanya. Aquesta és la principal diferència amb l’altra flagship que hi ha a la ciutat, la de Passeig de Gràcia al número 36, on només es troben les línies de dones i homes.

L’obertura a la Diagonal forma part del pla estratègic de la companyia per als pròxims dos anys. Amb una inversió de 600 milions d’euros fins al 2026, Mango preveu obrir 500 noves botigues a tots els mercats on es troba, amb el focus posat en aquells més importants, com Espanya, Itàlia, França, el Regne Unit i els Estats Units. A Barcelona, es preveu alguna obertura més.

Mango a Barcelona

La nova flagship de Mango es converteix en la número 23 que té a la ciutat. Va ser el 1984 quan el seu fundador, Isac Andik, que va morir recentment, va obrir la seva primera botiga, en un local de petites dimensions. Situada al Passeig de Gràcia, en el número 65, continua oberta i ara està dedicada a la roba per a adolescents. Actualment, la marca suma gairebé 15.000 metres quadrats de superfície comercial a la seva ciutat natal, amb recents remodelacions fetes als establiments de Rambla Catalunya, l’antic Cinema Alexandra, i dels centres comercials Westfield Glòries, La Maquinista i Maremagnum.

En el conjunt d’Espanya, Mango compta amb més de 400 locals, una xifra que escala fins als 2.800 a tot el món. Amb presència a 120 mercats, la marca va facturar 3.100 milions d’euros l’any 2023 i s’ha fixat com a objectiu arribar a unes vendes de 4.000 milions d’euros l’any 2026.

 

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

Big Mamma amplia el seu imperi gastronòmic a Barcelona amb un nou homenatge a la dolce vita

Amb més de 30 restaurants a Europa i després de la seva exitosa arribada a…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

“Soc optimista amb la tecnologia: anirem cap a una ciutat més còmoda”

El director de l'Smart City Expo World Congress, Ugo Valenti, aborda les novetats d'una edició…

3 de novembre de 2025
  • Opinió

Barcelona i blockchain, una aposta pel futur de la tecnologia

Barcelona s'ha convertit en la seu, un any més, de la European Blockchain Convention, la…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

Pimec reivindica el paper de les empreses com a motor de progrés en el II Congrés de Joves Empresaris

L’esdeveniment, que tindrà lloc el 5 de novembre, comptarà amb la participació destacada del cofundador…

1 de novembre de 2025
  • El Bar del Post

Carola Ortiz: Tots els mons que són en aquest món

“A través de la música és com estableixo un vincle amb tots aquests mons que…

1 de novembre de 2025
  • Barcelona Futur

El Port s’erigeix com a motor d’innovació a Smart Ports: Piers of the Future

L'esdeveniment escalfa motors com a laboratori global dels ports intel·ligents, dins de l'Smart City Expo…

31 d'octubre de 2025