Mango obre una botiga ‘flagship’ a la Diagonal de Barcelona

La botiga serà la primera de la ciutat que tindrà en un mateix espai les línies de roba per a dones, homes, nens i adolescents

Mango es reforça a la ciutat que el va veure neix fa més de 40 anys. La cadena de moda ha inaugurat la seva nova botiga insígnia —flagship en anglès— a l’Avinguda Diagonal. Es troba en el número 514, en l’edifici vermell dissenyat pels arquitectes Federico Correa i Alfonso Milá on abans hi havia una gran botiga de l’empresa francesa de decoració Habitat. L’obertura ha suposat la contractació de 30 treballadors.

La nova botiga de Mango compta amb una superfície de més de 1.500 metres quadrats repartits en tres plantes. És una superfície similar a la que té la marca al carrer Canuda amb la Rambla, en un establiment que va rellevar a la mítica llibreria de segona mà que va inspirar a Carlos Ruiz Zafón. Totes dues són les més grans que hi ha a la ciutat.

La de la Diagonal es tracta de la primera que té a la capital catalana en la qual reuneix sota un mateix sostre les línies de roba per a dones, homes, nens i adolescents. Un model que fins ara només es trobava a Madrid, als establiments del carrer Serrano i Plaça Espanya. Aquesta és la principal diferència amb l’altra flagship que hi ha a la ciutat, la de Passeig de Gràcia al número 36, on només es troben les línies de dones i homes.

L’obertura a la Diagonal forma part del pla estratègic de la companyia per als pròxims dos anys. Amb una inversió de 600 milions d’euros fins al 2026, Mango preveu obrir 500 noves botigues a tots els mercats on es troba, amb el focus posat en aquells més importants, com Espanya, Itàlia, França, el Regne Unit i els Estats Units. A Barcelona, es preveu alguna obertura més.

Mango a Barcelona

La nova flagship de Mango es converteix en la número 23 que té a la ciutat. Va ser el 1984 quan el seu fundador, Isac Andik, que va morir recentment, va obrir la seva primera botiga, en un local de petites dimensions. Situada al Passeig de Gràcia, en el número 65, continua oberta i ara està dedicada a la roba per a adolescents. Actualment, la marca suma gairebé 15.000 metres quadrats de superfície comercial a la seva ciutat natal, amb recents remodelacions fetes als establiments de Rambla Catalunya, l’antic Cinema Alexandra, i dels centres comercials Westfield Glòries, La Maquinista i Maremagnum.

En el conjunt d’Espanya, Mango compta amb més de 400 locals, una xifra que escala fins als 2.800 a tot el món. Amb presència a 120 mercats, la marca va facturar 3.100 milions d’euros l’any 2023 i s’ha fixat com a objectiu arribar a unes vendes de 4.000 milions d’euros l’any 2026.

 

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • El Bar del Post

Helena Fàbregas Rebato: La càlida abraçada de la memòria

“Escriure fa que et replantegis qui ets una vegada i una altra, i al final…

13 de desembre de 2025
  • La Punyalada

Compassió pels senglars

L’esclat de la pesta porcina és a punt de provocar un autèntic genocidi de senglars.

13 de desembre de 2025
  • Creativitat

De l’artesania a la innovació, les festes de Nadal es reinventen a les llars barcelonines

La decoració nadalenca d’aquest any combina, a cada racó de la casa, passat i futur,…

13 de desembre de 2025
  • Professionals

“El piano és el meu millor amic, però m’encanta complementar-lo amb instruments electrònics”

El compositor i pianista luxemburguès, que des de 2003 manté una estreta relació artística amb…

13 de desembre de 2025
  • Business and Talent

Rècord històric per a Fira de Barcelona: 350 milions d’euros mentre projecta l’expansió

Un 17% més d'ingressos, 300 congressos i tres milions de visitants. Són les xifres d'activitat…

12 de desembre de 2025
  • Barcelona Futur

Neurociència d’avantguarda: el BCAN pren forma a Mundet

El Barcelona Center for Applied Neurosciences transformarà l'antic teatre de les Llars Mundet en un…

12 de desembre de 2025