Ecosistema emprenedor

Monstera obre una ‘pop-up store’ de plantes aquest cap de setmana al Poblenou

L'empresa emergent barcelonina calcula que unes 2.000 persones passaran per la seva botiga efímera, en la qual es podran trobar més de 50 varietats de plantes interiors a preus rebaixats

Després de l’èxit del seu sorteig a Instagram en el qual regalava plantes per a tota la vida, la botiga online Monstera es passa a la presencialitat aquest cap de setmana amb l’obertura d’una pop-up store en la qual vendrà més de 50 varietats de plantes interiors a preus rebaixats, que se situaran entre els cinc i els quinze euros de mitjana, més barats que a la pàgina web. Entre elles, hi haurà les referències més venudes de la marca, com la Monstera deliciosa, la Maranta leuconeura i la Plectranthus verticillatus, però també altres de més singulars, com la Syngonium Confetti, l’Alocasia Pink Dragon i l’Alocasia Black Velvet, que tindran preus més alts.

Aquesta startup barcelonina aposta per crear botigues efímeres dues vegades a l’any, tant a la capital catalana com a Madrid. Amb una inversió d’uns 15.000 euros, la companyia ho fa amb l’objectiu que els clients puguin veure les plantes que volen comprar en directe, així com donar-se a conèixer a nous compradors, segons explica el fundador i conseller delegat de Monstera, Sergi Villaubí. Amb la d’aquest cap de setmana, ja és la quarta vegada que ho fan. En edicions anteriors, s’han arribat a organitzar cues de fins a dues hores per poder accedir a l’establiment.

Des de Monstera calculen que unes 2.000 persones passaran per la botiga, que està situada al carrer Maria Aguiló 28. La pop-up store està oberta aquest divendres des de les 16 hores fins a les 20 hores, mentre que el dissabte i el diumenge ho estarà des de les 10 hores fins a les 20 hores.

Monstera preveu facturar més d’un milió d’euros aquest 2021, triplicant els resultats de 2020.

L’empresa emergent opera des de Montgat, a una nau que van llogar pocs dies abans del confinament de març de 2020. Havien començat a testar la seva pàgina web el gener d’aquell mateix any, però no va ser fins al maig quan van arrencar oficialment amb la venda de plantes d’interior per Internet, després de l’aturada que els va suposar la primera onada. Compta amb una plantilla de deu persones i preveu facturar més d’un milió d’euros aquest 2021, triplicant els resultats de 2020, en part gràcies a la popularitat que van guanyar regalant plantes per a tota la vida a dos afortunats.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025