La marca barcelonina de papereria i articles de regal amb missatges positius avança en la seva estratègia d'internacionalització i eleva a 41 la xarxa d'establiments propis i franquiciats
La botiga de Mr. Wonderful a l'Aeroport Adolfo Suárez-Madrid Barajas.
El mes de febrer passat Mr. Wonderful va anunciar el fitxatge de Manuel Jadraque –exconseller delegat de Desigual i Pikolinos— com a nou primer executiu de la companyia i amb la missió d’impulsar l’expansió internacional i consolidar la seva presència a Espanya i Portugal. Nou mesos després, la marca barcelonina d’articles de regal amb missatges positius ja ha posat velocitat de creuer a aquest procés de creixement i preveu tancar l’any amb nou obertures més i amb l’entrada a Itàlia, on fins ara només tenia presència als grans magatzems La Feltrinelli.
Concretament, durant el darrer quadrimestre, la companyia fundada pels dissenyadors gràfics Ángela Cabal i Javier Aracil comptabilitzarà onze inauguracions, amb sis noves botigues ubicades a Espanya i cinc a Itàlia. Actualment Mr.Wonderful disposa d’una xarxa total de 41 punts de venda, entre establiments propis (28) i franquiciats (13). La majoria estan ubicats al mercat espanyol, però també hi ha quatre establiments a Portugal —país que va liderar l’estratègia d’internacionalització de la companyia—, i dues botigues de recent obertura situades a la capital italiana, Roma.
Mr. Wonderful entra a Itàlia de la mà de franquiciats i durant aquest desembre i en el mes de gener del 2023 preveu obrir tres botigues més al país, fins a sumar una xarxa inicial de cinc establiments. “Els nostres esforços a nivell estratègic estan centrats a consolidar el nostre pla d’expansió internacional i a continuar apostant per la innovació en el disseny i desenvolupament dels nostres productes”, assenyala Manel Jadraque, conseller delegat de Mr. Wonderful.
Al mercat espanyol, la marca s’ha endinsat aquest any en dos nous territoris comercials: els aeroports i els centres comercials especialitzats en botigues outlet. En aquest sentit, el 12 de novembre passat va inaugurar un punt de venda de 90 metres quadrats a la Terminal 4 de l’Aeroport Adolfo Suarez Madrid Barajas, un emplaçament que defineix com a “totalment estratègic per a la marca que busca impactar en un públic internacional”.
En paral·lel, Mr. Wonderful aposta fort pels outlets. Al setembre, es va implantar al complex Getafe Style Outlet i el pròxim 22 de desembre obrirà portes a San Sebastián de los Reyes The Style Outlets. La marca també s’ha estrenat al centre barceloní Viladecans Style Outlet, on ocupa 112 metres quadrats amb els seus objectes motivacionals i carregats de missatges d’optimisme.
A Barcelona, la cadena va aterrar a l’agost al centre comercial Las Arenas i a Madrid s’ha implantat a Xanadú. A més de les seves botigues pròpies i franquiciades, l’empresa obté el 20% de les vendes al canal online i exporta els seus articles de regal i papereria a uns 20 països. Per finançar el creixement, Mr. Wonderful, que factura uns 30 milions d’euros, va donar entrada l’any 2017 al seu accionariat al fons Realza Capital.
L’il·lusionista i propietari del Teatre Victòria ha comprat els drets del musical a Dagoll Dagom,…
La startup, amb seu al Parc Científic de Barcelona, ha iniciat la producció del PLH,…
Escudelles que abracen, sopars de gala, torrons impossibles i vistes de postal. Així es viuen…
Barcelona és una ciutat orgullosa del seu passat, de les seves muralles inexistents però sempre…
La formació contínua com a palanca per a transformar vocacions en carreres reals i sostenibles
La companyia consolida el seu vincle amb 240 proveïdors especialistes i més de 1.700 pimes…