Ecosistema emprenedor

La multinacional Checkout.com obre una seu a Barcelona

La multinacional de sistemes de pagament online tria la capital catalana per pilotar les seves operacions al sud d'Europa. Entre els seus clients destaquen Glovo, Mango i Veepee.

En un moment en el qual el comerç electrònic es troba en plena expansió, l’empresa de gestió de pagaments al núvol Checkout.com ha obert una oficina a Barcelona, que funcionarà com a seu de la companyia per al sud d’Europa, concretament per a Espanya, Portugal, Grècia i Itàlia. A Barcelona, ha contractat ja a quatre treballadors, però en el curt termini espera arribar als 20.

Fundada el 2012 per Guillaume Pousaz i amb seu a Londres, Checkout.com proporciona la plataforma de pagaments per a compres virtuals a companyies com Mango, Glovo, Veepee, Fintonic o Freshly Cosmetics. El seu servei permet realitzar pagaments en comerços electrònics i accepta múltiples mètodes de pagament, incloent les principals targetes de crèdit i dèbit internacionals.

“L’adaptació de la nostra proposta a les característiques locals de cada mercat fa que els pagaments no siguin una barrera en l’escalabilitat de les empreses en línia de ràpid creixement, permetent-los desbloquejar més oportunitats d’ingressos i oferir als clients una experiència de pagament sense fissures”, exposa el director de Checkout.com a Europa, Antoine Nougué. “El nostre equip local al sud d’Europa aporta una profunda visió i coneixement a aquells e-commerce que volen expandir-se i créixer. Hem estat testimonis d’un creixement explosiu en tota la regió, amb més empreses que inverteixen en les seves estratègies de comerç electrònic”, continua.

De fet, resulta evident que les oportunitats d’expansió per a les empreses dedicades al sector del comerç electrònic han crescut dràsticament en els últims anys i la pandèmia ha accelerat aquest procés. La taxa d’adopció del comerç electrònic a Espanya és del 58%; a Itàlia, del 52%, i a Grècia, del 50%, uns números que demostren clarament les grans oportunitats de creixement d’aquest sector.

“La pandèmia ha accelerat l’adopció dels pagaments digitals en tota la regió del sud d’Europa, algunes empreses s’han digitalitzat de la nit al dia i altres han vist com s’accelerava aquest procés. La creixent presència de Checkout.com a la regió farà costat a les empreses en aquesta transformació digital”, assenyala el director general de Checkout.com per al sud d’Europa, Jonathan G. Rambal.

La multinacional britànica compta actualment amb 18 oficines repartides per tot el món i un equip de 1.100 persones. El valor estimat de la companyia se situa al voltant dels 5.500 milions de dòlars.

El fundador i conseller delegat de Checkout.com, Guillaume Pousaz.
Compartir
Publicado por
Quim Riera

Artículos recientes

  • Creativitat

El poderós art emergent envaeix les galeries de Barcelona amb ArtNou

Una seixantena de joves artistes, menors de 35 anys, exposen les seves creacions a més…

20 d'agost de 2025
  • Barcelona Futur

Ciutat Vella encara la seva segona gran transformació per tornar a ser el centre de Barcelona

El Pacte per Ciutat Vella defineix el full de ruta per a la dècada vinent…

20 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Més de 100 espècies marines s’instal·len en els esculls artificials del Port Olímpic

Les 50 estructures fondejades durant la reforma del port s'han convertit en un refugi i…

20 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Un temple com una veritat

Visita actualitzada de les obres de la Sagrada Família, analizant-ne els detalls i els calendaris,…

18 d'agost de 2025
  • Baco Boca

Bonavista, la terrassa que revoluciona el Moxy Barcelona

Elevant-se sobre la ciutat, Bonavista -la nova terrassa de l'Hotel Moxy Barcelona- irradia energia amb…

18 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

The Blue Box, el dispositiu per detectar càncer de mama amb una prova d’orina

L'empresa es prepara per començar els assajos clínics a Europa, amb l'objectiu de obtenir el…

18 d'agost de 2025