Ecosistema emprenedor

La multinacional Checkout.com obre una seu a Barcelona

La multinacional de sistemes de pagament online tria la capital catalana per pilotar les seves operacions al sud d'Europa. Entre els seus clients destaquen Glovo, Mango i Veepee.

En un moment en el qual el comerç electrònic es troba en plena expansió, l’empresa de gestió de pagaments al núvol Checkout.com ha obert una oficina a Barcelona, que funcionarà com a seu de la companyia per al sud d’Europa, concretament per a Espanya, Portugal, Grècia i Itàlia. A Barcelona, ha contractat ja a quatre treballadors, però en el curt termini espera arribar als 20.

Fundada el 2012 per Guillaume Pousaz i amb seu a Londres, Checkout.com proporciona la plataforma de pagaments per a compres virtuals a companyies com Mango, Glovo, Veepee, Fintonic o Freshly Cosmetics. El seu servei permet realitzar pagaments en comerços electrònics i accepta múltiples mètodes de pagament, incloent les principals targetes de crèdit i dèbit internacionals.

“L’adaptació de la nostra proposta a les característiques locals de cada mercat fa que els pagaments no siguin una barrera en l’escalabilitat de les empreses en línia de ràpid creixement, permetent-los desbloquejar més oportunitats d’ingressos i oferir als clients una experiència de pagament sense fissures”, exposa el director de Checkout.com a Europa, Antoine Nougué. “El nostre equip local al sud d’Europa aporta una profunda visió i coneixement a aquells e-commerce que volen expandir-se i créixer. Hem estat testimonis d’un creixement explosiu en tota la regió, amb més empreses que inverteixen en les seves estratègies de comerç electrònic”, continua.

De fet, resulta evident que les oportunitats d’expansió per a les empreses dedicades al sector del comerç electrònic han crescut dràsticament en els últims anys i la pandèmia ha accelerat aquest procés. La taxa d’adopció del comerç electrònic a Espanya és del 58%; a Itàlia, del 52%, i a Grècia, del 50%, uns números que demostren clarament les grans oportunitats de creixement d’aquest sector.

“La pandèmia ha accelerat l’adopció dels pagaments digitals en tota la regió del sud d’Europa, algunes empreses s’han digitalitzat de la nit al dia i altres han vist com s’accelerava aquest procés. La creixent presència de Checkout.com a la regió farà costat a les empreses en aquesta transformació digital”, assenyala el director general de Checkout.com per al sud d’Europa, Jonathan G. Rambal.

La multinacional britànica compta actualment amb 18 oficines repartides per tot el món i un equip de 1.100 persones. El valor estimat de la companyia se situa al voltant dels 5.500 milions de dòlars.

El fundador i conseller delegat de Checkout.com, Guillaume Pousaz.
Compartir
Publicado por
Quim Riera

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025
  • Hashtag Barcelona

La foto de Collboni

El dia de Sant Jordi, l’alcalde Jaume Collboni va publicar una fotografia, al seu compte…

29 d'abril de 2025
  • Ecosistema emprenedor

DeepUll aixeca 50 milions per accelerar el diagnòstic de la sèpsia

L'empresa de tecnologia mèdica destinarà els recursos a la validació clínica de la seva solució

29 d'abril de 2025
  • Professionals

El patronat de la Fundació La Caixa relleva Ángel Simón com a conseller delegat de CriteriaCaixa

El president de Naturgy, Francisco Reynés, és designat nou membre del consell i serà nomenat…

29 d'abril de 2025