Good News Barcelona

La multinacional Galderma instal·la a Barcelona un centre de capacitació global

Arrencarà amb un equip de 50 treballadors i serà l'únic d'aquest tipus que la companyia dermatològica suïssa tindrà a Europa

La multinacional suïssa Galderma ha decidit instal·lar a Barcelona un centre de capacitació global, l’únic que tindrà a tot Europa. L’empresa, dedicada a l’estètica injectable, la dermocosmètica i la dermatologia terapèutica, ja tenia presència a Espanya, amb oficines a Madrid.

Des de la nova seu a la capital catalana, la companyia haurà de desplegar noves capacitats per donar suport al seus equips comercials globals, amb l’objectiu d’executar els plans d’expansió que l’han de convertir en un líder internacional. “El nostre nou centre de capacitació global aportarà noves capacitats addicionals i millorarà la nostra habilitat per donar suport a la nostra trajectòria de creixement”, sosté el conseller delegat de Galderma, Flemming Ørnskov.

Les oficines, ubicades a l’Eixample, donaran suport en àrees com la comercial, les finances, els recursos humans, les TIC, la legal i la cadena de subministrament. “El nou centre ofereix nombroses possibilitats de desenvolupament professional. Aquestes inclouen l’exposició a projectes globals i multifuncionals, així com l’accés a oportunitats de carrera internacional”, detalla l’empresa.

Galderma ja ha començat el procés de selecció, amb la previsió de contractar uns 50 treballadors aquest 2023. Es preveu que el centre entri en funcionament en les properes setmanes. Per a la seva ubicació a Barcelona, ha comptat amb el suport d’Acció.

Fundada l’any 1981, Galderma es va crear com una joint venture entre L’Oréal i Nestlé. L’any 2014, quan va néixer Nestlé Skin Health, l’empresa es va convertir en subsidària de propietat total de Nestlé. Cinc anys més tard, va ser adquirida per un consorci d’inversors institucionals liderat pel fons suec EQT.

Amb seu central a Suïssa, la multinacional compta amb una plantilla de més de 5.700 professionals. Està present a 90 països, amb fàbriques al Canadà, Suècia, França i el Brasil, des d’on es produeixen més de 280 milions d’unitats anualment.

La seva cartera de línies prèmium compta amb marques com Cetaphil, Differin, Epiduo, Loceryl, Sculptra o Restylane. Tracten malalties com l’acné, la rosàcia o la queratosis.

 

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Lletres

El Carmel de Marsé i els nous pijoaparte

Durant la Setmana de la Literatura, recorrem indrets d'algunes de les novel·les més destacades que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

Quan la paraula resisteix: la literatura en l’era de la intel·ligència artificial

Tot i els vaticinis pessimistes, el llibre en paper continua sent el format preferit entre…

3 de desembre de 2025
  • Opinió

IA i drets d’autor: una imatge en moviment

És una sensació semblant a mirar una foto moguda: en els darrers tres anys, la…

3 de desembre de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona reafirma el seu pols literari en ple boom editorial

La ciutat consolida el seu lideratge editorial amb més segells, més lectors i un sector…

2 de desembre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Barcelona, Capital europea de Nadal 2026 pel seu “model únic”

L'aposta de la ciutat per combinar la tradició amb la innovació i la creativitat han…

2 de desembre de 2025
  • Good News Barcelona

Núria Cabutí: “En moments d’incertesa la cultura és un refugi”

Lectura jove, intel·ligència artificial i Barcelona com a ciutat convidada a la FIL: una mirada…

2 de desembre de 2025