Ecosistema emprenedor

N+1: una ‘app’ que vol revolucionar la compra de productes per a ciclistes

La startup barcelonina ofereix tots els productes que un ciclista pot necessitar en una sola aplicació

Pavel Gorbach, aficionat al ciclisme i expert en el desenvolupament d’e-commerce, estava cansat d’haver de visitar una multitud de pàgines web per trobar els productes que volia per les seves rutes amb bicicleta. El mes d’abril va fer d’aquest problema la seva solució i va crear una aplicació mòbil especialitzada en ciclisme. Un lloc en què els apassionats d’aquest esport poden trobar tot el que desitgen en un sol lloc.

N+1 ofereix als clients productes que, en la seva majoria, no es poden trobar en cap lloc més. Són peces premium que les marques venen directament als consumidors i que, ara, formen part d’un aparador de luxe que comparteixen amb altres firmes destacades.

El seu públic objectiu són ciclistes amateur, que solen sortir entre dues i tres vegades per setmana a fer rutes i gaudeixen, com el fundador, d’aquest esport. Avui, reben comandes internacionals, tot i que els seus principals clients són europeus.

Gorbach i el seu equip, vint-i-dos professionals repartits arreu del món, van fundar la companyia a Barcelona. Ell resumeix l’elecció en una frase: “Aquí tinc tot el que necessito per muntar un negoci amb èxit”.

Segons l’emprenedor, Barcelona és el “millor lloc del món” per treballar en la seva aplicació per la cultura que tenim de l’esport, perquè estan les “millors” botigues de ciclisme i perquè les despeses de facturació són més econòmiques, cosa que fa que els seus productes es venguin millor. A més, també valora positivament el suport que ha rebut de l’ecosistema emprenedor barceloní. Per tot això, va muntar les oficines de la startup a la capital catalana, on també viu.

N+1 pronostica tancar l’any amb una una facturació de 150.000 euros. Aquesta tardor preveuen fer una ronda d’inversió d’un milió d’euros per recaptar més fons. Gorbach és optimista i creu que “transformaran la indústria del ciclisme”.

De moment, no contractaran més treballadors. En un futur, volen que la plantilla treballi a jornada completa. Un dels objectius del projecte a llarg termini és “generar un impacte” i poder oferir els productes a un preu rebaixat per poder fer-los accessibles a un públic més ampli.

L’aplicació N+1 per dins.
Compartir
Publicado por
Maria Rabella

Artículos recientes

  • Creativitat

La fira SWAB reivindica Barcelona com a aparador de l’art contemporani

En la seva 18a edició, l'esdeveniment, que se celebrarà del 2 al 5 d'octubre en…

4 de setembre de 2025
  • Professionals

Dani Clará (Rosa Clará): “Vull seguir innovant sense perdre l’ADN”

Una conversa amb Rosa Clará i el seu fill, Dani Clará, sobre el passat, present…

4 de setembre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

La plataforma Slalom preveu superar el milió d’euros connectant marques i creadors

L'eina digital, pionera a Europa, permet a les empreses que vulguin generar continguts a xarxes…

3 de setembre de 2025
  • Creativitat

La Fundació Úniques reivindica el col·leccionisme d’art en femení

A través d’exposicions i una col·lecció pròpia d’obres creades per dones, i des del cor…

3 de setembre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Tracks CO2, la startup que mesura l’impacte d’accions sostenibles a partir de satèl·lits

La companyia, que actualment es troba sota la incubadora ESA BIC, treballa amb grans aerolínies…

2 de setembre de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona es convertirà en l’epicentre dels parcs d’atraccions

El congrés organitzat per l'Associació Internacional de Parcs d'Atraccions preveu assolir els 700 expositors internacionals…

2 de setembre de 2025