Ecosistema emprenedor

N+1: una ‘app’ que vol revolucionar la compra de productes per a ciclistes

La startup barcelonina ofereix tots els productes que un ciclista pot necessitar en una sola aplicació

Pavel Gorbach, aficionat al ciclisme i expert en el desenvolupament d’e-commerce, estava cansat d’haver de visitar una multitud de pàgines web per trobar els productes que volia per les seves rutes amb bicicleta. El mes d’abril va fer d’aquest problema la seva solució i va crear una aplicació mòbil especialitzada en ciclisme. Un lloc en què els apassionats d’aquest esport poden trobar tot el que desitgen en un sol lloc.

N+1 ofereix als clients productes que, en la seva majoria, no es poden trobar en cap lloc més. Són peces premium que les marques venen directament als consumidors i que, ara, formen part d’un aparador de luxe que comparteixen amb altres firmes destacades.

El seu públic objectiu són ciclistes amateur, que solen sortir entre dues i tres vegades per setmana a fer rutes i gaudeixen, com el fundador, d’aquest esport. Avui, reben comandes internacionals, tot i que els seus principals clients són europeus.

Gorbach i el seu equip, vint-i-dos professionals repartits arreu del món, van fundar la companyia a Barcelona. Ell resumeix l’elecció en una frase: “Aquí tinc tot el que necessito per muntar un negoci amb èxit”.

Segons l’emprenedor, Barcelona és el “millor lloc del món” per treballar en la seva aplicació per la cultura que tenim de l’esport, perquè estan les “millors” botigues de ciclisme i perquè les despeses de facturació són més econòmiques, cosa que fa que els seus productes es venguin millor. A més, també valora positivament el suport que ha rebut de l’ecosistema emprenedor barceloní. Per tot això, va muntar les oficines de la startup a la capital catalana, on també viu.

N+1 pronostica tancar l’any amb una una facturació de 150.000 euros. Aquesta tardor preveuen fer una ronda d’inversió d’un milió d’euros per recaptar més fons. Gorbach és optimista i creu que “transformaran la indústria del ciclisme”.

De moment, no contractaran més treballadors. En un futur, volen que la plantilla treballi a jornada completa. Un dels objectius del projecte a llarg termini és “generar un impacte” i poder oferir els productes a un preu rebaixat per poder fer-los accessibles a un públic més ampli.

L’aplicació N+1 per dins.
Compartir
Publicado por
Maria Rabella

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025
  • Hashtag Barcelona

La foto de Collboni

El dia de Sant Jordi, l’alcalde Jaume Collboni va publicar una fotografia, al seu compte…

29 d'abril de 2025
  • Ecosistema emprenedor

DeepUll aixeca 50 milions per accelerar el diagnòstic de la sèpsia

L'empresa de tecnologia mèdica destinarà els recursos a la validació clínica de la seva solució

29 d'abril de 2025
  • Professionals

El patronat de la Fundació La Caixa relleva Ángel Simón com a conseller delegat de CriteriaCaixa

El president de Naturgy, Francisco Reynés, és designat nou membre del consell i serà nomenat…

29 d'abril de 2025