El Grup Caterdata ha posat en marxa una plataforma de compravenda de productes d'oportunitat i de segona mà per ajudar al sector de la restauració
Alfons Pastor, conseller delegat del Grup Caterdata.
Equipaments, alimentació, begudes, productes d’higiene i neteja, mobiliari o utensilis són alguns dels articles que es poden comprar i vendre a Stockhoreca, un nou portal de productes d’oportunitat d’hostaleria, creat pel Grup Caterdata per donar suport al sector en un dels seus moments més difícils.
Després de mesos de tancament durant el confinament i de les noves restriccions que han obligat a tornar a abaixar les persianes, el canal Horeca afronta una greu crisi, a la qual Stockhoreca vol contribuir a alleugerar. L’objectiu principal és que els proveïdors trobin una sortida per als seus productes i que els que necessiten comprar-los els trobin a bon preu. També servirà per ajudar aquelles empreses del sector que tinguin molt estoc i necessitin desfer-se d’ell ràpidament.
Stockhoreca està pensat per restauradors, hotelers, bars, cafeteries i altres empreses d’hostaleria. La plataforma dividirà els productes en dues seccions: una d’outlet, amb productes completament nous, i una de segona mà, amb articles en bon estat de conservació, però que ja han estat utilitzats.
Una seixantena de joves artistes, menors de 35 anys, exposen les seves creacions a més…
El Pacte per Ciutat Vella defineix el full de ruta per a la dècada vinent…
Les 50 estructures fondejades durant la reforma del port s'han convertit en un refugi i…
Visita actualitzada de les obres de la Sagrada Família, analizant-ne els detalls i els calendaris,…
Elevant-se sobre la ciutat, Bonavista -la nova terrassa de l'Hotel Moxy Barcelona- irradia energia amb…
L'empresa es prepara per començar els assajos clínics a Europa, amb l'objectiu de obtenir el…