El Grup Caterdata ha posat en marxa una plataforma de compravenda de productes d'oportunitat i de segona mà per ajudar al sector de la restauració
Alfons Pastor, conseller delegat del Grup Caterdata.
Equipaments, alimentació, begudes, productes d’higiene i neteja, mobiliari o utensilis són alguns dels articles que es poden comprar i vendre a Stockhoreca, un nou portal de productes d’oportunitat d’hostaleria, creat pel Grup Caterdata per donar suport al sector en un dels seus moments més difícils.
Després de mesos de tancament durant el confinament i de les noves restriccions que han obligat a tornar a abaixar les persianes, el canal Horeca afronta una greu crisi, a la qual Stockhoreca vol contribuir a alleugerar. L’objectiu principal és que els proveïdors trobin una sortida per als seus productes i que els que necessiten comprar-los els trobin a bon preu. També servirà per ajudar aquelles empreses del sector que tinguin molt estoc i necessitin desfer-se d’ell ràpidament.
Stockhoreca està pensat per restauradors, hotelers, bars, cafeteries i altres empreses d’hostaleria. La plataforma dividirà els productes en dues seccions: una d’outlet, amb productes completament nous, i una de segona mà, amb articles en bon estat de conservació, però que ja han estat utilitzats.
Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…
“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…
La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…
Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…
Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…
Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…