Professionals

Noelia Fernández, nova directora creativa d’Ogilvy Barcelona

La publicista havia treballat fins ara a l'agència Manifesto i es posa al capdavant d'un equip de més de 50 persones

Noelia Fernández ha estat nomenada nova directora creativa executiva d’Ogilvy Barcelona, decisió que contribueix a millorar la presència femenina a les direccions executives creatives de les agències, que és molt baixa. Professional amb més de 15 anys d’experiència al sector, Fernández era fins ara responsable de l’agència independent Manifesto, també a l’oficina de Barcelona.

“Afronto el repte amb una barreja d’il·lusió i de responsabilitat, però amb molta emoció per compartir el trajecte amb gent amb tantíssim talent. Estic en un moment molt dolç de la meva carrera i l’oportunitat de formar part d’Ogilvy Barcelona és l’impuls que em porta a continuar creixent i aprendre”, ha assenyalat l’executiva, Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba (CEU) i també professora de creativitat i direcció creativa a Elisava i Complot.

Fins ara ha treballat per a reconegudes marques com TikTok, Bizum, Jägermeister, Level, Glovo, Lays Gourmet, Mattel, Zuric, Reebok, Tena Essity, Fundació La Caixa o la Generalitat de Catalunya. Al capdavant de l’àrea creativa d’Ogilvy Barcelona liderarà a un equip de més de 50 persones al costat de Jordi Urbea, Senior Vicepresident d’Ogilvy Spain i conseller delegat d’Ogilvy Barcelona, i de Roberto Fara, Chief Creative Officer d’Ogilvy Spain.

“L’arribada de Fernández és una aposta clara per reforçar l’àrea creativa de l’agència a Barcelona, ​​una de les nostres senyes d’identitat globals, en un context en què l’oficina ha esdevingut el hub d’experiència, estratègia, creativitat, data i tecnologia d’Ogilvy a Europa,  Pròxim Orient i Àfrica”, destaca Urbea. Segons el veterà directiu, l’aposta pel talent femení per part de l’agència “és absoluta” i posa com a exemple que el comitè executiu de l’agència a Barcelona, ​​format per 18 persones, és paritari. En general, al conjunt d’Ogilvy Spain, el 60% dels empleats són dones.

“A poc a poc, les dones anem trobant el nostre buit als llocs de responsabilitat de les agències i l’aposta d’Ogilvy Barcelona per una dona que a més ve d’una indie, em sembla una declaració d’intencions”, conclou Fernández.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Trencadís

El cinema a la fresca de la Sala Montjuïc es trasllada a les Tres Xemeneies

Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…

30 d'abril de 2025
  • Creativitat

La Escocesa, residència d’art entre vidres trencats i edificis fabrils intel·ligents

L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La japonesa NYK construirà la nova terminal de cotxes del port per 75 milions

La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025