Professionals

Noelia Fernández, nova directora creativa d’Ogilvy Barcelona

La publicista havia treballat fins ara a l'agència Manifesto i es posa al capdavant d'un equip de més de 50 persones

Noelia Fernández ha estat nomenada nova directora creativa executiva d’Ogilvy Barcelona, decisió que contribueix a millorar la presència femenina a les direccions executives creatives de les agències, que és molt baixa. Professional amb més de 15 anys d’experiència al sector, Fernández era fins ara responsable de l’agència independent Manifesto, també a l’oficina de Barcelona.

“Afronto el repte amb una barreja d’il·lusió i de responsabilitat, però amb molta emoció per compartir el trajecte amb gent amb tantíssim talent. Estic en un moment molt dolç de la meva carrera i l’oportunitat de formar part d’Ogilvy Barcelona és l’impuls que em porta a continuar creixent i aprendre”, ha assenyalat l’executiva, Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba (CEU) i també professora de creativitat i direcció creativa a Elisava i Complot.

Fins ara ha treballat per a reconegudes marques com TikTok, Bizum, Jägermeister, Level, Glovo, Lays Gourmet, Mattel, Zuric, Reebok, Tena Essity, Fundació La Caixa o la Generalitat de Catalunya. Al capdavant de l’àrea creativa d’Ogilvy Barcelona liderarà a un equip de més de 50 persones al costat de Jordi Urbea, Senior Vicepresident d’Ogilvy Spain i conseller delegat d’Ogilvy Barcelona, i de Roberto Fara, Chief Creative Officer d’Ogilvy Spain.

“L’arribada de Fernández és una aposta clara per reforçar l’àrea creativa de l’agència a Barcelona, ​​una de les nostres senyes d’identitat globals, en un context en què l’oficina ha esdevingut el hub d’experiència, estratègia, creativitat, data i tecnologia d’Ogilvy a Europa,  Pròxim Orient i Àfrica”, destaca Urbea. Segons el veterà directiu, l’aposta pel talent femení per part de l’agència “és absoluta” i posa com a exemple que el comitè executiu de l’agència a Barcelona, ​​format per 18 persones, és paritari. En general, al conjunt d’Ogilvy Spain, el 60% dels empleats són dones.

“A poc a poc, les dones anem trobant el nostre buit als llocs de responsabilitat de les agències i l’aposta d’Ogilvy Barcelona per una dona que a més ve d’una indie, em sembla una declaració d’intencions”, conclou Fernández.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Lola Peñaranda: Totes les festes de demà

Recorda una foto que es van fer ella i el seu germà, el Gerard, a…

2 d'agost de 2025
  • Opinió

El més alt (i el més lleig)

Amb 155,58 metres, la Sagrada Família ja és l’edifici urbà més alt de Barcelona

2 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

La Volateria: on Barcelona va aixecar el vol

Una modesta granja de pollastres anomenada La Volateria es va convertir en l’improbable “punt zero”…

1 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona i Shanghai es comprometen a impulsar un corredor marítim neutre en emissions

Els ports de la capital catalana i la ciutat xinesa han signat un acord per…

31 de juliol de 2025
  • Música

Gloriosa sacsejada del ‘West Side Story’

Nadine Sierra i Juan Diego Flórez, dirigits per Gustavo Dudamel, oficien un triomfal tancament de…

31 de juliol de 2025
  • Professionals

Cristina Castañer: “L’artesania s’està convertint en el nou gran luxe silenciós”

Amb gairebé 60 anys, Cristina Castañer va decidir donar un gir a la seva vida…

31 de juliol de 2025