Óptica 2000 obre la seva botiga més emblemàtica al carrer Pelai

La cadena escull Barcelona per estrenar un nou concepte de botiga. La 'flaghship' compta amb una superfície de prop de 500 metres quadrats i disposa d'un centre òptic Essilor.

Óptica 2000 ha triat Barcelona per estrenar un nou concepte de botiga que pretén oferir als clients una experiència de compra d’ulleres diferenciada i que també compta amb un gabinet d’optometria. La nova flaghship de la marca s’ha ubicat en una de les artèries comercials de la capital catalana, el carrer Pelai, en un local del número 42 que havia ocupat Celio, just davant del centre comercial El Triangle.

Es tracta d’un establiment de 475 metres quadrats que adopta un nou disseny i que organitza l’exposició de les ulleres per marques. La primera botiga del concepte One Off Concept disposa d’un centre òptic de la marca de lents Essilor (fabricant de les lents Varilux) equipat amb avançada tecnologia per fer exàmens visuals i auditius, retinografia i contactologia.

“Volem enfortir la posició d’Óptica 2000 al territori espanyol, apostant per la conjugació de les noves tecnologies, el disseny i els millors especialistes en la cura visual, per ser el centre de visió de referència”, afirma Axel Mallmann, director de GrandVision Iberia.

El grup holandès GrandVision va comprar Óptica 2000 a El Corte Inglés el 2019. Aquell mateix any, la multinacional líder del sector òptic EssilorLuxottica va adquirir GrandVision per més de 7.000 milions d’euros. EssilorLuxottica és el propietari de marques d’ulleres tan conegudes com Ray-Ban, Oakley, Persol, Vogue Eyewear i Arnette, i és el fabricant de les llicències de Giorgio Armani, Brunello Cucinelli, Burberry, Chanel, Coach, Dolce&Gabbana, Ferrari, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Swarovski i Versace, entre d’altres.

Amb aquesta obertura, Óptica 2000 suma 12 punts de venda a Barcelona i un total de 101 botigues a Espanya, la majoria situades a l’interior dels centres El Corte Inglés. “L’objectiu de creixement d’Óptica 2000 és ambiciós, tenim la voluntat d’impulsar la marca al conjunt de la península Ibèrica”, apunta Mallmann.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025