L'empresa danesa de joieria reforça la seva marca amb l'obertura d'un establiment insígnia de 200 metres quadrats a la capital catalana
Una de les botigues de la firma.
La firma de joieria Pandora impulsa el seu pla de creixement a Espanya amb l’obertura d’un establiment de 200 metres quadrats al número 50 del cèntric carrer Pelai de Barcelona. El local es convertirà en la botiga insígnia de la cadena i és el primer que la marca obre a peu de carrer, ja que fins ara només tenia presència en diversos centres comercials.
Concretament, Pandora disposa de punts de venda a L’Illa, La Maquinista, Glòries, Maremàgnum, Arenas, Gran Via 2, i a El Corte Inglés. Ara, salta a peu de carrer i obre a Pelai, en una operació assessorada per la consultora Cushman & Wakefield, que assegura que “es tracta d’una excel·lent notícia per al comerç de Barcelona”, ja que “és un senyal més de reactivació de l’activitat econòmica al centre de la ciutat”.
En l’àmbit global, Pandora va facturar més de 2.550 milions d’euros l’any passat, amb un benefici net de 261 milions. La marca va néixer a Copenhaguen el 1982 i va començar a popularitzar-se i a registrar forts increments de les vendes el 2000, quan va crear les seves famoses polseres de comptes o charms de diferents formes, colors i significats. Des de 2010, la companyia cotitza a la borsa. Les joies de la marca es comercialitzen en uns cent països, en més de 6.700 punts de venda, dels quals 2.600 són concept–stores similars a què ara s’ha inaugurat a Barcelona.
Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…
L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…
La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys
El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…
L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…
Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…