Parlem potencia l’operadora valenciana Aproop perquè facturi un 50% més enguany

El grup replica el seu model d'operadora de proximitat a través de la marca valenciana, com a primer pas de la voluntat de Parlem de liderar diverses operadores regionals a territoris dins de la resta de l'Estat i d'Europa

El grup català de telecomunicacions i serveis digitals Parlem redobla la seva aposta per l’operadora valenciana Aproop. Ho ha fet a través d’un rebranding que té per objectiu modernitzar la seva imatge i transmetre els seus valors per connectar amb una audiència més àmplia i diferenciar-se de la competència, a través del model de proximitat que caracteritza Parlem. 

Així, el grup continua la seva estratègia d’expansió territorial amb Aproop, amb la previsió que l’operadora valenciana incrementi la seva facturació un 50% a finals d’aquest any, i aconsegueixi una quota de mercat del 3% com a operadora de proximitat. Amb aquest objectiu, ha renovat la seva imatge de marca i el seu web, amb la campanya Canvia el que et canvia

Dins d’aquest rebranding, Aproop ha donat vida a un nou personatge de la marca. Amb el nom de Cremaet, personifica la situació de consumidors davant empreses de telecomunicacions que no donen resposta a les seves demandes, mentre que posiciona a Aproop com una marca que escolta i acompanya als seus clients. En aquest sentit, la companyia també ha intensificat la inversió en l’atenció al client.

L’aposta per Aproop és una de les línies estratègiques de Parlem per a aconseguir l’objectiu que s’ha marcat per a 2024: duplicar el seu ebitda. El grup, presidit per Ernest Pérez-Mas i dirigit per Xavier Capellades, s’ho ha proposat després d’un 2023 en el qual va registrar per primera vegada una rendibilitat positiva anual, passant d’un saldo negatiu de 2,2 milions el 2022 als dos milions en positiu que l’any passat va registrar Parlem, amb seu en el 22@. 

La rèplica del model d’operadora de proximitat de Parlem a través d’Aproop representa el primer pas d’un horitzó que el grup ambiciona a llarg termini: liderar diverses operadores regionals de proximitat en territoris amb una marcada cultura pròpia a la resta de l’Estat i també a l’àmbit europeu.

Oficines de Parlem al 22@ de Barcelona.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Més de 200.000 persones grans participen en tallers de la Fundació La Caixa a Catalunya

Des del desenvolupament personal fins a la millora de la salut física o les competències…

20 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Llama Energy, IA per estalviar en la factura elèctrica

La startup barcelonina permet estalviar una mitjana de prop de 400 euros anuals.

20 d'agost de 2025
  • Música

El piano de l’estació de Diagonal passa a ser permanent

La Fundació TMB i el Concurs Maria Canals acorden donar continuïtat a la prova pilot…

20 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Glòries, l’escalèxtric resolt

La gran plaça que Cerdà dissenyà com a nou centre de Barcelona deixa de ser…

20 d'agost de 2025
  • Creativitat

El poderós art emergent envaeix les galeries de Barcelona amb ArtNou

Una seixantena de joves artistes, menors de 35 anys, exposen les seves creacions a més…

20 d'agost de 2025
  • Barcelona Futur

Ciutat Vella encara la seva segona gran transformació per tornar a ser el centre de Barcelona

El Pacte per Ciutat Vella defineix el full de ruta per a la dècada vinent…

20 d'agost de 2025