Santa Eulalia, emblema del Passeig de Gràcia, rep el premi Nacional al Petit Comerç

La botiga liderada per Lluís Sans ha estat reconeguda pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme pel desenvolupament comercial i la modernització empresarial mitjançant la millora de la tecnologia. El premi posa en relleu el progrés en l’àmbit digital mitjançant serveis innovadors, en un escenari de crisi extremadament complex i sense precedents.

L’establiment de moda Santa Eulalia, del Passeig de Gràcia de Barcelona, ha rebut el premi Nacional al Petit Comerç que atorga el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, en reconeixement al desenvolupament comercial i la modernització empresarial mitjançant la millora de la tecnologia que ha tingut aquesta emblemàtica sastreria de la ciutat.

El propietari d’aquest establiment de luxe, Lluís Sans, membre de la quarta generació de la família Sans al capdavant de la botiga, ha destacat que el premi posa en relleu l’esforç “exhaustiu” dels petits comerços per al progrés en l’àmbit digital mitjançant serveis innovadors en un escenari de crisi molt “complex i sense precedents”.

Lluís Sans ha manifestat que, en temps de pandèmia, l’establiment ha treballat i ha invertit en “millorar la presencia digital de la botiga”, per tant en comunicació com en oferta de nous serveis i en l’obertura de nous canals de comercialització.

El premi Nacional al Petit Comerç, dotat amb 15.000 euros, també valora el relleu generacional i l’antiguitat en l’activitat comercial. En el cas de Santa Eulalia, els seus orígens es remunten a 1843.

En l’actualitat, Lluís Sans gestiona el negoci juntament amb la seva esposa Sandra Domínguez. La botiga, amb 2.000 metres quadrats d’espai, té una acurada selecció de firmes i col·leccions internacionals de luxe per a home i dona. Una vessant comercial que completa amb un atelier de sastreria i camiseria a mida, que confecciona creacions per encàrrec, com ha fet sempre al llarg de la seva història i que l’ha posicionat com una de les 30 millors botiges masculines del món, segons el magazine digital The Business of Fashion.

Lluís Sans, amb la seva esposa Sandra Rodríguez, va recollir el premi entregat per Reyes Maroto, Ministra d’Indústria, i Xiana Méndez, secretària d’Estat de Comerç.

Amb 178 anys d’història, són diversos els reconeixements que ha obtingut Santa Eulalia. Entre els més recents destaca la Medalla d’Or al Mèrit Cívic de la Ciutat de Barcelona que va rebre el 2011, el premi a la Millor Iniciativa Comercial de la Generalitat de Catalunya i el premi Nacional del Comerç Interior del Ministeri d’Economia i Competitivitat, ambdós al 2013.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Qida capta 37 milions d’euros per quadruplicar vendes en tres anys

Quadrille Capital ha liderat la ronda al costat d'Asabys Partners i Cofides, en una operació…

4 de novembre de 2025
  • Business and Talent

Les teràpies innovadores, protagonistes del hub d’AstraZeneca

El nou hub global d’AstraZeneca a l’edifici Estel reforça el lideratge de Barcelona en ciències…

4 de novembre de 2025
  • Baco Boca

Ruta de Tapes Raval(s): deu parades obligatòries per assaborir el barri

El Raval torna a desplegar la millor cara gastronòmica amb una nova edició de la…

4 de novembre de 2025
  • Professionals

Mercadona potencia la incorporació de talent amb un portal d’ocupació més àgil

La companyia pot contactar proactivament amb candidats a través de la nova eina

4 de novembre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Big Mamma amplia el seu imperi gastronòmic a Barcelona amb un nou homenatge a la dolce vita

Amb més de 30 restaurants a Europa i després de la seva exitosa arribada a…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

“Soc optimista amb la tecnologia: anirem cap a una ciutat més còmoda”

El director de l'Smart City Expo World Congress, Ugo Valenti, aborda les novetats d'una edició…

3 de novembre de 2025