Gaudeix de Barcelona

Sephora obre un nou concepte de botiga a Passeig de Gràcia

Es tracta d'un establiment omnicanal de 500 metres quadrats que permet recollir les compres online i disposa de serveis de personalització de fragàncies i regals

El grup LVMH es reforça a Passeig de Gràcia. Sephora, una de les seves grans marques internacionals, acaba d’obrir a l’emblemàtica avinguda comercial de luxe la seva tercera flagship a Barcelona, ​​un establiment de 500 metres quadrats —més uns altres 300 metres de magatzem— que se suma als que ja disposa al centre de la ciutat a El Triangle i a Rambla Catalunya.

El local es troba en els baixos de la Casa Mulleras, un edifici protegit d’Enric Sagnier, al costat de la botiga de Loewe, que en el passat havia ocupat el restaurant Tenorio, entre Consell de Cent i Aragó. Segons Sephora, es tracta d’un nou concepte d’establiment que prima l’experiència del consumidor i que fusiona la compra presencial amb el món online. Així, a l’entrada de la botiga, els clients trobaran unes taquilles per recollir, en un termini de dues hores, les compres que han realitzat per Internet.

A més d’aquest servei Click & Collect, Sephora ha concebut amb aquesta nova botiga “un temple de la bellesa” que permet a la marca “seguir innovant, perquè la innovació forma part de l’ADN de Sephora“, segons explica Mónica Cigognini, directora general a Espanya. “Barcelona és una ciutat molt especial per a Sephora, on les nostres botigues sempre han tingut molt èxit, i ara obrim aquesta botiga que complementa a la perfecció a Sephora Triangle, el nostre primer flagship store, i a Sephora Rambla Catalunya. Per la seva localització, Sephora Passeig de Gràcia està orientada a un públic molt transversal i internacional”, explica la directiva.

La botiga disposa d’una superfície de 500 metres quadrats.

Per tractar-se d’un edifici protegit, Sephora ha hagut d’adaptar la botiga a diferents elements arquitectònics, com el pati del darrere, que aporta llum a l’interior de l’establiment. A més del servei de recollida de les compres online, a Passeig de Gràcia Sephora ofereix una cabina de tractaments facials, un servei de consulta personalitzada en fragàncies, una zona de fragàncies d’autor i perfumeria de nínxol, personalització de fragàncies amb servei de gravat, àrea de regals, dos llocs de maquillatge i arranjament de celles i una àrea per a productes de tractament capil·lar.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Opinió

La mare de l’Eixample i sa filla quinqui

Ramblejant per l’Eixample, torno a comprovar com són les mares qui asseguren la continuïtat estètica…

18 d'octubre de 2025
  • Creativitat

080, renovar-se o morir

La 36a edició de la setmana de la moda barcelonina s'acomiada del recinte modernista de…

18 d'octubre de 2025
  • El Bar del Post

Héctor Floría: Deixar la tonteria de banda

“Estic molt content d'haver deixat la tonteria i haver fet el pas de dedicar-me a…

18 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

L’esport femení alça la veu

El primer 'The Change Congress' va reunir unes 200 persones, en una trobada on van…

18 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

L’AIJEC celebra 40 anys: “No demanem privilegis, demanem oportunitats”

Pau Sarsanedas (GPAINNOVA) ha rebut el premi a Jove Empresari de l’any i Madequa Health…

17 d'octubre de 2025
  • Música

Un altre Romanticisme és possible: un Mendelssohn inquietant i poderós exorcitza els tòpics a l’Auditori

El mestre Savall inaugura el cicle de música antiga “El so original” amb una portentosa…

17 d'octubre de 2025