Gaudeix de Barcelona

Sephora obre un nou concepte de botiga a Passeig de Gràcia

Es tracta d'un establiment omnicanal de 500 metres quadrats que permet recollir les compres online i disposa de serveis de personalització de fragàncies i regals

El grup LVMH es reforça a Passeig de Gràcia. Sephora, una de les seves grans marques internacionals, acaba d’obrir a l’emblemàtica avinguda comercial de luxe la seva tercera flagship a Barcelona, ​​un establiment de 500 metres quadrats —més uns altres 300 metres de magatzem— que se suma als que ja disposa al centre de la ciutat a El Triangle i a Rambla Catalunya.

El local es troba en els baixos de la Casa Mulleras, un edifici protegit d’Enric Sagnier, al costat de la botiga de Loewe, que en el passat havia ocupat el restaurant Tenorio, entre Consell de Cent i Aragó. Segons Sephora, es tracta d’un nou concepte d’establiment que prima l’experiència del consumidor i que fusiona la compra presencial amb el món online. Així, a l’entrada de la botiga, els clients trobaran unes taquilles per recollir, en un termini de dues hores, les compres que han realitzat per Internet.

A més d’aquest servei Click & Collect, Sephora ha concebut amb aquesta nova botiga “un temple de la bellesa” que permet a la marca “seguir innovant, perquè la innovació forma part de l’ADN de Sephora“, segons explica Mónica Cigognini, directora general a Espanya. “Barcelona és una ciutat molt especial per a Sephora, on les nostres botigues sempre han tingut molt èxit, i ara obrim aquesta botiga que complementa a la perfecció a Sephora Triangle, el nostre primer flagship store, i a Sephora Rambla Catalunya. Per la seva localització, Sephora Passeig de Gràcia està orientada a un públic molt transversal i internacional”, explica la directiva.

La botiga disposa d’una superfície de 500 metres quadrats.

Per tractar-se d’un edifici protegit, Sephora ha hagut d’adaptar la botiga a diferents elements arquitectònics, com el pati del darrere, que aporta llum a l’interior de l’establiment. A més del servei de recollida de les compres online, a Passeig de Gràcia Sephora ofereix una cabina de tractaments facials, un servei de consulta personalitzada en fragàncies, una zona de fragàncies d’autor i perfumeria de nínxol, personalització de fragàncies amb servei de gravat, àrea de regals, dos llocs de maquillatge i arranjament de celles i una àrea per a productes de tractament capil·lar.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Lletres

Ondulacions i prodigis dispars a la Barcelona de Mendoza

Durante la Semana de la Literatura, recorremos rincones de algunas de las novelas más destacadas…

4 de desembre de 2025
  • Lletres

Eva Baltasar: “Jo em rendeixo abans d’escriure, i la història m’arrossega”

Eva Baltasar ens rep lluny de Barcelona, en una cafeteria de les d’abans. L’escriptora ens…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

De generació perduda a un motor del sector editorial: l’impuls de la literatura juvenil

En un món digital i hiperconnectat, joves i adolescents es consoliden com la franja que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

La gran Biblioteca Pública de Barcelona comença a perfilar-se amb una mirada global

La futura Biblioteca Pública de l’Estat es construeix al costat de l’Estació de França amb…

3 de desembre de 2025
  • Good News Barcelona

Genís Roca: “Segurament Lorca avui no faria poemes, sinó reels”

Mentre la societat aprèn un nou llenguatge, el digital, hi ha pors molt antigues que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

El Carmel de Marsé i els nous pijoaparte

Durant la Setmana de la Literatura, recorrem indrets d'algunes de les novel·les més destacades que…

3 de desembre de 2025