Gaudeix de Barcelona

Sephora obre un nou concepte de botiga a Passeig de Gràcia

Es tracta d'un establiment omnicanal de 500 metres quadrats que permet recollir les compres online i disposa de serveis de personalització de fragàncies i regals

El grup LVMH es reforça a Passeig de Gràcia. Sephora, una de les seves grans marques internacionals, acaba d’obrir a l’emblemàtica avinguda comercial de luxe la seva tercera flagship a Barcelona, ​​un establiment de 500 metres quadrats —més uns altres 300 metres de magatzem— que se suma als que ja disposa al centre de la ciutat a El Triangle i a Rambla Catalunya.

El local es troba en els baixos de la Casa Mulleras, un edifici protegit d’Enric Sagnier, al costat de la botiga de Loewe, que en el passat havia ocupat el restaurant Tenorio, entre Consell de Cent i Aragó. Segons Sephora, es tracta d’un nou concepte d’establiment que prima l’experiència del consumidor i que fusiona la compra presencial amb el món online. Així, a l’entrada de la botiga, els clients trobaran unes taquilles per recollir, en un termini de dues hores, les compres que han realitzat per Internet.

A més d’aquest servei Click & Collect, Sephora ha concebut amb aquesta nova botiga “un temple de la bellesa” que permet a la marca “seguir innovant, perquè la innovació forma part de l’ADN de Sephora“, segons explica Mónica Cigognini, directora general a Espanya. “Barcelona és una ciutat molt especial per a Sephora, on les nostres botigues sempre han tingut molt èxit, i ara obrim aquesta botiga que complementa a la perfecció a Sephora Triangle, el nostre primer flagship store, i a Sephora Rambla Catalunya. Per la seva localització, Sephora Passeig de Gràcia està orientada a un públic molt transversal i internacional”, explica la directiva.

La botiga disposa d’una superfície de 500 metres quadrats.

Per tractar-se d’un edifici protegit, Sephora ha hagut d’adaptar la botiga a diferents elements arquitectònics, com el pati del darrere, que aporta llum a l’interior de l’establiment. A més del servei de recollida de les compres online, a Passeig de Gràcia Sephora ofereix una cabina de tractaments facials, un servei de consulta personalitzada en fragàncies, una zona de fragàncies d’autor i perfumeria de nínxol, personalització de fragàncies amb servei de gravat, àrea de regals, dos llocs de maquillatge i arranjament de celles i una àrea per a productes de tractament capil·lar.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

Accure Therapeutics rep 1,5 milions d’euros per a un fàrmac innovador per al Parkinson

A més del medicament per al tractament del Parkinson, pel qual han obtingut subvencions de…

16 de juny de 2025
  • Opinió

Neurodivergents a taula

Cada cop més restaurants i hotels de Barcelona comencen a mirar el món des d’altres…

16 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

Collboni repassarà els reptes de Barcelona en l’equador de mandat a Moments Estel·lars

L'alcalde farà balanç de la situació de la capital catalana i la seva visió per…

16 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025