Taurus accelera la seva entrada a l’automoció amb la compra de Class Plastics

El fabricant de petits electrodomèstics reforça la capacitat productiva de TAG Automotive, adquirida fa tan sols dos mesos, incorporant al fabricant de peces d'injecció de plàstic per a automoció de Martorelles

Taurus intensifica la seva estratègia de convertir-se en un referent a la indústria de l’automoció a Catalunya amb la seva segona compra corporativa en menys de tres mesos. El fabricant de petit electrodomèstic ha anunciat l’adquisició del fabricant de peces d’injecció de plàstic per a automoció, distribució minorista i sanitat, Class Plastic. La transacció d’aquesta unitat productiva ha comportat una inversió de 825.000 euros.

Aquesta compra se suma a la que va fer el mes de gener, amb la incorporació dels actius de Nifco Products España, subsidiària del grup japonès Nifco, amb seu a Terrassa, amb una inversió d’11 milions d’euros.

Amb seu a Martorelles (Barcelona) i una plantilla de 62 empleats, Class Plastics aportarà a TAG Automotive més capacitat de producció, que ara comptarà amb dues seus productives —Terrassa i Martorelles— i un magatzem logístic a Rubí. Gràcies al creixement d’actius i d’instal·lacions, l’empresa podrà desenvolupar els reptes d’aquesta nova etapa on TAG Automotive prendrà part de la indústria del vehicle elèctric en projectes tan ambiciosos com la plataforma de conducció elèctrica modular (MEB) desenvolupada per a la gamma ID del grup Volkswagen, que establirà el centre de mobilitat elèctrica global a Espanya, segons ha comunicat.

Taurus preveu que les sinergies entre les dues unitats productives permetin accelerar el creixement de TAG Automotive, amb l’objectiu d’assolir una facturació de 30 milions d’euros en dos anys i marcar-se la meta de superar els 50 milions el 2026.

Així mateix, la companyia propietat de Raul Ubric i Joan Basagaña —a la vegada consellers delegats del grup— considera que l’operació accelera el pla de reindustrialització de Taurus per fabricar en plantes locals part dels seus productes que ara fan tercers a països d’Àsia i que s’emmarca dins del Pla Estratègic 2020-2025 de la companyia amb l’ampliació de la capacitat fabril. El fabricant d’Oliana (Lleida) consolida la seva estratègia de diversificació de negocis referents que li aportin know how per continuar consolidant la seva posició a Europa.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Creativitat

Barcelona impulsa marques emergents per a convertir-se en capital mundial de la moda

Des de 2019, el programa Barcelona Fashion Forward ha acompanyat en el seu procés de…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Trent posa el focus en nous dissenyadors emergents per al seu model de lloguer de moda

La plataforma que ha vestit estrelles com Rosalía i Karol G se centra ara en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Portal de l’Àngel avança en les obres per mudar la seva pell

L'avinguda renova el seu paviment en una reforma que va més enllà d'allò estètic, en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

La vela busca popularitzar-se amb un nou format de competició escolar

Barcelona Capital Nàutica i la Federació Catalana de Vela impulsen un nou programa que aspira…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Barcelona prova d’establir circuits més segurs per a dones esportistes

Combinant tecnologia i voluntaris, la prova pilot, que es testarà fins a finals de desembre…

26 d'agost de 2025
  • Opinió

Barcelona SOS

Per què una ciutat de la categoria de Barcelona no té un pla B i…

25 d'agost de 2025