Taurus accelera la seva entrada a l’automoció amb la compra de Class Plastics

El fabricant de petits electrodomèstics reforça la capacitat productiva de TAG Automotive, adquirida fa tan sols dos mesos, incorporant al fabricant de peces d'injecció de plàstic per a automoció de Martorelles

Taurus intensifica la seva estratègia de convertir-se en un referent a la indústria de l’automoció a Catalunya amb la seva segona compra corporativa en menys de tres mesos. El fabricant de petit electrodomèstic ha anunciat l’adquisició del fabricant de peces d’injecció de plàstic per a automoció, distribució minorista i sanitat, Class Plastic. La transacció d’aquesta unitat productiva ha comportat una inversió de 825.000 euros.

Aquesta compra se suma a la que va fer el mes de gener, amb la incorporació dels actius de Nifco Products España, subsidiària del grup japonès Nifco, amb seu a Terrassa, amb una inversió d’11 milions d’euros.

Amb seu a Martorelles (Barcelona) i una plantilla de 62 empleats, Class Plastics aportarà a TAG Automotive més capacitat de producció, que ara comptarà amb dues seus productives —Terrassa i Martorelles— i un magatzem logístic a Rubí. Gràcies al creixement d’actius i d’instal·lacions, l’empresa podrà desenvolupar els reptes d’aquesta nova etapa on TAG Automotive prendrà part de la indústria del vehicle elèctric en projectes tan ambiciosos com la plataforma de conducció elèctrica modular (MEB) desenvolupada per a la gamma ID del grup Volkswagen, que establirà el centre de mobilitat elèctrica global a Espanya, segons ha comunicat.

Taurus preveu que les sinergies entre les dues unitats productives permetin accelerar el creixement de TAG Automotive, amb l’objectiu d’assolir una facturació de 30 milions d’euros en dos anys i marcar-se la meta de superar els 50 milions el 2026.

Així mateix, la companyia propietat de Raul Ubric i Joan Basagaña —a la vegada consellers delegats del grup— considera que l’operació accelera el pla de reindustrialització de Taurus per fabricar en plantes locals part dels seus productes que ara fan tercers a països d’Àsia i que s’emmarca dins del Pla Estratègic 2020-2025 de la companyia amb l’ampliació de la capacitat fabril. El fabricant d’Oliana (Lleida) consolida la seva estratègia de diversificació de negocis referents que li aportin know how per continuar consolidant la seva posició a Europa.

Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Sense por

Les claus de Carlos Cuatrecasas, Paco Solé Parellada o Carme Ruscalleda, els 10 anys de…

11 de juliol de 2025
  • El Bar del Post

Enric Chalaux: Sense sortir d’aquella altra dimensió

“Visc en dues dimensions, una més terrenal i una altra, que per a mi és…

11 de juliol de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona redobla la inversió en transferència de coneixement fins els 46 milions

La plataforma público-privada barcelonina per dur la innovació del món acadèmic i científic a l'àmbit…

11 de juliol de 2025
  • Opinió

Que el caos sigui nostre!

L’escenògraf Marc Salicrú triomfa amb la seva invasió subtil de l'Arc de Triomf amb l’espectacle…

11 de juliol de 2025
  • Música

Mar i núvols

La nit de dimecres va tenir un aire definitiu: de nou la sorra convertida en…

10 de juliol de 2025
  • Good News Barcelona

La tallerista de ‘trencadís’

Amb bocins de rajola, aquesta alemanya establerta a Barcelona fa més de trenta anys aplega…

10 de juliol de 2025