TikToks per entendre el mercat energètic i estalviar a la factura

Naturgy s'estrena a la xarxa social per arribar a les generacions més joves

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy). L’empresa energètica vol així connectar amb nous públics, especialment amb les generacions més joves, i ho farà de la mà de creadors de contingut com Rocío Vidal (@lagatadeschrodinger), Álex Neza (@yosoyneza) i Cintia Guich Nonis (@mundosinresiduos).

L’objectiu que persegueix la companyia sumant-se a aquesta xarxa social és el d’ajudar a entendre el mercat energètic “per empoderar-lo i fer-lo conscient de com pot estalviar en la seva factura, i conèixer quines opcions existeixen en el mercat”. Amb els vídeos que difondrà, també s’explicarà com s’està treballant per descarbonitzar l’economia i quins són els passos que està fent Naturgy.

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy)

“Per a nosaltres, TikTok és una plataforma essencial per explicar de manera pròxima i transparent el posicionament de Naturgy i treballar l’acostament amb públics més joves a través de la didàctica, els consells i curiositats del sector, i l’entreteniment, sempre com a part de l’estratègia de les xarxes socials corporatives”, sosté Jordi Garcia Tabernero, director general de Sostenibilitat, Reputació i Relacions Institucionals de Naturgy.

Els temes que es tractaran de manera clara i entretinguda al TikTok de Naturgy aniran des d’explicar els conceptes més tècnics sobre l’energia fins als temes de consum i consells pràctics, o com portar una vida més sostenible per ser més respectuosos amb el planeta.

Més enllà de TikTok

La xarxa social de vídeos no és l’única via que està utilitzant Naturgy per ampliar el seu impacte i respondre a les preocupacions que avui dia tenen els consumidors. Amb la presentadora i escriptora Samanta Villar acompanyada per experts, l’empresa ha elaborat una sèrie de càpsules amb les quals vol convertir l’energia i els seus conceptes clau en una cosa fàcil i comprensible.

Preguntes freqüents sobre energia amb Samanta Villar, que es podrà veure en el canal de Naturgy de YouTube, servirà per respondre preguntes com Què és la transició energètica?, qui decideix el preu de la llum?, quina diferència hi ha entre el mercat lliure o el mercat regulat?, què puc fer per estalviar en la meva factura de la llum?…

Amb aquest projecte, Naturgy vol “fer un pas endavant i demostrar el seu compromís amb la societat, oferint informació independent als consumidors perquè puguin resoldre els seus dubtes sobre el sector energètic i entendre les qüestions d’actualitat relacionades d’una forma senzilla i didàctica”.

 

Compartir
Publicado por
The New Barcelona Post

Artículos recientes

  • El Bar del Post

Álex Chico: Escriure per salvar-se d’un món que mata

“Des d'un punt de vista literari tracto de no analitzar-me massa. Només et diria que…

25 d'octubre de 2025
  • Opinió

Currentzis: geni o narcís?

Dimecres passat al Palau, Teodor Currentzis va arrasar amb un concert que generà opinions radicalment…

25 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

La passarel·la com a preludi: París i els codis d’un nou món

Escriure sempre ha estat la meva eina més valuosa per mantenir-me alineada amb el meu…

25 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

La cursa de Barcelona per liderar la innovació europea

Catalunya, amb la seva capital al capdavant, es posiciona com a pol innovador del sud…

25 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

The New Barcelona Post, premi al Millor Disseny Editorial Digital de l’APPEC

L’Associació de Publicacions Periòdiques en Català reconeix el magazín digital per la seva "estètica moderna,…

24 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

El nen que somiava la seva botiga de sabates

Algunes de les passes que es fan cada dia al món es fan dins de…

24 d'octubre de 2025