TikToks per entendre el mercat energètic i estalviar a la factura

Naturgy s'estrena a la xarxa social per arribar a les generacions més joves

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy). L’empresa energètica vol així connectar amb nous públics, especialment amb les generacions més joves, i ho farà de la mà de creadors de contingut com Rocío Vidal (@lagatadeschrodinger), Álex Neza (@yosoyneza) i Cintia Guich Nonis (@mundosinresiduos).

L’objectiu que persegueix la companyia sumant-se a aquesta xarxa social és el d’ajudar a entendre el mercat energètic “per empoderar-lo i fer-lo conscient de com pot estalviar en la seva factura, i conèixer quines opcions existeixen en el mercat”. Amb els vídeos que difondrà, també s’explicarà com s’està treballant per descarbonitzar l’economia i quins són els passos que està fent Naturgy.

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy)

“Per a nosaltres, TikTok és una plataforma essencial per explicar de manera pròxima i transparent el posicionament de Naturgy i treballar l’acostament amb públics més joves a través de la didàctica, els consells i curiositats del sector, i l’entreteniment, sempre com a part de l’estratègia de les xarxes socials corporatives”, sosté Jordi Garcia Tabernero, director general de Sostenibilitat, Reputació i Relacions Institucionals de Naturgy.

Els temes que es tractaran de manera clara i entretinguda al TikTok de Naturgy aniran des d’explicar els conceptes més tècnics sobre l’energia fins als temes de consum i consells pràctics, o com portar una vida més sostenible per ser més respectuosos amb el planeta.

Més enllà de TikTok

La xarxa social de vídeos no és l’única via que està utilitzant Naturgy per ampliar el seu impacte i respondre a les preocupacions que avui dia tenen els consumidors. Amb la presentadora i escriptora Samanta Villar acompanyada per experts, l’empresa ha elaborat una sèrie de càpsules amb les quals vol convertir l’energia i els seus conceptes clau en una cosa fàcil i comprensible.

Preguntes freqüents sobre energia amb Samanta Villar, que es podrà veure en el canal de Naturgy de YouTube, servirà per respondre preguntes com Què és la transició energètica?, qui decideix el preu de la llum?, quina diferència hi ha entre el mercat lliure o el mercat regulat?, què puc fer per estalviar en la meva factura de la llum?…

Amb aquest projecte, Naturgy vol “fer un pas endavant i demostrar el seu compromís amb la societat, oferint informació independent als consumidors perquè puguin resoldre els seus dubtes sobre el sector energètic i entendre les qüestions d’actualitat relacionades d’una forma senzilla i didàctica”.

 

Compartir
Publicado por
The New Barcelona Post

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025