TikToks per entendre el mercat energètic i estalviar a la factura

Naturgy s'estrena a la xarxa social per arribar a les generacions més joves

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy). L’empresa energètica vol així connectar amb nous públics, especialment amb les generacions més joves, i ho farà de la mà de creadors de contingut com Rocío Vidal (@lagatadeschrodinger), Álex Neza (@yosoyneza) i Cintia Guich Nonis (@mundosinresiduos).

L’objectiu que persegueix la companyia sumant-se a aquesta xarxa social és el d’ajudar a entendre el mercat energètic “per empoderar-lo i fer-lo conscient de com pot estalviar en la seva factura, i conèixer quines opcions existeixen en el mercat”. Amb els vídeos que difondrà, també s’explicarà com s’està treballant per descarbonitzar l’economia i quins són els passos que està fent Naturgy.

Després de sumar més de 243.000 seguidors a Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter, Naturgy ha creat un perfil a TikTok (@naturgy)

“Per a nosaltres, TikTok és una plataforma essencial per explicar de manera pròxima i transparent el posicionament de Naturgy i treballar l’acostament amb públics més joves a través de la didàctica, els consells i curiositats del sector, i l’entreteniment, sempre com a part de l’estratègia de les xarxes socials corporatives”, sosté Jordi Garcia Tabernero, director general de Sostenibilitat, Reputació i Relacions Institucionals de Naturgy.

Els temes que es tractaran de manera clara i entretinguda al TikTok de Naturgy aniran des d’explicar els conceptes més tècnics sobre l’energia fins als temes de consum i consells pràctics, o com portar una vida més sostenible per ser més respectuosos amb el planeta.

Més enllà de TikTok

La xarxa social de vídeos no és l’única via que està utilitzant Naturgy per ampliar el seu impacte i respondre a les preocupacions que avui dia tenen els consumidors. Amb la presentadora i escriptora Samanta Villar acompanyada per experts, l’empresa ha elaborat una sèrie de càpsules amb les quals vol convertir l’energia i els seus conceptes clau en una cosa fàcil i comprensible.

Preguntes freqüents sobre energia amb Samanta Villar, que es podrà veure en el canal de Naturgy de YouTube, servirà per respondre preguntes com Què és la transició energètica?, qui decideix el preu de la llum?, quina diferència hi ha entre el mercat lliure o el mercat regulat?, què puc fer per estalviar en la meva factura de la llum?…

Amb aquest projecte, Naturgy vol “fer un pas endavant i demostrar el seu compromís amb la societat, oferint informació independent als consumidors perquè puguin resoldre els seus dubtes sobre el sector energètic i entendre les qüestions d’actualitat relacionades d’una forma senzilla i didàctica”.

 

Compartir
Publicado por
The New Barcelona Post

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

El Barcelona Contech Hub impulsa la tecnologia en la construcció amb mirada internacional

El 'hub' agrupa 70 membres que inclouen des de grans corporacions a 'startups', que ara…

18 d'agost de 2025
  • Opinió

Reciclar a la ciutat

Ha mort Javier Rui-Wamba Martija, fundador de la consultora d'enginyeria Esteyco, i n’he llegit uns…

18 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Nepalí de naixement, catalana d’adopció

Chandra Kala va aterrar a Barcelona fa vint-i-set anys, venia d’un orfenat de Katmandú, on…

18 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Fora de quadre: el sector Prim i els seus futurs fantasmes urbanístics

La futura estació de La Sagrera inclourà una transformació urbana amb 15.000 habitatges nous

16 d'agost de 2025
  • Opinió

A Gràcia, més tiradors de cervesa!

L’Ajuntament prohibeix als baristes de Gràcia la disposició de tiradors de cervesa a l’exterior dels…

16 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Els ‘rebesavis’ de l’aeroport de Barcelona

Globus i Setmana Aèria de 1910: Passió pel vol a la ciutat

15 d'agost de 2025