Tous supera per primera vegada els 500 milions de facturació

La firma joiera creix un 9,4% el 2024 i arriba a 523 milions en vendes

Tous trenca una nova barrera, i és que la firma catalana ha facturat per primera vegada més de 500 milions d’euros. En concret, va tancar l’any passat amb 523 milions d’euros facturats, un 9,4% més que l’any anterior.

Aquest creixement, per sobre del registrat pel sector en el seu conjunt, ha estat impulsat per l’expansió del negoci de Tous, amb el llançament d’una nova web global, la renovació del parc de botigues i l’impuls de nous projectes en l’àmbit socioeducatiu, entre altres projectes.

En global, aquests projectes i novetats han implicat una inversió de 31 milions d’euros en millores de botigues, infraestructura i tecnologia de la informació. Aquesta xifra s’emmarca en els objectius de la companyia, que preveu invertir 120 milions d’euros en els pròxims tres anys. L’empresa, que compta amb 600 botigues en 40 països, ha aconseguit un ebitda de 114 milions d’euros el 2024, un 6,4% més respecte a l’any anterior.

“Tous és avui una marca més forta, amb una presència global sòlida i una proposta diferencial única en joieria”, ha defensat el conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo. “El 2024 hem complert amb èxit els objectius marcats per al primer any del pla GEM”, ha dit en referència al seu pla estratègic, amb les inicials de Growth, Elevation and Mindset. Amb aquest, l’empresa pretén consolidar el seu lideratge en la indústria joiera, potenciar el seu creixement global i elevar el seu posicionament.

Dins d’aquesta estratègia, la firma nascuda a Manresa aposta per un model omnicanal en el qual les vendes en línia han augmentat un 10% respecte a l’any anterior, amb un 23,5% del total del negoci. Aquest impuls de l’online no resta pes a la xarxa de botigues físiques, de les quals Tous ha renovat una cinquantena durant el 2024.

A més, el creixement del negoci de Tous ha estat generalitzat en tots els mercats en els quals és present, inclosos els més madurs per a la companyia, com Espanya i Mèxic. Més enllà de consolidar-se i potenciar la seva marca als països en els quals ja té presència, Tous es fixa com a objectiu accelerar la seva expansió a nous mercats.

La firma ha aconseguit aquest rècord de facturació en un any marcat per la recent recompra de totes les accions de la companyia al fons suís Partners Group, que el 2015 va adquirir el 25% de les accions de la catalana, la qual cosa situa a la família en el control ple del capital social de la marca.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

Els snacks saludables de PLESH preparen el seu salt als grans supermercats nacionals

Les barretes i ‘grageas’ de xocolata sense sucres afegits que ha creat aquesta ‘startup’ catalana…

27 d'agost de 2025
  • Barcelona Futur

Esperant la nova Rambla

El passeig manté unes llargues obres que són el primer pas per renovar l’oferta comercial…

27 d'agost de 2025
  • Creativitat

Barcelona impulsa marques emergents per a convertir-se en capital mundial de la moda

Des de 2019, el programa Barcelona Fashion Forward ha acompanyat en el seu procés de…

26 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Trent posa el focus en nous dissenyadors emergents per al seu model de lloguer de moda

La plataforma que ha vestit estrelles com Rosalía i Karol G se centra ara en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Portal de l’Àngel avança en les obres per mudar la seva pell

L'avinguda renova el seu paviment en una reforma que va més enllà d'allò estètic, en…

26 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

La vela busca popularitzar-se amb un nou format de competició escolar

Barcelona Capital Nàutica i la Federació Catalana de Vela impulsen un nou programa que aspira…

26 d'agost de 2025