Tous supera per primera vegada els 500 milions de facturació

La firma joiera creix un 9,4% el 2024 i arriba a 523 milions en vendes

Tous trenca una nova barrera, i és que la firma catalana ha facturat per primera vegada més de 500 milions d’euros. En concret, va tancar l’any passat amb 523 milions d’euros facturats, un 9,4% més que l’any anterior.

Aquest creixement, per sobre del registrat pel sector en el seu conjunt, ha estat impulsat per l’expansió del negoci de Tous, amb el llançament d’una nova web global, la renovació del parc de botigues i l’impuls de nous projectes en l’àmbit socioeducatiu, entre altres projectes.

En global, aquests projectes i novetats han implicat una inversió de 31 milions d’euros en millores de botigues, infraestructura i tecnologia de la informació. Aquesta xifra s’emmarca en els objectius de la companyia, que preveu invertir 120 milions d’euros en els pròxims tres anys. L’empresa, que compta amb 600 botigues en 40 països, ha aconseguit un ebitda de 114 milions d’euros el 2024, un 6,4% més respecte a l’any anterior.

“Tous és avui una marca més forta, amb una presència global sòlida i una proposta diferencial única en joieria”, ha defensat el conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo. “El 2024 hem complert amb èxit els objectius marcats per al primer any del pla GEM”, ha dit en referència al seu pla estratègic, amb les inicials de Growth, Elevation and Mindset. Amb aquest, l’empresa pretén consolidar el seu lideratge en la indústria joiera, potenciar el seu creixement global i elevar el seu posicionament.

Dins d’aquesta estratègia, la firma nascuda a Manresa aposta per un model omnicanal en el qual les vendes en línia han augmentat un 10% respecte a l’any anterior, amb un 23,5% del total del negoci. Aquest impuls de l’online no resta pes a la xarxa de botigues físiques, de les quals Tous ha renovat una cinquantena durant el 2024.

A més, el creixement del negoci de Tous ha estat generalitzat en tots els mercats en els quals és present, inclosos els més madurs per a la companyia, com Espanya i Mèxic. Més enllà de consolidar-se i potenciar la seva marca als països en els quals ja té presència, Tous es fixa com a objectiu accelerar la seva expansió a nous mercats.

La firma ha aconseguit aquest rècord de facturació en un any marcat per la recent recompra de totes les accions de la companyia al fons suís Partners Group, que el 2015 va adquirir el 25% de les accions de la catalana, la qual cosa situa a la família en el control ple del capital social de la marca.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Business and Talent

Rècord històric per a Fira de Barcelona: 350 milions d’euros mentre projecta l’expansió

Un 17% més d'ingressos, 300 congressos i tres milions de visitants. Són les xifres d'activitat…

12 de desembre de 2025
  • Barcelona Futur

Neurociència d’avantguarda: el BCAN pren forma a Mundet

El Barcelona Center for Applied Neurosciences transformarà l'antic teatre de les Llars Mundet en un…

12 de desembre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

De l’aula al terreny: la catalana Level Instrukta transforma la formació en prevenció

Amb una plantilla de més de 40 treballadors i cinc centres distribuïts entre Sant Joan…

11 de desembre de 2025
  • Hotels amb historia

Lamaro Hotel: d’un enuig al Ritz a un hotel propi

El cinc estrelles que va ser l’antic Colón

11 de desembre de 2025
  • Gastronomia

De la gamba al capipota: els plats que triomfaran a taula aquest Nadal

Mercabarna serà el punt d’origen de molts dels ingredients que ompliran els àpats durant les…

11 de desembre de 2025
  • Ecosistema emprenedor

La fórmula màgica de Wizards Partners: passió, execució i visió per a escalar projectes

Amb una cartera de companyies que suma més de 92 milions d’euros de facturació anual,…

11 de desembre de 2025