Ecosistema emprenedor

Softbank, K Fund, Kindred Ventures, Shilling i Astorya inverteixen en Vitaance

Els fons subscriuen una ronda de finançament de tres milions d'euros en aquesta empresa emergent d'assegurances, que vol millorar l'estil de vida dels seus clients mitjançant reptes i recompenses

Vitaance és la insurtech triada per la incubadora d’empreses emergents Antai Venture Builder, liderada per l’emprenedor Miguel Vicente, per actualitzar el món de les assegurances de vida. La proposta d’aquesta startup barcelonina consisteix a oferir una pòlissa tradicional, que dissenya, ven i gestiona ella mateixa i està sostinguda financerament per altres entitats asseguradores, alhora que proposa reptes als usuaris per millorar la seva qualitat de vida. Les proves es plantegen a través d’una aplicació mòbil, en la qual també se’ls informa sobre hàbits saludables. Si els clients de Vitaance superen els reptes i milloren el seu estat físic, l’empresa els dóna recompenses, que consisteixen bàsicament en donacions a ONG.

Constituïda el gener de 2021 amb un capital social de 370.000 euros, Vitaance acaba de tancar una ronda de tres milions d’euros, en la qual han participat els fons Kindred Ventures, Astorya, Softbank, Shilling i K Fund. L’empresa emergent anava a completar la ronda el mes de juny passat per un milió d’euros, però va despertar l’interès de més inversors i s’ha acabat ampliant fins a la xifra aconseguida ara. Donada la resposta obtinguda, Antai, soci fundacional, no ha participat.

Els recursos obtinguts li hauran de servir per accelerar el seu pla de creixement. Per a això, preveu fer créixer la seva plantilla, actualment de vuit treballadors, arribant als entre 25 i 30 en els pròxims sis mesos. També es dedicaran a millorar la tecnologia darrere de la seva app, que utilitza intel·ligència artificial, Internet de les Coses (IdC) i machine learning per conèixer millor als usuaris i adaptar-se als seus estils de vida per millorar-los.

Així mateix, la startup preveu expandir el seu producte a altres països, especialment del sud d’Europa i Llatinoamèrica. Vitaance, que no dóna previsions de facturació per a aquest primer any, espera aconseguir els 3.000 usuaris a finals de 2022. De moment, la seva aplicació la utilitzen una vintena de companyies. Amb oficines a Barcelona i Madrid, té el focus posat en empreses del sector tecnològic. Calcula que no començarà a registrar beneficis fins d’aquí un parell d’anys.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Trencadís

El cinema a la fresca de la Sala Montjuïc es trasllada a les Tres Xemeneies

Del 27 de juny al 6 d'agost es podran gaudir d'una selecció de 18 pel·lícules…

30 d'abril de 2025
  • Creativitat

La Escocesa, residència d’art entre vidres trencats i edificis fabrils intel·ligents

L'antic recinte industrial del Poblenou veu créixer el seu centre artístic i es prepara per…

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

La japonesa NYK construirà la nova terminal de cotxes del port per 75 milions

La infraestructura ha adjudicat la terminal a la naviliera per 27 anys

30 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

Automobile Barcelona apunta a 350.000 visitants mentre accelera cap a l’electrificació

El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29 marques automobilístiques del 9 al…

29 d'abril de 2025
  • Creativitat

L’art digital despunta a Barcelona amb l’OFFF Festival

L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes a la zona de Glòries,…

29 d'abril de 2025
  • Barcelona Global Young Talent

“L’educació de qualitat i les habilitats digitals són clau per als joves”

Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global i…

29 d'abril de 2025