Ecosistema emprenedor

Softbank, K Fund, Kindred Ventures, Shilling i Astorya inverteixen en Vitaance

Els fons subscriuen una ronda de finançament de tres milions d'euros en aquesta empresa emergent d'assegurances, que vol millorar l'estil de vida dels seus clients mitjançant reptes i recompenses

Vitaance és la insurtech triada per la incubadora d’empreses emergents Antai Venture Builder, liderada per l’emprenedor Miguel Vicente, per actualitzar el món de les assegurances de vida. La proposta d’aquesta startup barcelonina consisteix a oferir una pòlissa tradicional, que dissenya, ven i gestiona ella mateixa i està sostinguda financerament per altres entitats asseguradores, alhora que proposa reptes als usuaris per millorar la seva qualitat de vida. Les proves es plantegen a través d’una aplicació mòbil, en la qual també se’ls informa sobre hàbits saludables. Si els clients de Vitaance superen els reptes i milloren el seu estat físic, l’empresa els dóna recompenses, que consisteixen bàsicament en donacions a ONG.

Constituïda el gener de 2021 amb un capital social de 370.000 euros, Vitaance acaba de tancar una ronda de tres milions d’euros, en la qual han participat els fons Kindred Ventures, Astorya, Softbank, Shilling i K Fund. L’empresa emergent anava a completar la ronda el mes de juny passat per un milió d’euros, però va despertar l’interès de més inversors i s’ha acabat ampliant fins a la xifra aconseguida ara. Donada la resposta obtinguda, Antai, soci fundacional, no ha participat.

Els recursos obtinguts li hauran de servir per accelerar el seu pla de creixement. Per a això, preveu fer créixer la seva plantilla, actualment de vuit treballadors, arribant als entre 25 i 30 en els pròxims sis mesos. També es dedicaran a millorar la tecnologia darrere de la seva app, que utilitza intel·ligència artificial, Internet de les Coses (IdC) i machine learning per conèixer millor als usuaris i adaptar-se als seus estils de vida per millorar-los.

Així mateix, la startup preveu expandir el seu producte a altres països, especialment del sud d’Europa i Llatinoamèrica. Vitaance, que no dóna previsions de facturació per a aquest primer any, espera aconseguir els 3.000 usuaris a finals de 2022. De moment, la seva aplicació la utilitzen una vintena de companyies. Amb oficines a Barcelona i Madrid, té el focus posat en empreses del sector tecnològic. Calcula que no començarà a registrar beneficis fins d’aquí un parell d’anys.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

Big Mamma amplia el seu imperi gastronòmic a Barcelona amb un nou homenatge a la dolce vita

Amb més de 30 restaurants a Europa i després de la seva exitosa arribada a…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

“Soc optimista amb la tecnologia: anirem cap a una ciutat més còmoda”

El director de l'Smart City Expo World Congress, Ugo Valenti, aborda les novetats d'una edició…

3 de novembre de 2025
  • Opinió

Barcelona i blockchain, una aposta pel futur de la tecnologia

Barcelona s'ha convertit en la seu, un any més, de la European Blockchain Convention, la…

3 de novembre de 2025
  • Good News Barcelona

Pimec reivindica el paper de les empreses com a motor de progrés en el II Congrés de Joves Empresaris

L’esdeveniment, que tindrà lloc el 5 de novembre, comptarà amb la participació destacada del cofundador…

1 de novembre de 2025
  • El Bar del Post

Carola Ortiz: Tots els mons que són en aquest món

“A través de la música és com estableixo un vincle amb tots aquests mons que…

1 de novembre de 2025
  • Barcelona Futur

El Port s’erigeix com a motor d’innovació a Smart Ports: Piers of the Future

L'esdeveniment escalfa motors com a laboratori global dels ports intel·ligents, dins de l'Smart City Expo…

31 d'octubre de 2025