Ecosistema emprenedor

Softbank, K Fund, Kindred Ventures, Shilling i Astorya inverteixen en Vitaance

Els fons subscriuen una ronda de finançament de tres milions d'euros en aquesta empresa emergent d'assegurances, que vol millorar l'estil de vida dels seus clients mitjançant reptes i recompenses

Vitaance és la insurtech triada per la incubadora d’empreses emergents Antai Venture Builder, liderada per l’emprenedor Miguel Vicente, per actualitzar el món de les assegurances de vida. La proposta d’aquesta startup barcelonina consisteix a oferir una pòlissa tradicional, que dissenya, ven i gestiona ella mateixa i està sostinguda financerament per altres entitats asseguradores, alhora que proposa reptes als usuaris per millorar la seva qualitat de vida. Les proves es plantegen a través d’una aplicació mòbil, en la qual també se’ls informa sobre hàbits saludables. Si els clients de Vitaance superen els reptes i milloren el seu estat físic, l’empresa els dóna recompenses, que consisteixen bàsicament en donacions a ONG.

Constituïda el gener de 2021 amb un capital social de 370.000 euros, Vitaance acaba de tancar una ronda de tres milions d’euros, en la qual han participat els fons Kindred Ventures, Astorya, Softbank, Shilling i K Fund. L’empresa emergent anava a completar la ronda el mes de juny passat per un milió d’euros, però va despertar l’interès de més inversors i s’ha acabat ampliant fins a la xifra aconseguida ara. Donada la resposta obtinguda, Antai, soci fundacional, no ha participat.

Els recursos obtinguts li hauran de servir per accelerar el seu pla de creixement. Per a això, preveu fer créixer la seva plantilla, actualment de vuit treballadors, arribant als entre 25 i 30 en els pròxims sis mesos. També es dedicaran a millorar la tecnologia darrere de la seva app, que utilitza intel·ligència artificial, Internet de les Coses (IdC) i machine learning per conèixer millor als usuaris i adaptar-se als seus estils de vida per millorar-los.

Així mateix, la startup preveu expandir el seu producte a altres països, especialment del sud d’Europa i Llatinoamèrica. Vitaance, que no dóna previsions de facturació per a aquest primer any, espera aconseguir els 3.000 usuaris a finals de 2022. De moment, la seva aplicació la utilitzen una vintena de companyies. Amb oficines a Barcelona i Madrid, té el focus posat en empreses del sector tecnològic. Calcula que no començarà a registrar beneficis fins d’aquí un parell d’anys.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Creativitat

ÚNICO, la galeria que reivindica els oficis d’ahir per a garantir l’arquitectura del demà

Des d’un espai de 400 metres quadrats al Poblenou, aquest projecte pioner en tot l'Estat…

21 de desembre de 2025
  • Gastronomia

Plats preparats per assaborir les festes de Nadal sense presses

El Corte Inglés presenta una proposta gastronòmica que manté la tradició nadalenca sense renunciar a…

21 de desembre de 2025
  • Professionals

La revolució dels despatxos: dones en joc i el repte de liderar l’esport del segle XXI

L'associació Dones en Joc s'ha presentat en societat amb un objectiu principal: fer un pas…

21 de desembre de 2025
  • El Bar del Post

Xavi Casinos: La mirada de la Gran Barcelona

Observa l’avançament gradual de la cendra, mentre degusta el fum inhalat del Romeo y Julieta…

20 de desembre de 2025
  • Opinió

El meu Verdaguer

Ferran Dordal i Albert Prat provoquen unes ganes boges de tornar a endinsar-se en l’univers…

20 de desembre de 2025
  • Escena

Jordi Garreta: “Un sap si realment vol ser actor en els moments difícils”

Jordi Garreta parla amb la calma de qui acaba de baixar d’un viatge intens. Després…

20 de desembre de 2025