Ecosistema emprenedor

Softbank, K Fund, Kindred Ventures, Shilling i Astorya inverteixen en Vitaance

Els fons subscriuen una ronda de finançament de tres milions d'euros en aquesta empresa emergent d'assegurances, que vol millorar l'estil de vida dels seus clients mitjançant reptes i recompenses

Vitaance és la insurtech triada per la incubadora d’empreses emergents Antai Venture Builder, liderada per l’emprenedor Miguel Vicente, per actualitzar el món de les assegurances de vida. La proposta d’aquesta startup barcelonina consisteix a oferir una pòlissa tradicional, que dissenya, ven i gestiona ella mateixa i està sostinguda financerament per altres entitats asseguradores, alhora que proposa reptes als usuaris per millorar la seva qualitat de vida. Les proves es plantegen a través d’una aplicació mòbil, en la qual també se’ls informa sobre hàbits saludables. Si els clients de Vitaance superen els reptes i milloren el seu estat físic, l’empresa els dóna recompenses, que consisteixen bàsicament en donacions a ONG.

Constituïda el gener de 2021 amb un capital social de 370.000 euros, Vitaance acaba de tancar una ronda de tres milions d’euros, en la qual han participat els fons Kindred Ventures, Astorya, Softbank, Shilling i K Fund. L’empresa emergent anava a completar la ronda el mes de juny passat per un milió d’euros, però va despertar l’interès de més inversors i s’ha acabat ampliant fins a la xifra aconseguida ara. Donada la resposta obtinguda, Antai, soci fundacional, no ha participat.

Els recursos obtinguts li hauran de servir per accelerar el seu pla de creixement. Per a això, preveu fer créixer la seva plantilla, actualment de vuit treballadors, arribant als entre 25 i 30 en els pròxims sis mesos. També es dedicaran a millorar la tecnologia darrere de la seva app, que utilitza intel·ligència artificial, Internet de les Coses (IdC) i machine learning per conèixer millor als usuaris i adaptar-se als seus estils de vida per millorar-los.

Així mateix, la startup preveu expandir el seu producte a altres països, especialment del sud d’Europa i Llatinoamèrica. Vitaance, que no dóna previsions de facturació per a aquest primer any, espera aconseguir els 3.000 usuaris a finals de 2022. De moment, la seva aplicació la utilitzen una vintena de companyies. Amb oficines a Barcelona i Madrid, té el focus posat en empreses del sector tecnològic. Calcula que no començarà a registrar beneficis fins d’aquí un parell d’anys.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Més de 200.000 persones grans participen en tallers de la Fundació La Caixa a Catalunya

Des del desenvolupament personal fins a la millora de la salut física o les competències…

20 d'agost de 2025
  • Ecosistema emprenedor

Llama Energy, IA per estalviar en la factura elèctrica

La startup barcelonina permet estalviar una mitjana de prop de 400 euros anuals.

20 d'agost de 2025
  • Música

El piano de l’estació de Diagonal passa a ser permanent

La Fundació TMB i el Concurs Maria Canals acorden donar continuïtat a la prova pilot…

20 d'agost de 2025
  • Good News Barcelona

Glòries, l’escalèxtric resolt

La gran plaça que Cerdà dissenyà com a nou centre de Barcelona deixa de ser…

20 d'agost de 2025
  • Creativitat

El poderós art emergent envaeix les galeries de Barcelona amb ArtNou

Una seixantena de joves artistes, menors de 35 anys, exposen les seves creacions a més…

20 d'agost de 2025
  • Barcelona Futur

Ciutat Vella encara la seva segona gran transformació per tornar a ser el centre de Barcelona

El Pacte per Ciutat Vella defineix el full de ruta per a la dècada vinent…

20 d'agost de 2025