Barcelona vol captar el turisme de qualitat aquesta temporada

Turisme de Barcelona llança la primera campanya des de l'inici de la pandèmia per promocionar la capital catalana com una destinació que potencia valors com la sostenibilitat, la cultura, la innovació o la qualitat de vida

Després de més d’un any de restriccions i limitacions en la mobilitat, el sector turístic ha estat un dels grans afectats. Les grans urbs mundials, epicentres del turisme de masses, han vist com la seva activitat ha caigut en picat i a Barcelona no ha estat diferent. És per aquest motiu que Turisme de Barcelona ha llançat la campanya Barcelona, com mai abans per atreure els turistes nacionals i europeus a la capital catalana.

Aquesta és la primera campanya de promoció de la ciutat després de l’esclat de la pandèmia. Elaborada per Equipo Singular, gira entorn a un vídeo que mostra escenes i racons de la ciutat. En la campanya es destaquen algunes de les facetes més atractives de la ciutat, com la seva gastronomia, cultura, comerç i activitats que es poden fer a Barcelona a través d’un poema urbà del guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Eslam, Daniel Orviz. La campanya durarà des d’aquest mes de maig fins al desembre.

La campanya també pretén aprofitar el context actual per reposicionar el sector turístic. Va dirigida a un turisme de qualitat i es basa en promocionar valors com la creativitat, la innovació, el disseny, la vida cultural i la sostenibilitat. Posa especial interès en la Gran Barcelona, una destinació que destaca per la seva qualitat de vida i es posiciona com una de les millors del món.

En aquest sentit, la directora de Turisme de Barcelona, Marian Muro, explica que la capital catalana té “moltes cares” i que la campanya les vol difondre. Així mateix, destaca que la reactivació del sector a la ciutat passa en gran mesura per restablir connexions aèries i accelerar la vacunació.

Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni valora que Barcelona es troba en plena reobertura i aquesta reactivació s’ha d’acompanyar amb la recuperació de turistes, una de les principals fonts que té la ciutat per incorporar riquesa a la seva economia. “Llancem ara la campanya Barcelona, com mai abans perquè és el moment de tornar a atreure visitants i fer-ho amb un model de turisme basat en la qualitat, la seguretat i la sostenibilitat. Hem d’aprofitar aquests mesos per preparar-nos, per redefinir el nostre sector turístic i ara és el moment de posar-lo en pràctica”, afegeix.

Compartir
Publicado por
Quim Riera

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els certàmens amb més visitants de Fira de Barcelona entre 1999 i 2024

Consolidada com a actor essencial per a l'economia de Catalunya, la Fira de Barcelona reuneix…

14 de juny de 2025
  • El Bar del Post

Alexandre Escrivà: La crida de les lletres

“Des de la pandèmia escric gairebé cada dia de la meva vida”. L'escriptor i músic…

14 de juny de 2025
  • Good News Barcelona

L’impacte del Mobile 2025 supera els 560 milions i 13.000 llocs de treball

La GSMA calcula que l'impacte del congrés des de la seva arribada a Catalunya ha…

14 de juny de 2025
  • Opinió

El Pare Coratge i els seus fills (se’n van de rave)

Malgrat els seus excessos i incongruències, 'Sirât' ha retornat el cinema al terreny frondós de…

13 de juny de 2025
  • Opinió

22@: el pulmó de la Barcelona tecnològica

Què fa de Barcelona una de les ciutats més apreciades a tot el món? L'arquitectura,…

13 de juny de 2025
  • Professionals

La llibretera romana

Enmig de novetats i clàssics d’escriptores i escriptors del seu país, la Cecilia Ricciarelli ha…

13 de juny de 2025