Barcelona vol captar el turisme de qualitat aquesta temporada

Turisme de Barcelona llança la primera campanya des de l'inici de la pandèmia per promocionar la capital catalana com una destinació que potencia valors com la sostenibilitat, la cultura, la innovació o la qualitat de vida

Després de més d’un any de restriccions i limitacions en la mobilitat, el sector turístic ha estat un dels grans afectats. Les grans urbs mundials, epicentres del turisme de masses, han vist com la seva activitat ha caigut en picat i a Barcelona no ha estat diferent. És per aquest motiu que Turisme de Barcelona ha llançat la campanya Barcelona, com mai abans per atreure els turistes nacionals i europeus a la capital catalana.

Aquesta és la primera campanya de promoció de la ciutat després de l’esclat de la pandèmia. Elaborada per Equipo Singular, gira entorn a un vídeo que mostra escenes i racons de la ciutat. En la campanya es destaquen algunes de les facetes més atractives de la ciutat, com la seva gastronomia, cultura, comerç i activitats que es poden fer a Barcelona a través d’un poema urbà del guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Eslam, Daniel Orviz. La campanya durarà des d’aquest mes de maig fins al desembre.

La campanya també pretén aprofitar el context actual per reposicionar el sector turístic. Va dirigida a un turisme de qualitat i es basa en promocionar valors com la creativitat, la innovació, el disseny, la vida cultural i la sostenibilitat. Posa especial interès en la Gran Barcelona, una destinació que destaca per la seva qualitat de vida i es posiciona com una de les millors del món.

En aquest sentit, la directora de Turisme de Barcelona, Marian Muro, explica que la capital catalana té “moltes cares” i que la campanya les vol difondre. Així mateix, destaca que la reactivació del sector a la ciutat passa en gran mesura per restablir connexions aèries i accelerar la vacunació.

Per la seva banda, el primer tinent d’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni valora que Barcelona es troba en plena reobertura i aquesta reactivació s’ha d’acompanyar amb la recuperació de turistes, una de les principals fonts que té la ciutat per incorporar riquesa a la seva economia. “Llancem ara la campanya Barcelona, com mai abans perquè és el moment de tornar a atreure visitants i fer-ho amb un model de turisme basat en la qualitat, la seguretat i la sostenibilitat. Hem d’aprofitar aquests mesos per preparar-nos, per redefinir el nostre sector turístic i ara és el moment de posar-lo en pràctica”, afegeix.

Compartir
Publicado por
Quim Riera

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

Les vikingues de l’economia blava

Deu dones participen en el pioner programa Lagertha de formació de directives per a empreses…

18 de setembre de 2025
  • Creativitat

1.500 activitats per a reivindicar Barcelona com a capital mundial de l’arquitectura

Amb un pressupost d'onze milions d'euros, la celebració de l'esdeveniment internacional desplegarà propostes de febrer…

18 de setembre de 2025
  • Professionals

Dones líders en tecnologia emergeixen com a noves referents per al talent del futur

El Tech Spirit 4 Women reuneix professionals de l'ampli ventall tecnològic enaltint l'ecosistema barceloní i…

18 de setembre de 2025
  • Opinió

10 milions? Potser sí, però on viuran?

Una de les claus per a planificar les estratègies de futur en termes de població…

17 de setembre de 2025
  • Baco Boca

Reneix el Mundial Bar: l’històric local del Born torna amb aire fresc

Renovat pel Grup Confiteria, que respecta el seu llegat centenari i recupera el caràcter històric,…

17 de setembre de 2025
  • Imatges

Helen Levitt: La mirada de l’invisible

Del 24 de setembre de 2025 a l'1 de febrer de 2026, podrem acostar-nos a…

17 de setembre de 2025