Good News Barcelona

El Barça ultima un acord de patrocini amb Spotify per 280 milions

L'empresa sueca de reproducció de música en streaming es convertiria en el principal espònsor del FC Barcelona, ​​per a les properes tres temporades, amb el patrocini de les samarretes de l'equip masculí i femení, i donaria nom al Camp Nou

El FC Barcelona està ultimant un acord de patrocini amb l’empresa sueca Spotify, per 280 milions d’euros, per a les properes tres temporades, des del juliol del 2022 fins al 31 de juny del 2025. Les condicions del pacte inclourien que Spotify posaria nom al Camp Nou i patrocinaria les samarretes de l’equip masculí i femení, en substitució de Rakuten i Stanley, respectivament.

A més, la firma sueca de reproducció de música en streaming també figuraria a la part del darrere de la samarreta d’entrenaments, que actualment ocupa l’empresa turca Beko, que paga per això uns 19 milions anuals.

Segons una informació avançada per RAC1, les negociacions entre el club blaugrana i els directius de Spotify s’han intensificat a inicis d’aquesta setmana. De fet, la cúpula directiva de Spotify va ser present a la llotja del Camp Nou per presenciar el partit entre el Barça i l’Atlètic de Madrid, diumenge passat.

La junta del FC Barcelona, ​​sota la presidència de Joan Laporta, fa mesos que busca un patrocinador ja que l’acord amb l’actual espònsor del club Rakuten, expira el juny de l’any que ve. El novembre del 2020, el Barça i la firma japonesa van signar una pròrroga d’un any al contracte que finalitzava el juny del 2021, amb una rebaixa de l’aportació, establerta anualment en 55 milions anuals, per deixar-la en 30 milions per a aquesta temporada.

Hores després que transcendís el possible nou acord de patrocini, el director general del club, Ferran Reverter, ha anunciat que deixa la junta directiva de l’entitat esportiva. En un comunicat emès pel FC Barcelona, ​​Reverter ha expressat la voluntat de deixar el càrrec per raons personals i familiars, encara que seguirà exercint les seves responsabilitats fins que s’hi incorpori un nou director.

La firma sueca substituirà als espònsor actuals, Rakuten, Stanley i Beko

Reverter, segons la nota, assegura que aquests mesos han estat apassionants, “però ara vull centrar-me en el propòsit pel qual vaig tornar a Barcelona, ​​que és dedicar més temps a projectes personals i familiars”. No obstant, a mitjans futbolístics, la seva renúncia s’atribueix al desacord amb el pacte establert entre el Barça i Spotify. Reverter es va incorporar a la direcció general del FC Barcelona el juliol del 2021, provinent d’Alemanya, on vivia i era el CEO mundial de la cadena Media Mark.

Oficines centrals de Spotify, a Estocolm. ©Spotify
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

El conductor de l’emoció

La històrica Casa Degli Italiani ha inaugurat l’exposició fotogràfica sobre Tazio Nuvolari, El conductor de…

12 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

‘Il martello catalano’: l’home que va convertir els cromos de Panini en un fenomen a Espanya

Des de Torroella de Montgrí, Panini España distribueix més de 100 milions de sobres cada…

12 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona empodera la gent gran per gaudir d’una vida activa

Amb el pas dels anys la societat barcelonina no només ha guanyat en qualitat de…

12 d'octubre de 2025
  • El Bar del Post

Toni Rodríguez Piris: La lenta forja d’un escriptor

Somriu, recolzat a la barra amb un cafè americà fumejant, deixant-se transportar per les poques…

11 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona es consolida com a capital científica amb l’arribada del centre Fraunhofer

El nou centre se situarà en el Parc Científic de Barcelona i representarà un "salt…

11 d'octubre de 2025
  • Opinió

On són els mecenes de la clàssica?

El mecenatge musical de Barcelona encara es troba molt lluny d’arribar al d’altres formes artístiques

10 d'octubre de 2025