La revista setmanal Pronto, amb 2.363.000 lectors a la setmana, és la més llegida d’Espanya el 2018. Així ho indiquen les dades de l’últim Estudi General de Mitjans (EGM), publicat aquesta setmana per l’Associació per a la Investigació de Mitjans de comunicació (AIMC).
La segona revista setmanal més llegida pels espanyols és Hola, amb 1.976.000 lectors, i la tercera entre les setmanals és Lecturas, amb 1.096.000 lectors. Diez Minutos és quarta (910.000 lectors), Semana cinquena (671.000) i El Jueves sisena (427.000).
Pel que fa a les revistes mensuals, la més llegida és National Geographic amb un total de 1.557.000 lectors al mes, mentre que la revista Muy Interesante és segona amb 1.419.000 lectors. Les següents en el rànquing de les publicacions mensuals estan per sota del milió de lectors al mes: Saber Vivir (815.000), Vogue (686.000), Historia National Geographic (585.000), Elle (526.000) i Mi Bebé y Yo (506.000) aconsegueixen superar el mig milió de lectors.
Entre les revistes bimestrals, la que compta amb més lectors és Lecturas Especial Cocina, amb 384.000, seguida per la revista Racc Club, amb 295.000 lectors. I entre les quinzenals, la que té més lectors és Motociclismo, amb 180.000.
Mentre la societat aprèn un nou llenguatge, el digital, hi ha pors molt antigues que…
Durant la Setmana de la Literatura, recorrem indrets d'algunes de les novel·les més destacades que…
Tot i els vaticinis pessimistes, el llibre en paper continua sent el format preferit entre…
És una sensació semblant a mirar una foto moguda: en els darrers tres anys, la…
La ciutat consolida el seu lideratge editorial amb més segells, més lectors i un sector…
L'aposta de la ciutat per combinar la tradició amb la innovació i la creativitat han…