Good News Barcelona

Toni Segarra i Ignasi Puig reinicien els diàlegs ‘Barcelona Global Duets’

Barcelona Global, amb la col·laboració de The New Barcelona Post, reactiva aquesta sèrie de converses amb una sessió sobre la marca Barcelona protagonitzada pels dos prestigiosos publicistes i que es podrà seguir online el pròxim 23 de febrer

Tornen els Barcelona Global Duets, una sèrie de diàlegs a través de la mirada de dos barcelonins globals, un de resident a Barcelona i un altre que viu i treballa a l’estranger. El pròxim 23 de febrer Barcelona Global reinicia aquesta sèrie de trobades que, a partir d’ara, comptaran amb la col·laboració habitual de The New Barcelona Post i l’opció de poder seguir en directe els diàlegs via streaming.

La primera sessió d’aquesta nova edició dels Barcelona Global Duets se centrarà en la marca Barcelona i tindrà com a protagonistes els publicistes Toni Segarra, cofundador de l’agència Alegre & Roca, i Ignasi Puig, fundador i conseller delegat de Pret-A-Com i resident, actualment, a Miami. La conversa estarà moderada per Bibiana Ballbè, fundadora de l’agència de creativitat The Creative Agency, i tindrà lloc el 23 de febrer a les 18.00 h.

El diàleg entre Segarra i Puig, d’una hora de durada, es podrà seguir online a través del bloc de Barcelona Global i també hi haurà una finestra d’emissió a la portada de The New Barcelona Post. Registra’t aquí per poder seguir l’esdeveniment.

Toni Segarra és considerat com un dels millors creatius espanyols del segle XX, amb una llarga trajectòria vinculada als anuncis de marques com BMW, Banc Sabadell, IKEA, Vueling, Evax o El Corte Inglés. Després d’estar vinculat a agències com Vinizius, Vizeversa, Contrapunto, Casadevall i Delvico Bates, el 1996 va fundar S.C.P.F juntament amb Luis Cuesta, Ignasi Puig i Félix Fernández. Va ser director creatiu de l’agència entre 1996 i 2017 i va rebre nombrosos premis, com el Gran Premi del Festival de Cannes. Actualment, Segarra lidera, juntament amb Luis Cuesta, Alegre Roca, un nou projecte empresarial per ajudar les marques a construir relacions de qualitat amb les audiències. Un dels seus darrers projectes és la campanya publicitària de llançament del nou operador ferroviari Iryo.

Per la seva banda, Ignasi Puig, va ser també cofundador de S.C.P.F i responsable de l’agència a Amèrica, des d’on va treballar per a marques globals com Procter & Gamble, Unilever, Coca Cola, BMW, Vodafone, IKEA, ING Bank, Mini, Banco Santander, Banc Sabadell, Mazda, Johnson & Johnson, Revlon, HSBC… Llicenciat en Econòmiques i MBA per Esade, Puig va ser el president i conseller delegat de SCPF Amèrica durant 17 anys i el 2021 va crear a Miami l’agència Pret-A-Com, que es defineix com un brand builder amb experiència global en estratègia, desenvolupament de producte i màrqueting de consum. Puig és també un dels membres del Barcelona Global International Council, presidint el capítol a la Costa Est dels Estats Units.

Toni Segarra i Ignasi Puig.

El diàleg entre Segarra i Puig serà el quart de la sèrie Barcelona Global Duets, que es va iniciar a finals del 2021 amb una conversa entre María Alegre i Óscar Pierre. El van seguir les sessions protagonitzades per Josep Lluís Sanfeliu i Victor Bultó; i Nacho Abia i Lluís Torner.

Compartir
Publicado por
Sergi Saborit

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Genís Roca: “Segurament Lorca avui no faria poemes, sinó reels”

Mentre la societat aprèn un nou llenguatge, el digital, hi ha pors molt antigues que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

El Carmel de Marsé i els nous pijoaparte

Durant la Setmana de la Literatura, recorrem indrets d'algunes de les novel·les més destacades que…

3 de desembre de 2025
  • Lletres

Quan la paraula resisteix: la literatura en l’era de la intel·ligència artificial

Tot i els vaticinis pessimistes, el llibre en paper continua sent el format preferit entre…

3 de desembre de 2025
  • Opinió

IA i drets d’autor: una imatge en moviment

És una sensació semblant a mirar una foto moguda: en els darrers tres anys, la…

3 de desembre de 2025
  • Good News Barcelona

Barcelona reafirma el seu pols literari en ple boom editorial

La ciutat consolida el seu lideratge editorial amb més segells, més lectors i un sector…

2 de desembre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

Barcelona, Capital europea de Nadal 2026 pel seu “model únic”

L'aposta de la ciutat per combinar la tradició amb la innovació i la creativitat han…

2 de desembre de 2025