Turisme de Barcelona llança propostes prèmium de cara a la Copa de l’Amèrica

Els nous productes se sumen a la tarjeta Barcelona Card Sea, dirigida al foment de l’àmbit de la vela i la nàutica en general

Impulsar el turisme de qualitat i promoure el llegat de la Copa de l’Amèrica vinculat a l’economia blava. Amb aquest doble objectiu, Turisme de Barcelona ha llançat tres nous productes vinculats a la competició, amb propostes que van des de vols en helicòpter fins a la possibilitat de presenciar la competició embarcat al costat del camp de regates. I és que “la Copa de l’Amèrica és una oportunitat única per millorar encara més el perfil del nostre visitant, diversificant l’oferta turística de la ciutat i posant més en valor el sector nàutic i de la vela”, ha defensat el president de Turisme de Barcelona, Jordi Clos. 

En concret, els nous productes inclouen la targeta America’s Cup 360, que permet conèixer la regata per mar, terra i aire. Amb aquest objectiu, ofereix un vol panoràmic en helicòpter per la costa de Barcelona i la possibilitat de veure la competició a bord d’una embarcació des del camp de regates, així com visites guiades en Golondrina fins a les bases dels equips, i visites pel passeig marítim amb accés al Race Village i al centre divulgatiu America’s Cup Experience. La targeta, amb un preu d’uns 200 euros, també inclou descomptes a botigues, restaurants, activitats nàutiques, museus i espais d’oci de la capital catalana. 

Pel seu costat, l’America’s Cup Premium Card es dirigeix a un públic prèmium vinculat a agents com els equips de la competició i a patrocinadors. D’aquesta manera, és un producte pensat per a empreses, convidats i persones vinculades a sponsors i proveïdors, i es produirà sota demanda a 1.500 euros per dues persones. Amb ella, es disposarà de guia per conèixer la ciutat, servei de transfer per desplaçar-se i reserves en restaurants, entre altres experiències. 

A més, el consorci ha creat un nou catàleg d’experiències singulars a la ciutat i la resta de Catalunya, amb l’objectiu de descentralitzar i diversificar l’oferta turística, que permet customitzar i personalitzar experiències. Aquests productes se sumen a la Barcelona Card Sea, estrenada fa uns mesos. Impulsada també en col·laboració amb l’organització de l’esdeveniment, persegueix reforçar la pràctica d’esports nàutics entre els ciutadans i els visitants de la capital catalana. 

Els tres nous productes s’han llançat coincidint amb la publicació de l’informe sobre turisme blau elaborat per l’Observatori del Turisme de Barcelona, que conclou que el turisme vinculat a la vela i als esports nàutics representa el 5,7% dels visitants que pernocten a la ciutat, mentre que el 11,9% està vinculat a l’afició a la vela. En aquest àmbit, la competició aspira a atreure a visitants de tot el món per presenciar les regates que es disputaran en el litoral de la ciutat des de finals d’agost fins a octubre.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Ecosistema emprenedor

TOUS es renova a Passeig de Gràcia per a convertir Barcelona en el seu gran aparador internacional

La marca catalana ha renovat la seva ‘flagship’, sota el nom de CASA TOUS, en…

21 d'octubre de 2025
  • Baco Boca

On fer unes tapes a Barcelona aquest octubre: sis hotels que no et pots perdre

Barcelona ofereix cada cop més propostes gastronòmiques dins dels seus hotels. Aquest octubre, et proposem…

21 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

Clavé, artista total

Commemorant els vint anys de la seva mort, el Palau Martorell acull 'Antoni Clavé amb…

21 d'octubre de 2025
  • Good News Barcelona

“Fins que no em poso el barret, no soc jo”

Gema Galdón és una de les ànimes creatives més inquietes i sorprenents de la ciutat,…

21 d'octubre de 2025
  • Gaudeix de Barcelona

“Hi ha un 48h Open House per a cadascú”: dins del festival que obre portes

La directora del festival repassa els preparatius i novetats de la cita des de l'oficina…

20 d'octubre de 2025
  • Gastronomia

De l’olivera a l’ampolla: l’experiència oleoturística a les comarques de Barcelona

Projectes pioners com el de Can Viver, al Vallès Oriental, recuperen la varietat vera i…

19 d'octubre de 2025