Ara que hem fregat (o encara freguem) una Tercera Guerra...
Professionals compromeses amb la igualtat llancen la iniciativa coincidint amb...
El llibre recull la trajectòria de deu referents femenines en...
És un dels presentadors catalans amb més projecció. Periodista tot...
La publicista havia treballat fins ara a l'agència Manifesto i...
La consellera Àngels Chacón, la primera dona que lidera el...
El gerent de l'Hospital Sant Joan de Déu alerta que...
La sòcia i CEO de Red Points reivindica la influència...
L'empresariat aplaudeix el lideratge discret del fundador de Mango, que...
L'executiu alemany Andreas Oberoi, especialitzat en establiments de luxe, assumeix...
El saló internacional organitzat per Fira de Barcelona reunirà 29...
L'esdeveniment comptarà per primer any amb un programa d'activitats gratuïtes...
Entrevistem Eric Antràs Agut, participant del programa de lideratge i...
El dia de Sant Jordi, l’alcalde Jaume Collboni va publicar...
L'empresa de tecnologia mèdica destinarà els recursos a la validació...
El president de Naturgy, Francisco Reynés, és designat nou membre...
L'entitat advoca per replantejar-se la relació amb els Estats Units,...
L'empresa catalana apunta a una facturació d'1,2 milions d'euros enguany,...
A hores d'ara, el subministrament elèctric s'ha restablert pràcticament a...
La ‘proptech’ destinarà els recursos a ampliar l'ús de la...
[dropcap letter=”E”]
l coneixement és el nou diner: has de seguir aprenent cada dia. Amb aquesta impactant frase titulava Sergio Parra a Yorokobu seva inspiradora dissertació sobre per què, gràcies a la tecnologia, cada vegada necessitarem monetitzar menys i aprendre més.
En línia amb el seu plantejament i en contraposició a la visió apocalíptica que molts tenen de l’era digital, trobem persones amb una mentalitat flexible que els permet adaptar-se als canvis accelerats dels nous temps. Com? Amb una actitud positiva basada en l’aprenentatge constant.
Són professionals que treballen i pensen en xarxa. Són àgils, creatius, innovadors, socials i sociables. Es fan preguntes i es replantegen constantment el seu coneixement, per després difondre les seves troballes i comparar-les, col·laborant amb qualsevol persona i des de qualsevol lloc, ja que saben com utilitzar les noves tecnologies a favor d’ells.
Aporten valor a les organitzacions perquè el seu esperit lliure els permet adaptar-se a qualsevol context sense tenir por del fracàs, amb una actitud de superació, propera a la que es té quan s’està participant en un joc. El seu èxit professional i personal està directament relacionat amb aquesta actitud.
Per definir aquesta mentalitat, John Moravec, fundador de Education Futures LLC, va encunyar el neologisme knowmad, concepte que basa en els termes know (de conèixer) i mad (de nòmada) que, com exposa en el seu llibre Knowmad Society té la seva raó de ser en la innovació i la flexibilitat, en les relacions win-win entre organitzacions i empreses, en l’aprenentatge constant i en una actitud proactiva i constructiva davant la vida i el treball.
A Espanya, la periodista Raquel Roca ha publicat recentment Knowmads. Knowmads. Los trabajadores del futuro (Lid Editorial), en què aposta per resetejar la nostra ment per convertir-nos en knowmads. “A més de per la nostra pròpia ocupabilitat, ser knowmad es converteix en una filosofia de vida que et fa més feliç. Per què? Perquè, entre altres coses, et saps preparat per al desconegut, per surfejar sobre la inestabilitat sense enfonsar-te, i perquè destapa la part més social que portem a dins generant connexions amb altres persones”, destaca Roca.
Siguem knowmad!
[dropcap letter=”E”]
l coneixement és el nou diner: has de seguir aprenent cada dia. Amb aquesta impactant frase titulava Sergio Parra a Yorokobu seva inspiradora dissertació sobre per què, gràcies a la tecnologia, cada vegada necessitarem monetitzar menys i aprendre més.
En línia amb el seu plantejament i en contraposició a la visió apocalíptica que molts tenen de l’era digital, trobem persones amb una mentalitat flexible que els permet adaptar-se als canvis accelerats dels nous temps. Com? Amb una actitud positiva basada en l’aprenentatge constant.
Són professionals que treballen i pensen en xarxa. Són àgils, creatius, innovadors, socials i sociables. Es fan preguntes i es replantegen constantment el seu coneixement, per després difondre les seves troballes i comparar-les, col·laborant amb qualsevol persona i des de qualsevol lloc, ja que saben com utilitzar les noves tecnologies a favor d’ells.
Aporten valor a les organitzacions perquè el seu esperit lliure els permet adaptar-se a qualsevol context sense tenir por del fracàs, amb una actitud de superació, propera a la que es té quan s’està participant en un joc. El seu èxit professional i personal està directament relacionat amb aquesta actitud.
Per definir aquesta mentalitat, John Moravec, fundador de Education Futures LLC, va encunyar el neologisme knowmad, concepte que basa en els termes know (de conèixer) i mad (de nòmada) que, com exposa en el seu llibre Knowmad Society té la seva raó de ser en la innovació i la flexibilitat, en les relacions win-win entre organitzacions i empreses, en l’aprenentatge constant i en una actitud proactiva i constructiva davant la vida i el treball.
A Espanya, la periodista Raquel Roca ha publicat recentment Knowmads. Knowmads. Los trabajadores del futuro (Lid Editorial), en què aposta per resetejar la nostra ment per convertir-nos en knowmads. “A més de per la nostra pròpia ocupabilitat, ser knowmad es converteix en una filosofia de vida que et fa més feliç. Per què? Perquè, entre altres coses, et saps preparat per al desconegut, per surfejar sobre la inestabilitat sense enfonsar-te, i perquè destapa la part més social que portem a dins generant connexions amb altres persones”, destaca Roca.
Siguem knowmad!